anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ocenić sprzedawcę i ostrzec jego przyszłych klientów tego sprzedawcy o jego nieuczciwości ?

kchleszek
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

kchleszek
#7 Wielbiciel#

Zapomniałem dodać że chodzi o ocenę po anulowaniu zakupu .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeśli pomylisz się podczas zakupu i anulujesz go w zakładce Moje zakupy, nie wystawisz oceny dla takiego zamówienia.

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

po anulowaniu nie wystawisz oceny

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Anulował to pewnie miał powód . Zdarza się że czegoś może czasowo zabraknąć lub zostało uszkodzone i lepiej przeprosić i anulować . 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Anulujac zamowienie straciłeś prawo do hejtowania i oczerniania sprzedającego. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@kchleszek Anulowałeś zakup > nie zapłaciłeś > nie otrzymasz przedmiotu > nie wiesz w jakim czasie by dotarł > gdzie zobaczyłeś nieuczciwość sprzedającego? > przed czym chcesz ostrzegać innych? > o własnej niekompetencji? > czy po prostu chciałeś sobie pohejtować?

oznacz moderatorów

kchleszek
#7 Wielbiciel#

1 zrobiłem zakup ..2 zapłaciłem …3 nie otrzymałem przesyłki .4 otworzyłem dyskusje ..5 poprosiłem o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy .6 sprzedawca anulował zamówienie zwrotu nie zrobił …7 po kolejnej mojej interwencji otrzymałem możliwość złożenia wniosku o zwrot Allegro Protect ..8 teraz czekam co będzie dalej .!

A w tym czasie sprzedawca dalej robi to samo z innymi naiwnymi kupującymi ..i co o to chodzi by tak było ?

Ja chce hejtować kogoś ?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Jeśli nie ty anulowalałeś zamówienie, a jak piszesz sprzedawca to masz mozliwość wystawienia komentarza, chyba że do zakupu doszło na Allegro Lokalnie, to już takiej opcji nie ma.

oznacz moderatorów

kchleszek
#7 Wielbiciel#

O to chodzi że nie było takiej obcji bym ją to mógł anulować więc zaznaczyłem obcej towar nie dotarł a on później anulował tą transakcję ..

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@kchleszek 

Sprzedawca nie może anulować transakcji. Taką opcję ma tylko kupujący!

oznacz moderatorów

kchleszek
#7 Wielbiciel#

No to zobacz to 

IMG_9956.png

IMG_9955.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kchleszek w Waszej dyskusji sprzedający 29.02. napisał, że zlecił zwrot dla Ciebie przelewem tradycyjnym, a takie przelewy są księgowane kilka dni roboczych. To co mogę Ci zaproponować  to, że ponownie otworzymy tę dyskusję i prosimy w niej, aby przedstawił dowód na zlecenie tego zwrotu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kchleszek
#7 Wielbiciel#

On nie zrobił żadnego przelewu ani nie przedstawił potwierdzenia tego ..!

wniosek jest już Allegro Protect  zobaczymy co będzie dalej  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kchleszek tego akurat nie wiemy, więc możemy o to poprosić. Rozumiem, że jesteś zdenerwowany, ale nie zaakceptujemy Twojego wniosku do Allegro Protect jeśli dostaniemy potwierdzenie, że sprzedający zwrócił dla Ciebie środki. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kchleszek
#7 Wielbiciel#

Akurat dzisiaj przed chwilą otrzymałem wiadomość od sprzedającego i od Allegro że pełna kwota została zwrócona środki są w drodze …poczekam zobaczę 

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@_HolaOla_   Piękne rozwiązanie, po tygodniach maili, telefonów i dyskusji Allegro sprzedający łaskawie zlecił zwrot pieniędzy, wiec wszyscy powinni być szczęśliwi.

Właśnie w takiej absurdalnie skrajnej sytuacji Allegro powinno  udostępnić  kupującemu możliwość napisania oceny transakcji, nawet mimo anulowania zakupu (prawdopodobnie anulowanie było wymuszone)

Czy sprzedającym nie jest przypadkiem sklep Allegro?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@br. Nie mówimy tutaj o tygodniach proszenia o zwrot. Kupujący otworzył dyskusję 24.02, a 26.02 otrzymał informację od sprzedającego, że otrzyma swoje środki. Tego samego dnia sprzedający zlecił go przez system i gdy nie mogliśmy pobrać środków z jego salda, powtórzył zlecenia przez dwa kolejne dni tj.27.02 oraz 28.02. Gdy się nie udało, zaproponował zwrot środków przelewem tradycyjnym bezpośrednio na konto kupującego, więc nie widzę tutaj żadnych uchybień. 

Nie, sprzedającym nie jest Oficjalnym sklepem Allegro. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  Niestety, mówimy o tygodniach.

Dziś jest 4 marzec więc już minął tydzień od wszczęcia dyskusji. A kiedy był zakup,  kiedy były prywatne maile lub telefony do sprzedającego?  Kiedy wymuszono anulowanie zakupu?

Życzę dobrego samopoczucia.. ☹️

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#11 Animator#

Rozumniem twoje zdenerwowanie, ale jako sprzedawca i kupujący na allegro wiem, ze to kupujący ma większe prawa. Tak naprawdę może wszystko... nie zdażyło się by był niepoważnie potraktowany przez obsługę Allegro. Nie chce bronic nikogo czy usprawiedliwaiac jego zwłoki, ale zdecydowanie więcej jest oszustów kupujących z którymi "my" sprzedający niestety nie możemy nic zrobić. Nieuczciwe zagrania, wyłudzenia pieniędzy, dyskusje bo białe podkolanówki okazały się nie tak białe jak jak opaska którą Pani miała 🙄 -  to codzienność a prowadzę tylko mały sklepik na allegro. 

oznacz moderatorów