anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać pieniądze

MAMY ROZWIĄZANIE!
Agent555
#19 Nestor#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   

 

Nie odzyskam pieniędzy  Allegro Protect nie zwróci mi pieniądzy, sprzedawca też nie chce mi zwrocić pieniędzy 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 czy chodzi o sprawę, którą zgłosiłeś nam w korespondencji e-mailowej o nr 33694820? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@la _nika  Tako tą sprawę chodzi.

 

Po godzine 08:00 dzisiaj rozmawiałem telefonicznie z doradca, otrzymałem odpowiedź że Allegro Protect nie zwróci mi pieniądzy.

 

 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Agent555 to chyba zostaje droga cywilnoprawna .

A czym związane jest zwrot pieniędzy ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 napisaliśmy wiadomość w dyskusji dzisiaj po godzinie 8:00, dopytujemy czy sprzedająca zgodzi się na odstąpienie od umowy. Może odmówić, ma do tego prawo i wówczas nie będziemy mogli podważyć jej decyzji. 
Przykro mi, ale nie odebranie przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

nie wiem czy dobrze rozumiem sytuację. Skoro nie miałeś prawa zwrotu, weź tę paczkę, odbierz, niech ci ją ponownie wyślą i sprzedaj jej zawartość....

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie odebrałeś przesyłki, tak mam to rozumieć?

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Tak, nie odebrałem przesyłki, nie miałem czasu żeby to zrobić

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

I ....teraz problemy?

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Agent555  Nie miałeś czasu?

I dlatego teraz chcesz  zwrotu pieniędzy od sprzedającego?

A ja uważałem cię za powaznego uzytkownika tu na Allegro...

Przecież to logiczne, zapłać sprzedawcy za ponowną  przesyłkę i odbierz zakupiony przedmiot.

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Tak , nie miałem czasu moja dziewczyna miała wypadek trafiła do szpitala w poważnym stanie, praktycznie cały czas byłem w szpitalu przy niej, na całe szczęście już jest wszystko w porządku już czuję się dobrze.

Czy miałem jechać po durna przesyłkę w celu odebrania jej z paczkomatu, chciałem być przy niej i wiedzieć jaki jest jej stan zdrowia, w tym celu wziołem nawet w pracy wolne na kilka dni, miałem jeszcze zaległy urlop.

Osoba jest ważniejsza niż jakąś przesyłka która jest do odebrania z paczkomatu .

 

 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

Ta osoba może być ważna dla Ciebie, a nie koniecznie dla sprzedającego. Natomiast jeśli tak istotne są te koszty ponownej wysyłki, to może należy zwrócić się o nie do ubezpieczyciela sprawcy wypadku, dlaczego miałby to robić sprzedawca.

To tylko moje zdanie na podstawie suchych faktów.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

😔

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Można zrozumieć sytuację i problem z odebraniem ale nie zmienia to faktu że powinieneś opłacić ponowny koszt nadania aby sprzedawca mógł Ci to wysłać . Sprzedawca NIGDY nie odzyska środków za promowanie czy wyróżnianie oferty ,NIGDY nie odzyska za jej wystawienie w przypadku gdy Ty anulujesz swoje zamówienie . W sytuacjach trudnych też trzeba starać się wszystko ogarnąć tak by druga strona nie miała z tego powodu straty.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Agent555  No dobrze, rozumiem, każdemu może się zdarzyć...  przykre to, ale przecież  pozbierałeś się,  pal diabli przesyłkę,  życie i zdrowie  ważniejsze.

Ja tylko nie rozumiem o co jest problem, co ma do tego sprzedający?  Nie odebrałeś bo nie mogłeś,  więc bierzesz sprawę na klatę i rozwiązujesz na swój koszt. Albo piszesz do sprzedającego "przepraszam - nie mogłem odebrać proszę wyrzucić do śmieci"

A tutaj czytam,  jakieś dyskusje via Allegro, usiłowanie  wymuszenia zwrotu... 

Jesteś  z grupy użytkowników którym wszystko się należy?

oznacz moderatorów
katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

agentu to taki "człowiek-problem"

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@br.  Moim zdaniem jak nie odebrałem przesyłki z paczkomatu to sprzedawca powinien mi zwrócić pieniądze.

 

Sprzedawca chce więcej pieniędzy za wysłanie ponownie przesyłki 

oznacz moderatorów
katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

ma za darmo wysyłać? nie odebrałeś to płać

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Agent555   Nie masz racji ale  "róbta co chceta"

Zrozumiałe że chce wiecej kasy, smarta już nie ma, pewnie dodatkowe koszty doszły...

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

Bo etykieta smart już wykorzystana wiec pójdzie na umówię własnej sprzedawcy

czy Ty kiedyś próbowałeś coś sprzedawać na Allegro?

 

oznacz moderatorów