Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, allegro samo zakończyło dyskusję że sprzedawcą, tym samym nie mogę już nic napisać. Po wielokrotnej próbie skontaktowania się z allegro mailowo nie otrzymałem ani jednej wiadomości zwrotnej. Produkt jest nadal uszkodzony a allegro odcięło mi możliwość kontynuowania dyskusji. Co zrobić w takiej sytuacji? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
wznowić dyskusję przzez moderację
@Slawuuu1234 Na koncie, z którego piszesz, widzę tylko dwie wiadomości wysłane przez formularz kontaktowy.
Którego zamówienia i dyskusji dotyczy zgłaszany tutaj problem?
Zamówienie nr: c8d84110-3f60-11ee-9e5c-db48d7b9a893, bateria termostatyczna prysznicowa
@Slawuuu1234 Dyskusja dotycząca tego zamówienia została zamknięta 27 grudnia 2023 r. 28 listopada sprzedający zaproponował rozwiązanie - zwrot środków po odebraniu towaru. Otrzymałeś prośbę o podanie numeru konta do zwrotu kwoty i informację, że odbiór uszkodzonego produktu zostanie zlecony. Miałeś wskazać dogodny termin.
Czy w tej chwili masz kontakt ze sprzedającym?
Sprzedawca zaproponował tą metodę, na tamten moment nie zgadzałem się z poproponowaną ofertą co znaczy że nie podałem tych danych. Teraz kontakt ze sprzedającym się urwał. Chciałbym otrzymać zwrot środków za niedziałający produkt
@Slawuuu1234 nie otrzymasz zwrotu środków bo sprzedawca zaproponował ci rozwiązanie i protect się nie należy albo bierzesz co dają albo zakładaj sprawę w sądzie. Protect nie służy do tego by robić prezenty kupującym by mieli i towar i kasę. A kontakt urwał się z twojej winy nikt wiecznie ani na siłę ci nie będzie forsował polubownie rozwiązania tematu
Nie bez powodu produkt jest podjęty 2 letniej gwarancji, to że allegro zamknęło dyskusję nie znaczy że nie mogę otworzyć nowej. Sprzedający nie daje ultimatum bo to nie jest "nadczłowiek" więc nie wiem o czym Ty w ogóle piszesz
@Slawuuu1234 dostałeś propozycję rozwiązania problemu? dostałeś. Nie pasuje to sąd. Allegro nie jest od tego by finansować ci protecta bo tobie się nie podoba sposób rozwiązania sporu z sprzedawcą a protect jest przyznawany gdy nie otrzymasz towaru lub sprzedawca nie udzieli odpowiedzi reklamacyjnej lub odrzuci reklamację i ani 1 ani 2 ani 3 warunek nie został spełniony
Proszę moderację o wznowienie dyskusji ze sprzedającym
@Slawuuu1234 w jakim celu?
W celu konsultacji ze sprzedającym
@Slawuuu1234 w takim razie możesz skontaktować się ze sprzedającym przez Centrum wiadomości.
Zamówienie nr: c8d84110-3f60-11ee-9e5c-db48d7b9a893, bateria termostatyczna prysznicowa
@Slawuuu1234 Sprzedawca zachował się prawidłowo i chciał rozwiązać problem . Ty odsyłasz towar na reklamację a on sprawdza i rozpatruje czy ją uznać czy nie . Zanim zwróci kasę musi się upewnić czy jest to usterka towaru czy uszkodzenie powstało w inny sposób .
@Slawuuu1234 Przegapiłeś ponieważ wg regulaminu dyskusja zamyka się automatycznie po 30dniach, należy do tego czasu albo ją zamknąć samemu albo odznaczyć jako nierozwiązana i wówczas już się nie zamknie.