
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca nie wysłał mojego zakupu w deklarowanym przez siebie terminie. Przedmiot kupiony w czwartek, czas wysyłki 24h, dostawa do paczkomatu InPost.
Na pytanie czemu nie wysłał odpowiedział, że powodem jest inwentaryzacja, przeprowadzana przez firmy kurierskie. I niby zostali poinformowani, że kurier nie odbierze już nowych paczek w piątek.
To prawda? InPost robi jakieś inwentaryzacje na koniec roku, czy sprzedawca mnie zwyczajnie oszukuje?
Dodam, że w ten sam czwartek robiłam zakupy u innych sprzedawców, wszyscy nadali paczki w piątek i dzisiaj miałam je już w paczkomacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie , to nie prawda , wczoraj nadane przesyłki dzisiaj są w paczkomatach do odbioru .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od nas w czwartek i piątek normalnie odebrał.
Podaj jakie to miasto (nadawcy), będzie łatwiej zweryfikować.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak myślałam, że to bujda.
Młyny, 88-320 Strzelno

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:102760922 owszem, Inpost robi teraz inwentaryzacje i nie realizuje zamówień na ….. opakowania wysyłkowe 😁Inwentaryzacja jest w magazynie opakowań Inpostu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Teraz już wiem jaki gatunek sprzedawcy mi się trafił i jak go potraktować.