Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dałam negatyw komuś kto sprzedał towar którego nie posiadał...co prawda kasę odzyskałam ale i tak uważam że nie mogę polecić kogoś takiego i teraz mnie nęka. Oczywiście mogę olać jego wiadomości ale wolałabym to gdzieś zgłosić bo to ani profesjonalne ani normalne, doradźcie...
@lilka_kl, w jaki sposób sprzedawca Cię nęka? Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie.
@lilka_kl zdarzają się takie przypadki, rozumiem że Ty nigdy nie popełniłeś błędu ? Co nie zmienia faktu że masz prawo wystawić negatywa, tylko wiedz że taki negatyw potrafi zniszczyć każdego małego sprzedawcę 😞 więc rozważ zmianę o ile sprzedawca poinformował Cię, wyjaśnił, przeprosił i szybko oddał kasę 🙂
Tu masz przypadek jak 4 gwiazdki wpływają na sprzedaż, a co dopiero negatyw 😞
No tak, sprzedawca pewnie miał błąd magazynowy, oddał środki sprawnie to jeszcze trzeba mu dowalić negatywa.
Ah te złe sprzedawcy 😂
Nie no spoko. Lepiej go polecić wszystkim niech ciągle ma "błędy magazynowe" i tytuł super sprzedawcy. Gdy czegoś szukam to zwracam uwagę na opinie czy towar dochodzi i w jakim stanie
nikt Cię nie zmusza do polecania, ale można zawsze obniżyć ocenę na gwiazdkach, ewentualnie dopisać info dla innych kupujących, że sprzedawca dał ciała i nie wysłał towaru. Negatyw to już ostateczność i ja w przeciągu swojej 20 letniej kariery na allegro jako kupujący wystawiłem ich może kilka. Za to kupujący lubują się w takich ocenach, najlepsze są takie, gdzie piszą w komentarzu, że wszystko jest ok, a komentarz negatywny. Rewelacja jednym słowem.
"nikt Cię nie zmusza do polecania, ale można zawsze obniżyć ocenę na gwiazdkach" - obniżenie oceny na gwiazdkach to właśnie mimo wszystko polecenie - takie działanie byłoby sprzeczne z opinią kupującej, która nie poleca niekompetentnego sprzedającego.
@misiaczekmr nie polecasz nie negujesz czyli wychodzi na neutralny, proste
Każdemu sprzedawcy może trafić się błąd w asortymencie lub przychodzi taki moment ze jest jedna sztuka wystawiona na kilku portalach ty Kupujesz na Allegro, a dosłownie przedmiot sprzedał się 1min wcześniej stacjonarnie gdzie Kupujący nie zdążył zaktualizować / usnąć oferty
obniżenie oceny na gwiazdkach według statystyk allegro zrobi więcej szkody sprzedawcy niż negatyw. Algorytm tak to wylicza, że lepiej dostać negatywa z lepszymi gwiazdkami niż pozytywa z pojedynczymi.
Pewnie tym nekaniem to jest pismo przedsadowe do zaprzestanoa szkalowania sprzedawcy w necie
Nie. 3 maile dziennie "że ma horom curkie"...gratuluję poczucia humoru. Liczyłam tu na konstruktywą radę ale widzę że co jeden to mądrzejszy. Jak tu się kasuje konto?
@lilka_kl a czego ty oczekujesz? Masz prawo do swobody wypowiedzi a regulamin allegro to nie jest akt prawny tylko zlepek głupot. Naruszylaś pewnie dobre imię sprzedawcy negatywem z odpowiednim komentarzem. On ma prawo do wezwania cię polubownie do wycofania swojej wypowiedzi np poprzez wysłanie pisma przedsądownego. Upierasz sie do zachowania komentarza on może cię pozwać w sądzie sąd rozsądzi kto przekroczył ramy prawne i ten zaplaci koszty sądowe a kwestia odszkodowania to insza inszość. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę że duże grono sprzedawców działa w dropshipingu więc nie ma zamawianego towaru ba nawet sklep allegro tak robi tylko że oni twojego negatywa wywaliliby cichcem i nawet byś wątku na forum nie założyła bo by też wyparował. Druga rzecz jak się ma kilkadziesiąt lub kilkaset zamówień dziennie to wyobraź sobie że przy 1% szansy na pomylkę to będziesz miała ok kilku do kilkunastu błędów na dzień. Pracownicy to nie roboty.
@lilka_kl To nie jest powód do negatywa > Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.
Nie ma żadnego "negatywa" tylko "łapka w dół" z opisem "nie polecam" - nie polecam kogoś kto wystawia na sprzedaż towar, którego nie ma - proste.
Mnie jako kupującego nie interesuje czy to celowe, czy przypadkowe, ani jak to wpływa na sprzedaż - nie polecam zakupów od tego konta i tyle, niech inni potencjalni kupujący wiedzą o tym, że nie warto.
Jeśli do łapki w dół dodałaś komentarz - o ile nie ma w nim nieprawdy, pomówień - nie masz się czego obawiać.
No i nie słuchaj az1rael - to naczelny obrońca sprzedających, ciągle wkleja te swoje kocopoły o pozwach żeby przestraszyć kupujących.
@misiaczekmr Mnie jako kupującego nie interesuje czy to celowe, czy przypadkowe, > napisał ktoś, kto pewnie nigdy nie popełnił błędu > chodzący ideał > Chroń nas Panie przed takimi człowiekami😇
A jak przychodzisz do Biedronki i pytasz o towar, który był w promocji, a sprzedawca mówi "Już nie ma, skończył się", to tez chodzisz wściekły i myślisz, jak tu dowalić sprzedawcy? Czy może grzecznie wychodzisz i idziesz do innego sklepu?
Negatywa powinno się dawać za niemiłą obsługę , a nie za to, że towar się skończył. To, że allegro tak sobie wymyśliło, to tylko wymysł allegro - czyli korporacyjnego molocha, który myśli wyłącznie o własnych zyskach.
Ale polskie "książęta" i "księżniczki" ponauczały się, że wszystko ma być na tupnięcie nogą. Bo "was nic nie obchodzi".
Ech no trochę nie fajnie. Wiesz tak mi się przypomniało. Poszłam kiedyś do najbliższej chemii stacjonarnej po pastę do zębów. Kosztowała 7.50. Patrzę w apkę i gały jak 5zł, historia pokazuje 75 zł za tę 1ną pastę. Lecę do niej i pokazuję. Powiedziała, że sprawdzi na wydruku, następnego dnia oddała za 9 sztuk kasę.
Według Twojej logiki powinnam wydrukować wielki plakat informujacy o oszukańczych praktykach tego sklepu i powiesić jej na drzwiach. Tylko upst chemia 30m ode mnie i na przeciwko komisariat. Nie tak łatwo jak na necie... A sytuacja porównywalna, zwykły błąd. Na necie o nie nawet łatwiej, bo stan wpisuje się raz, a zmienia się często: sprzedaż, wymiany, zwroty, handel na innych platformach, pracownik wyniósł...
@lilka_kl jeśli masz zapisane te wiadomości podeślij nam proszę zrzuty na adres spolecznosc@allegro.pl. Zajmiemy się tematem i jeśli potwierdzimy, że sprzedający działa niezgodnie z regulaminem, będziemy interweniować.