Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 23 maja został dokonany zwrot kosztów za przedmiot,dzisiaj jest 27 a zwrotu niema nadal na moim kącie
@Client:29234632 dobrze sprawdź konto z którego dokonywałeś płatności (nawet od daty dokonania wpłaty za przedmiot). podaj numer zamówienia to moderatorzy sprawdzą co się dzieje z twoim zwrotem.
@Client:29234632 Nie do tego kąta zajrzałeś.
🤣
@Client:29234632 Cześć 🙂 23 maja został zlecony zwrot w kwocie 299,99 zł - czy kwota się zgadza, ten zwrot masz na myśli?
Sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Jeśli nie zlokalizujesz przelewu, to koniecznie daj mi znać - prześlemy Ci potwierdzenie przelewu i będziesz mógł wyjaśnić tę sprawę ze swoim bankiem.