Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak edytować lub usunąć ocenę/komentarz dotyczący produktu? Oceniłem produkt i jako zaletę wpisałem stosunkowo niską cenę. Teraz po tygodniu cena wzrosła o ponad 60% i teraz nie jest już zaletą. Mój obecny komentarz dotyczący produktu może wprowadzić potencjalnych kupujących w błąd. Jak zmienić komentarz dot. produktu lub go usunąć?
Dlaczego nie mogę dodawać nowych postów z zapytaniem. Wyskakują komunikaty:
"Skoryguj podświetlone błędy i spróbuj ponownie. "
- NIE MA PODŚWIETLONYCH BŁĘDÓW!
Twój post został zmieniony, ponieważ w treści wiadomości znaleziono nieprawidłowy HTML. Usunięto nieprawidłowy HTML. Sprawdź wiadomość i wyślij ją, gdy uznasz, że jest ona prawidłowa.
@meteser Prześlij zrzuty ekranu tego komunikatu. Gdzie on dokładnie się pokazuje, na Gadane?
O tak
@meteser Dzieje się tak, ponieważ swoją wiadomość wklejasz z jakiegoś źródła (i najwidoczniej są tam nieprawidłowe znaki). W takiej sytuacji przeklej wiadomość z translatora najpierw do najprostszego notatnika i dopiero stamtąd ją wytnij i wklej na Gadane. Notatnik może usunąć ewentualne znaki specjalne, kodowania etc.
Widzę, że przeklejasz wiadomości z tłumacza — napisz wiadomość w swoim języku, my już ją sobie przetłumaczymy. 🙂
Ta odpowiedź to bzdury, kompletnie wyssane palca. Opiera się Pani na błędach wynikających z Allegro. To nie moje błędy. Tekst piszę i w notatniku i w oknie tekstowym, nie ma to znaczenia, bo w obu przypadkach wciąż wyskakują błędy, i może to być zdanie z 3 prostych słów i wciąż to samo. Słowo "translator" też wyskakuje samoczynnie. Nie robię nic z translatora. Tak właśnie wygląda ten błąd. Słowo "translator" samoczynnie pojawia się przed moim tekstem po wciśnięciu "publikuj" posta. Kiedy dostanę odpowiedz na ten problem??? To ma miejsce od kilku miesięcy, ale nie chciało mi się tu pisać o tym. Ale czasem potrzebuje pomocy i nie mogę zadać pytania!!!!!!
@meteser Jeśli słowo "translator" nie zostaje wprowadzone przez Ciebie, to oznacza, że korzystasz z jakiejś wtyczki, która robi to za Ciebie. Nie jest to nasz błąd. Na Gadane nie mamy opcji translatora. Spróbuj dodać post z innej przeglądarki lub w trybie incognito.
Dzień dobry Pani Olu,
Czy mogę prosić o usunięcie krzywdzących ocen produktów, które wystawiłem sprzedającemu Leathermed?
Poniżej numery zamówienia, są to w sumie 3 produkty z których nie byłem zadowolony, a okazało się, że przeoczyłem jeden krok procesu o którym była mowa w instrukcji sprzedającego:
@Delosk8 Cześć 🙂 Oczywiście, bardzo proszę 🙂
Dziękuję :)))) Miłego dzionka!
Dzień Dobry Pani @ko_alka
Uprzejmie proszę o pomoc. Chciałam wystawić opinię o produkcie zakupionym 11 cze 2024, 22:09, 78549330-282e-11ef-ace6-ef087449b5c3
Niestety nie pojawia mi się w opcjach "produkt do ocenienia". Myślałam, że może już dokonałam oceny i chciałam ją zmienić, ale nie ma jej przy tym produkcie (Numer oferty 10735894515)
Zależy mi na wystawieniu oceny, bo po raz drugi dostaje produkt fatalnej jakości. Poprzednio reklamowałam. Teraz nie mam już siły. Chcę tylko przestrzec innych kupujących.
Z góry dziękuję
@Joannabzd Wystawiłaś już opinię o produkcie dostępnym we wskazanej ofercie. Było to we wrześniu 2021 roku.
Rozumiem. Czyli kupując teraz ten sam produkt, nawet po prawie 3 latach nie mogę wystawić ponownie. Szkoda bardzo, bo przecież jakość mogła się zmienić.
Czy mogę zatem edytować tamtą ocenę z września 2021? Od tamtego czasu 2x kupowałam ten produkt i 2x był marny
@Joannabzd Ocenę można dodać lub edytować w ciągu 90 dni od zakupu. Obecnie mogę ją jedynie usunąć.
Dziękuję za informację.
Widzi Pani, że ta formuła ma dużą wadę. Niby ten sam produkt, ale każdorazowo przygotowywany z innej partii może mieć totalnie inną jakość. Niemożność ponownej oceny bieżącego produktu jest nieuczciwa.
Czy jeśli usunie Pani tamtą pierwszą opinię, to czy przy ostatnim nieudanym zakupie pojawi się opcja oceny produktu?
@Joannabzd Nie, taka opcja się nie pojawi.
OK. Ja tej mojej oceny nie widzę przy produkcie. Ale zakładam, że była pozytywna.
Poproszę ją zatem usunąć. Ten produkt nie zasługuje na pozytywny feedback
@Joannabzd była pozytywna, więc usunęłam ją zgodnie z Twoją prośbą.
dzień dobry, chciałem usunąć wystawioną opinię o produkcie: Numer oferty 15417228112
@aquaticworld_pl proszę! Opinia nie jest już widoczna.