Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie odzyskam pieniędzy Allegro Protect nie zwróci mi pieniądzy, sprzedawca też nie chce mi zwrocić pieniędzy
@Agent555 czy chodzi o sprawę, którą zgłosiłeś nam w korespondencji e-mailowej o nr 33694820?
@la _nika Tako tą sprawę chodzi.
Po godzine 08:00 dzisiaj rozmawiałem telefonicznie z doradca, otrzymałem odpowiedź że Allegro Protect nie zwróci mi pieniądzy.
@Agent555 to chyba zostaje droga cywilnoprawna .
A czym związane jest zwrot pieniędzy ?
@Agent555 napisaliśmy wiadomość w dyskusji dzisiaj po godzinie 8:00, dopytujemy czy sprzedająca zgodzi się na odstąpienie od umowy. Może odmówić, ma do tego prawo i wówczas nie będziemy mogli podważyć jej decyzji.
Przykro mi, ale nie odebranie przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy.
nie wiem czy dobrze rozumiem sytuację. Skoro nie miałeś prawa zwrotu, weź tę paczkę, odbierz, niech ci ją ponownie wyślą i sprzedaj jej zawartość....
Nie odebrałeś przesyłki, tak mam to rozumieć?
Tak, nie odebrałem przesyłki, nie miałem czasu żeby to zrobić
I ....teraz problemy?
@Agent555 Nie miałeś czasu?
I dlatego teraz chcesz zwrotu pieniędzy od sprzedającego?
A ja uważałem cię za powaznego uzytkownika tu na Allegro...
Przecież to logiczne, zapłać sprzedawcy za ponowną przesyłkę i odbierz zakupiony przedmiot.
Tak , nie miałem czasu moja dziewczyna miała wypadek trafiła do szpitala w poważnym stanie, praktycznie cały czas byłem w szpitalu przy niej, na całe szczęście już jest wszystko w porządku już czuję się dobrze.
Czy miałem jechać po durna przesyłkę w celu odebrania jej z paczkomatu, chciałem być przy niej i wiedzieć jaki jest jej stan zdrowia, w tym celu wziołem nawet w pracy wolne na kilka dni, miałem jeszcze zaległy urlop.
Osoba jest ważniejsza niż jakąś przesyłka która jest do odebrania z paczkomatu .
Ta osoba może być ważna dla Ciebie, a nie koniecznie dla sprzedającego. Natomiast jeśli tak istotne są te koszty ponownej wysyłki, to może należy zwrócić się o nie do ubezpieczyciela sprawcy wypadku, dlaczego miałby to robić sprzedawca.
To tylko moje zdanie na podstawie suchych faktów.
😔
Można zrozumieć sytuację i problem z odebraniem ale nie zmienia to faktu że powinieneś opłacić ponowny koszt nadania aby sprzedawca mógł Ci to wysłać . Sprzedawca NIGDY nie odzyska środków za promowanie czy wyróżnianie oferty ,NIGDY nie odzyska za jej wystawienie w przypadku gdy Ty anulujesz swoje zamówienie . W sytuacjach trudnych też trzeba starać się wszystko ogarnąć tak by druga strona nie miała z tego powodu straty.
@Agent555 No dobrze, rozumiem, każdemu może się zdarzyć... przykre to, ale przecież pozbierałeś się, pal diabli przesyłkę, życie i zdrowie ważniejsze.
Ja tylko nie rozumiem o co jest problem, co ma do tego sprzedający? Nie odebrałeś bo nie mogłeś, więc bierzesz sprawę na klatę i rozwiązujesz na swój koszt. Albo piszesz do sprzedającego "przepraszam - nie mogłem odebrać proszę wyrzucić do śmieci"
A tutaj czytam, jakieś dyskusje via Allegro, usiłowanie wymuszenia zwrotu...
Jesteś z grupy użytkowników którym wszystko się należy?
agentu to taki "człowiek-problem"
@br. Moim zdaniem jak nie odebrałem przesyłki z paczkomatu to sprzedawca powinien mi zwrócić pieniądze.
Sprzedawca chce więcej pieniędzy za wysłanie ponownie przesyłki
ma za darmo wysyłać? nie odebrałeś to płać
@Agent555 Nie masz racji ale "róbta co chceta"
Zrozumiałe że chce wiecej kasy, smarta już nie ma, pewnie dodatkowe koszty doszły...
Bo etykieta smart już wykorzystana wiec pójdzie na umówię własnej sprzedawcy
czy Ty kiedyś próbowałeś coś sprzedawać na Allegro?