Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak edytować lub usunąć ocenę/komentarz dotyczący produktu? Oceniłem produkt i jako zaletę wpisałem stosunkowo niską cenę. Teraz po tygodniu cena wzrosła o ponad 60% i teraz nie jest już zaletą. Mój obecny komentarz dotyczący produktu może wprowadzić potencjalnych kupujących w błąd. Jak zmienić komentarz dot. produktu lub go usunąć?
@klejn1 Proszę bardzo, gotowe!
Czy to jest normą na tym portalu? Czy ktoś się z podobną sytuacją spotkał? Bo nie jest to w porządku wobec kupujących wpłacających swoje pierwsze
@Client:115333599 pisz może w jednym wątku używając opcji odpowiedź bo ciężko złapać sens Twoich wątków
A pisz w jednym wątku i opisz w końcu o co chodzi, po co zakładasz kolejne wątki, robisz bałagan.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
bełkot do usunięcia
Proszę usunąć opinię produktu, którą wystawiłem do zamówienia d86210d0-bbcd-11ef-b577-b95619ea60c8.
@dolas4 Usunęłam Twoją opinię o tym produkcie.
Dzień dobry,
Czy mogą Państwo usunąć moją opinię produktu z zamówienia nr ba11aaf0-bae2-11ef-8a4f-515ea69a5fea
Nie zweryfikowalam dokładnie produktu i za szybko go oceniłam negatywnie. Nie chciałabym wprowadzić ludzi w błąd
@ichkur89 Gotowe!
Dzień dobry!
Przepraszam bardzo!
zostala opinia o sprzedawcy (czyli NELLI),Ta czerwona lapka poproszę usunąć.
I poproszę postawić polecam.
Dziękuję bardzo!
@Client:74891054 Widzę, że opinia została już usunięta. Możesz teraz wystawić ją ponownie.
Proszę o usunięcie mojej opinii o produkcie z oferty 14924836445
@maciek_bad Gotowe. 🙂
Proszę o usunięcie negatywnego komentarza i oceny produktu stwierdziłem po dłuższym użytkowaniu myliłem się numer zakupu 7be08980-d1ea-11ef-b0b0-eba2e921b511
@oooo0000 Proszę bardzo, gotowe.
Witam . Zakupiłem dwie rośliny . Sprzedający wysłał towar Pocztą Polską . Niestety przesyłka się przez opieszałość poczty przesyłka dotarła dopiero po 8 dniach co spowodowało że zamiast roślin dotarły ,,badyle" . Wystawiłem negatywną ocenę za produkty sprzedającemu który tak naprawdę nie był winien za stan roślin .
Prywatny czy firma?
Prywatny .
To niestety nic nie zrobisz, możesz składać reklamację u przewoźnika.☹️