anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Goodie allegro

Rafaelle
#7 Wielbiciel#

Witam dokonałem zakupu na allegro poprzez Goodie Cashback ponad miesiąc temu do dzisiaj nie mam zwrotu. Z kim w tej sprawie się kontaktować. Z goodie czy Allegro. Pomocy

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Rafaelle Cześć 🙂 W tej sprawie powinieneś kontaktować się z Goodie: https://goodie.pl/kontakt 
Jeśli do konsultacji tej sprawy będziesz potrzebował informacji o zakupach z Allegro, to daj znać 🙂 

oznacz moderatorów

_qczu_
#7 Wielbiciel#

@ko_alka

Ja mam podobny problem, tylko, że w cashbackrabat.pl. Inne zakupy z allegro, pojawiają się w oczekiwanych po 1-2 dniach, a jeden duży zakup do tej pory nie został odnotowany, nie mówiąc, że zatwierdzony. Zakupy z cashbackiem zawsze robiłem na tej samej przeglądarce. Zakup był z 16.01 i do tej pory nie jest odnotowany jako oczekujący. Napisałem do nich oczywiście zgłoszenie, ale jedynie co otrzymuję to odpowiedź, że "za akceptację odpowiada sklep internetowy, a nie cashbackrabat.pl". W takim razie, kto z ramienia allegro zajmuje się akceptacją i jak mogę się skontaktować?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_qczu_ O które dokładnie zamówienie chodzi? Podaj proszę jego numer. 

oznacz moderatorów

_qczu_
#7 Wielbiciel#

@ko_alka 13132337840

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_qczu_ Dziękuję. Sprawdzimy, czy po naszej stronie jest wszystko okej z tym zamówieniem. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_qczu_ Cześć. Z naszej strony nie ma żadnych nieprawidłowości. W tej sytuacji złóż reklamację do cashbackrabat.pl 

oznacz moderatorów

_qczu_
#7 Wielbiciel#

@ko_alka Oni cały czas piszą o akceptacji ze strony sklepu internetowego tj. Was - Allegro. Czy w związku z tym ta transakcja została zaakceptowana?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_qczu_ Z naszej strony płatność jest prawidłowo zaksięgowana. Jeśli partner (tj. cashbackrabat.pl) potrzebuje od nas dodatkowych informacji, to powinien kontaktować się z nami bezpośrednio — to nie Allegro przydziela punkty/cashback, tylko właśnie partner. Zatem zgłoś reklamację do cashbackrabat.pl

oznacz moderatorów

_qczu_
#7 Wielbiciel#

Podobno co najmniej 2 razy kontaktowali się z "partnerem" (rozumiem z Wami) w tej sprawie. Czy jest Pani w stanie się dowiedzieć, czy oni pisali do Was w tej konkretnej sprawie? Miałbym przynajmniej potwierdzenie, gdy po raz kolejny będę pisał w sprawie reklamacji.

Poniżej część korespondencji z cashbackrabat:
17.02.2023
"Przykro nam, że Twój zakup nie został jeszcze zatwierdzony. W tej kwestii serwis CashbackRabat.pl jest zależny od sklepu internetowego i nie ma wpływu na przyspieszenie procesu akceptacji ani na decyzję o jej wydaniu przez sklep internetowy. Jeżeli sklep internetowy nie zatwierdzi zakupu, do tego czasu nasz serwis nie otrzyma prowizji i nie możemy zatwierdzić kwoty Cashback. Termin akceptacji zamówienia przez sklep internetowy trwa od 2 tygodni do kilku miesięcy. Niektóre ze sklepów internetowych przeprowadzają szybki proces akceptacji inne potrzebują na to więcej czasu. Pozdrawiamy, Zespół CashbackRabat.pl"

5.04.2023
"Wyslaliśmy ponownie wiadomość do naszego partnera w sprawie Pana transakcji. Tak jak pisaliśmy wcześniej to nie Cashbackrabat.pl odpowiada za akceptacje transakcji, tylko sklep internetowy."

oznacz moderatorów

_qczu_
#7 Wielbiciel#

@ko_alka Czy mogę jeszcze Cię prosić o odpowiedź do mojego ostatniego posta? Już przestanę męczyć 😉

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_qczu_ Jasne, ale muszę Cię prosić o chwilę cierpliwości. Nie mam dostępu do takich informacji i wszystkie pytania muszę kierować dalej. Kiedy tylko będę miała odpowiedź, to wrócę tutaj do Ciebie i dam Ci znać 🙂 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_qczu_ Dostałam odpowiedź. My po swojej stronie nie mamy możliwości sprawdzenia tego, czy Partner kontaktował się z nami w Twojej sprawie. Jeśli nagroda nie zostaje naliczana, to prawdopodobnie nie spełniłeś po prostu któregoś z warunków — ale my się nie zajmujemy weryfikacją takich spraw, kontaktuj się z cashbackrabat.pl

oznacz moderatorów

szyszunioo
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam, 
Nie chcę dublować tematu, więc napiszę w tożsamym wątku. Również mam problem z zaakceptowaniem przez Goodie dwóch większych transakcji realizowanych za pośrednictwem Allegro w maju i  sierpniu, chociaż wszystkie wcześniejsze i późniejsze zatwierdzone już zostały. 

Czy mogę prosić o zweryfikowanie, czy po stronie Allegro występują jakieś problemy z zamówieniami, które mogłyby przekładać się na kwestię tak długiego zatwierdzania transakcji?
Chodzi o zamówienia:
1). 5bd2d550-f251-11ed-a179-a1fb2f560b94

2). 14af3ff0-36a4-11ee-942c-455c881b10a2

Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów