Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie odzyskam pieniędzy Allegro Protect nie zwróci mi pieniądzy, sprzedawca też nie chce mi zwrocić pieniędzy
@Agent555 Rozumiem Twoją sytuacje. Oczywiście że osoba jest ważniejsz niż przesyłka.
Z drugiej strony sprzedający poniósł koszty i najprościej byłoby po prostu zaplacić za kolejną wysylke przedmiotu. Nie wiem ile to jest "wiecej pieniędzy" i ile sprzedający życzy sobie za ponowną wysyłke wiec trudno mi sie odnieśc do tego czy warto sie o to wykłócac . Allegro z reguły jest pro klienckie wiec jeśli zamknęło sprawe bez POKu to znaczy że sprzedający nie zawyżył jakoś znacznie kosztów powtórnej wysyłki ( tak sie domyslam)
Moze prościej odpuścić kilka złotych, dopłacić ze przesyłke i zamknąc sprawe.
Aha i nieodebranie przesyłki nie jest równoznaczne z tym ze sprzedający ma zwrócić pieniądze. Do nas czasem po kilku miesiącach klienci zgłaszają sie aby im powtórnie wysłać nieodebraną przesyłke. Wiec jeśli przesylka wraca nieodebrana to ją odkladamy i czekamy na kontakt klienta.
Zycze zdrowia dziewczynie.
ja tesz się modlę o zdrowie i wesołość
ale czegoś nie zrobiłeś skoro i sprzedawca ma cię gdzieś i ochrona kupujących. Paczka wróciła. Jeśli nie odtsąpiłes od umowy, to ona do tej pory jest Twoją własnością. I odmyślam sie, ze czas na odstąpienie już minął?