Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 20.09.2024 usiłuje wytłumaczyć mailowo i przez dyskusje zespołowi Allegro i sprzedającemu że nie mam konta w banku i zwrot pieniędzy za nieudaną transakcję powinien się odbyć zwykłym przekazem pocztowym na mój adres. Wymiana maili jest irytująca i mam wrażenie że nic do nich nie dociera,zwłaszcza po ostatnim mailu w którym piszą że dokonali zwrotu na konto. Ponieważ nie mam żadnego konta uważam ten mail za niebyły. Co z tym dalej robić kiedy żadne argumenty do nich nie docierają ?
w załącznikach jest ,historia tego irytującego zdarzenia.
@ADAM-A312 Czy to jest problem aby iść na pocztę na której wpłacałeś środki i przedstawić potwierdzenie otrzymane od Allegro i swoje potwierdzenie wpłaty?
Problem to będzie dopiero jak poczta odeśle kasę do payu. Wtedy jak będzie miała szczęście to operator poprosi o numer konta do wypłaty i też na adres nie wysle, a jak nie to będzie sobie kasy szukać. A allegro swoje robiło i każe się kontaktować z operatorem. Poczta nie trzyma cudzej kasy w nieskończoność, tylko odsyła tam skąd przyszło czyli do PAYU.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Gdzie tu jest mowa o poczcie. Tu jest mowa o banku w którym nie mam żadnego konta. O czym doskonale wiedzieli i sprzedawca i Allegro.
@ADAM-A312 widzę, że kontaktowałeś się z nami kilka razy w różnych zgłoszeniach. Informację w sprawie zwrotu otrzymałeś w odpowiedzi na zgłoszenie o numerze 44926225. Zwrot został zlecony przez operatora płatności na wskazany przez Ciebie adres 23 września - czas realizacji zwrotu przekazem pocztowym to ok. 14 dni (czyli do 7 października), w zależności od pracy poczty polskiej.
Zostałem o tym poinformowany przez maila. Czekam na przekaz.Dzięki za odpowiedź.
Numer konta widoczny na screenie nie istnieje. Nie ma w Polsce banku o nr identyfikacyjnym 11111111. Ten przelew nawet nie wyjdzie z banku zleceniodawcy.
Usługę przekazu pocztowego można zlecić online (przez stronę poczty polskiej, ale instytucje typu PayU powiny mieć dostęp po api). Opłatę wnosi się przelewem na konto PP lub za pomocą szybkiej płatności AutoPay. Przy okazji jest wtedy taniej niż w okienku.
@ADAM-A312 A dlaczego sprzedający ma dokładać do zwróconej kwoty opłatę za przekaz pocztowy + tracić czas na stanie w kolejce do okienka? > zrekompensujesz mu to > na pewno nie > uważasz, że Ty tak chcesz i nie interesuje Cię, że sprzedawca będzie ponosił dodatkowe koszty
Dodatkowe koszty poniosłem ja.Sprzedawca nie sprawdził w magazynie czy ma towar. Zaplanowany przez mnie prezent nie doszedł do skutku. W prezencie za to dostałem tygodniową wymianę maili z nim i z zespołem Allegro.Nie domagam się niczego innego poza zwrotem moich pieniędzy na podany przeze mnie adres do zwrotu,tak jak w korespondencji.
jedno ci powiem nikt ci tego przekazem pocztowym zwracał na twój adres nie będzie, prędzej piekło zamarznie. Kasa poczeka aż założysz sobie konto w banku nie ty pierwszy i nie ostatni
Tak archaiczne formy płatności powinny być niedostępne przy zakupach on-line w XXI wieku. Jak widać same problemy z tym.
jak zwykle pretensje do sprzedawcy, że działa zgodnie z przepisami i regulaminem allegro
sprzedawca może zwrócić wpłatę tą samą metodą co otrzymał pieniądze i to zrobił - tak mówi ustawa konsumencka
nie wpłacałeś pieniędzy BEZPOŚREDNIO na firmowe konto przedsiębiorcy, które sprawdziłeś w białej księdze podatników vat tylko na rachunek allegro - tam też sprzedawca zwrócił wpłatę
nie masz konta w banku - rozumiem alimenty, długi, komornik - chcesz kupić towar - pytasz sprzedawcę o jego prawdziwe konto bankowe
@ADAM-A312 podajesz poniżej regulamin allegro - miej pretensje do serwisu, kontaktuj się z nim, składaj reklamacje - co ma do tego sprzedawca i jego udział w dyskusji?
bo jak rozumiem, przed transakcją nie powiadomiłeś sprzedawcy, że nie masz konta w banku - przypominam Ci, że dobrze wiesz o tym, że dane konta kupującego allegro ukrywa przed sprzedawcą