Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam materac 160/200 chcę go zwrócić ale nie zwine materaca, napisałam do sprzedawcy ale sie nie odzywa, jestem samotną osobą wkrótce idę na operację stawu biodrowego myślałam że materac będzie dobry jak położę go na kanapie ale ale jest bardzo wysoko.prosze o pomoc Małgorzata Piasecka
Jeżeli zakup był ze Smartem, to moderacja powinna pomóc wygenerować etykietę zwrotu odpowiednią do gabarytu przesyłki @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jeżeli nie, to niestety koszt zwrotu i zorganizowanie go jest po Twojej stronie, możesz poszukać przesyłek kurierskich na niestandardowe gabaryty wraz z odbiorem z domu. Ewentualnie sprzedawca może zaoferować pomoc, ale oczywiście nie leży to w jego obowiązku.
@foto-hurtownia tu chyba chodzi o to że materacowi się urosło po wypakowaniu z opakowania próżniowego i jak go teraz spakować by odesłać
@az1rael Być może 😄 Po wpisie wnioskuję, że zamawiający może nie być w stanie go mocno ścisnąć, więc będzie trzeba wysłać dużą paczkę.
@Client:79578197 w sprawie etykiety, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz.