Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Minęły już ponad trzy dni od zwrotu ze strony sprzedawcy za pośrednictwem allegro, a pieniędzy na koncie nadal nie ma, co mam zrobić?
@overkill6 Nie przejmuj się, ja tez się gubię w strukturze drzewka tutejszego forum. Niestety, z tego co widzę, to są tylko 2 poziomy zagnieżdżania odpowiedzi i jakieś chaotyczne ich sortowanie (że nie wspomnę o przenoszeniu do niewłaściwej strony wątku, gdy pojawią się w nim jakieś nowy posty). Coś mi się wydaje, że na próbę wyłączę wątkowanie i przełączę się na układ liniowy.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Knowhere, spoko i jeszcze raz dzięki za informacje. Pozdrawiam 🙂
@overkill6 Nie ma za co, również pozdrawiam:)
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dzień dobry, chciałam zapytać jak płaciłam poprzez blik. Zamawiałam etui . I sprzedający napisał że zwrócił pieniądze przez allegro. Czyli będę miała to na koncie czy jak ?
Zwrot nastąpi na konto z którego zapłaciłaś blikiem.
@Client:46916170 Pieniądze wrócą na rachunek, z którego płaciłaś podczas zakupu.
@nat_not A szkoda bo bym także przytulił 'parę" groszy.😁
A ja otrzymałem informację:
"Zwrot środków realizowany jest maksymalnie do 14 dni"
Więc kilka czy kilkanaście dni i zależy to od widzi mi się?
Szkoda, że nie jest to uregulowane konkretnie!
Sprzedający po otrzymaniu zwrotu towaru ma maksymalnie 14 dni na zwrot wpłaty. Ty masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru, więc jest sprawiedliwie. I to jest konkretna regulacja - do 14 dni. Uważasz inaczej? Pomyśl 3 razy zanim kupisz następny towar, czy jest to coś czego potrzebujesz czy chwilowy impuls.
Robię zakupy na Allegro od wielu lat.
Zwrot towaru jest moim prawem podanym w regulaminie! Więc mogę zwracać co mi się podoba i kiedy mi się podoba bez podawania przyczyny! Szukałem informacji na temat terminu zwrotu moich pieniędzy na moje konto po zwrocie towaru, bo nie znalazłem tego w regulaminie, może mi to umknęło, ale pozostałym uczestnikom dyskusji widocznie też. Więc zamiast pouczeń proszę wskazać zapis w regulaminie. Po co piszecie na forum, że trwa to maksymalnie kilka dni skoro powołuje się pan na 14?
Kto Cię poucza? Opisałem jasno obowiązujące zasady. Ty wychodzisz z założenia, że kupującemu wszystko wolno a sprzedający nie ma żadnych praw. Oczywiście, że możesz zwracać co i kiedy chcesz. I oczywiście również się w tym temacie mylisz. Zwracać możesz w ciągu 14 dni a nie kiedy chcesz i możesz zwrócić tylko wtedy, gdy sprzedający oferuje w swojej ofercie zwroty. Nie zmusisz nikogo do przyjęcia towaru, tylko dlatego, że Ty tsak uważasz. W przypadku zakupów Allegro Smart zwroty są z definicji, ale w przypadku aukcji bez dopisku Smart wcale tak nie jest.
Pisałem, że kilka dni, bo zazwyczaj tyle to trwa. Ja przeważnie zwracam kasę już po nadaniu zwrotu w paczkomacie pomimo tego, że nie wiem czy dostanę swój towar czy cegłę. Większość sprzedających zwraca kasę dopiero gdy zweryfikuje zwrot. I co do zasady to słuszne postępowanie.
A jeżeli chodzi o czas zwrotu, to proszę bardzo zapis:
"Co zrobić, gdy sprzedający nie oddał pieniędzy za zwrócony przedmiot?
Sprzedający powinien zwrócić Ci środki w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jednak może się wstrzymać do czasu, aż otrzyma zwracany przedmiot."
A więc jak widać nie czytałeś nic na ten temat, bo jest to w sekcji dla kupujących: Najważniejsze informacje o zwrotach i reklamacjach - Pomoc Allegro
Witam
Jak długo idzie potwierdzenie email że sprzedający zwrócił środki ??
Przykładowo sprzedający twierdzi że zlecił około godziny 12 a mineły dwie godziny a nie mam potwierdzenia o zleceniu wypłaty zwrotu
Dziekuje za odpowiedz
@witek_bmk Taki mejl powinien wyjść od allegro w momencie zwrotu (oczywiście gdy sprzedający ma wystarczające środki w AF). Niemniej jednak dziś podobno są jakieś poślizgi w dostarczaniu mejli od allegro.
PS Są jakieś problemy ze zwrotami https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/nie-uda%C5%82o-si%C4%99-zwr%C3%B3ci%C4%87-...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Sprzedajacy twierdzi że o godzinie 14 dostał potwierdzenie wpłaty za zwrot , ja na ta chwile godz 15 nic takiego nie otrzymałem (potwierdzenia wpłaty za zwrot ) . Dodam ze ja dopełniłem formalności wysłałem przedmiot oraz mam jego historię podróży
Mam pytanie zapłaciłam przelwem za ubranie i anulowała wysyłke z mojego konta została pobrana kwota przez przypadek kliknę łamie w inny bank i tak mi pobrało.Kiedy będe mogła liczyć na jakąś wiadomość se zostaną mi zwrócone koszty?
Jeszcze raz, tylko po polsku. W jaki sposób zapłaciłaś, kto anulował wysyłkę, czy zapłaciłaś jeszcze raz z innego banku, itp. Narazie to wiadomo, że nic nie wiadomo.
@Client:91709465 na koncie, z którego piszesz jest pięć zakupów, wszystkie mają płatność za pobraniem, a dwa zamówienia są anulowane, z wyjątkiem butów z października nie ma tam innego ubrania. Czy zakup, o którym piszesz był z innego konta? Jeżeli nie, to nie potwierdziłaś transakcji i nie zapłaciłaś.
Mam pytanie,
Sprzedający zlecił zwrot środków 19.07. a ja nie dostałam żadnego maila od allegro do dziś. Co powinnam zrobić?
Edit. Wpadło po spamu. Środków nadal nie otrzymałam, kiedy się mogę ich spodziewać?
@chemist_girl Którego zamówienia dotyczy ten problem?
Niewspółmiernie długo w stosunku do dzisiejszych standardów, a czas to pieniądz. Lepiej oddawać bez pośrednictwa Allegro.