anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

hej. mam problem ze sprzedającym- dostał ode mnie negatyw i teraz mnie nęka

lilka_kl
#8 Zapaleniec#

dałam negatyw komuś kto sprzedał towar którego nie posiadał...co prawda kasę odzyskałam ale i tak uważam że nie mogę polecić kogoś takiego i teraz mnie nęka. Oczywiście mogę olać jego wiadomości ale wolałabym to gdzieś zgłosić bo to ani profesjonalne ani normalne, doradźcie...

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lilka_kl, w jaki sposób sprzedawca Cię nęka? Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@lilka_kl zdarzają się takie przypadki, rozumiem że Ty nigdy nie popełniłeś błędu ? Co nie zmienia faktu że masz prawo wystawić negatywa, tylko wiedz że taki negatyw potrafi zniszczyć każdego małego sprzedawcę  😞  więc rozważ zmianę o ile sprzedawca poinformował Cię, wyjaśnił, przeprosił i szybko oddał kasę 🙂 

Tu masz przypadek jak 4 gwiazdki wpływają na sprzedaż, a co dopiero negatyw 😞

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/jako%C5%9B%C4%87-sprzeda%C5%BCy-490-860-be...

________
Κώστας
oznacz moderatorów

QueLord
#11 Animator#

No tak, sprzedawca pewnie miał błąd magazynowy, oddał środki sprawnie to jeszcze trzeba mu dowalić negatywa. 
Ah te złe sprzedawcy 😂

_________________________________________________________________
"Suma inteligencji na planecie jest stała - rośnie liczba ludności"
oznacz moderatorów

lilka_kl
#8 Zapaleniec#

Nie no spoko. Lepiej go polecić wszystkim niech ciągle ma "błędy magazynowe" i tytuł super sprzedawcy. Gdy czegoś szukam to zwracam uwagę na opinie czy towar dochodzi i w jakim stanie

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

nikt Cię nie zmusza do polecania, ale można zawsze obniżyć ocenę na gwiazdkach, ewentualnie dopisać info dla innych kupujących, że sprzedawca dał ciała i nie wysłał towaru. Negatyw to już ostateczność i ja w przeciągu swojej 20 letniej kariery na allegro jako kupujący wystawiłem ich może kilka. Za to kupujący lubują się w takich ocenach, najlepsze są takie, gdzie piszą w komentarzu, że wszystko jest ok, a komentarz negatywny. Rewelacja jednym słowem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

misiaczekmr
#10 Popularyzator#

"nikt Cię nie zmusza do polecania, ale można zawsze obniżyć ocenę na gwiazdkach" - obniżenie oceny na gwiazdkach to właśnie mimo wszystko polecenie - takie działanie byłoby sprzeczne z opinią kupującej, która nie poleca niekompetentnego sprzedającego.

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@misiaczekmr nie polecasz nie negujesz czyli wychodzi na neutralny, proste 

 

Każdemu sprzedawcy może trafić się błąd w asortymencie lub przychodzi taki moment ze jest jedna sztuka wystawiona na kilku portalach ty Kupujesz na Allegro, a dosłownie przedmiot sprzedał się 1min wcześniej stacjonarnie gdzie Kupujący nie zdążył zaktualizować / usnąć oferty

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

obniżenie oceny na gwiazdkach według statystyk allegro zrobi więcej szkody sprzedawcy niż negatyw. Algorytm tak to wylicza, że lepiej dostać negatywa z lepszymi gwiazdkami niż pozytywa z pojedynczymi.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Pewnie tym nekaniem to jest pismo przedsadowe do zaprzestanoa szkalowania sprzedawcy w necie 

oznacz moderatorów

lilka_kl
#8 Zapaleniec#

Nie. 3 maile dziennie "że ma horom curkie"...gratuluję poczucia humoru. Liczyłam tu na konstruktywą radę ale widzę że co jeden to mądrzejszy. Jak tu się kasuje konto?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@lilka_kl a czego ty oczekujesz? Masz prawo do swobody wypowiedzi a regulamin allegro to nie jest akt prawny tylko zlepek głupot. Naruszylaś pewnie dobre imię sprzedawcy negatywem z odpowiednim komentarzem. On ma prawo do wezwania cię polubownie do wycofania swojej wypowiedzi np poprzez wysłanie pisma przedsądownego. Upierasz sie do zachowania komentarza on może cię pozwać w sądzie sąd rozsądzi kto przekroczył ramy prawne i ten zaplaci koszty sądowe a kwestia odszkodowania to insza inszość. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę że duże grono sprzedawców działa w dropshipingu więc nie ma zamawianego towaru ba nawet sklep allegro tak robi tylko że oni twojego negatywa wywaliliby cichcem i nawet byś wątku na forum nie założyła bo by też wyparował. Druga rzecz jak się ma kilkadziesiąt lub kilkaset zamówień dziennie to wyobraź sobie że przy 1% szansy na pomylkę to będziesz miała ok kilku do kilkunastu błędów na dzień. Pracownicy to nie roboty.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@lilka_kl To nie jest powód do negatywa > Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.

oznacz moderatorów

misiaczekmr
#10 Popularyzator#

Nie ma żadnego "negatywa" tylko "łapka w dół" z opisem "nie polecam" - nie polecam kogoś kto wystawia na sprzedaż towar, którego nie ma - proste.

Mnie jako kupującego nie interesuje czy to celowe, czy przypadkowe, ani jak to wpływa na sprzedaż - nie polecam zakupów od tego konta i tyle, niech inni potencjalni kupujący wiedzą o tym, że nie warto.

Jeśli do łapki w dół dodałaś komentarz - o ile nie ma w nim nieprawdy, pomówień - nie masz się czego obawiać.

No i nie słuchaj az1rael - to naczelny obrońca sprzedających, ciągle wkleja te swoje kocopoły o pozwach żeby przestraszyć kupujących.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@misiaczekmr Mnie jako kupującego nie interesuje czy to celowe, czy przypadkowe, > napisał ktoś, kto pewnie nigdy nie popełnił błędu > chodzący ideał > Chroń nas Panie przed takimi człowiekami😇

oznacz moderatorów

outdoor-bazar
#9 Pomysłodawca#

A jak przychodzisz do Biedronki i pytasz o towar, który był w promocji, a sprzedawca mówi "Już nie ma, skończył się", to tez chodzisz wściekły i myślisz, jak tu dowalić sprzedawcy? Czy może grzecznie wychodzisz i idziesz do innego sklepu?

Negatywa powinno się dawać za niemiłą obsługę , a nie za to, że towar się skończył. To, że allegro tak sobie wymyśliło, to tylko wymysł allegro - czyli korporacyjnego molocha, który myśli wyłącznie o własnych zyskach.

Ale polskie "książęta" i "księżniczki" ponauczały się, że wszystko ma być na tupnięcie nogą. Bo "was nic nie obchodzi".

 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Ech no trochę nie fajnie. Wiesz tak mi się przypomniało. Poszłam kiedyś do najbliższej chemii stacjonarnej po pastę do zębów. Kosztowała 7.50. Patrzę w apkę i gały jak 5zł, historia pokazuje 75 zł za tę 1ną pastę. Lecę do niej i pokazuję. Powiedziała, że sprawdzi na wydruku, następnego dnia oddała za 9 sztuk kasę. 

Według Twojej logiki powinnam wydrukować wielki plakat informujacy o oszukańczych praktykach tego sklepu i powiesić jej na drzwiach. Tylko upst chemia 30m ode mnie i na przeciwko komisariat. Nie tak łatwo jak na necie... A sytuacja porównywalna, zwykły błąd. Na necie o nie nawet łatwiej, bo stan wpisuje się raz, a zmienia się często: sprzedaż, wymiany, zwroty, handel na innych platformach, pracownik wyniósł... 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lilka_kl jeśli masz zapisane te wiadomości podeślij nam proszę zrzuty na adres spolecznosc@allegro.pl. Zajmiemy się tematem i jeśli potwierdzimy, że sprzedający działa niezgodnie z regulaminem, będziemy interweniować. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów