anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wznowić czat?

MAMY ROZWIĄZANIE!
shareit
#9 Pomysłodawca#

Cześć. Przedstawiłem swój problem na czacie, a po tym, jak pierwsza osoba spojrzała na przedstawioną przeze mnie sprawę, przeniosła mnie do innego kolegi, który zamknął czat. Nie otrzymałem odpowiedzi. Jak zostanie rozwiązany mój problem? Jak wznowić czat? Dziękuję za uwagę.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
LEW433
#21 Demiurg#

A ten czat to między kim był? allegro i tobą czy....

oznacz moderatorów
shareit
#9 Pomysłodawca#
TAk. Rozmowa toczyła się między Allegro a mną.
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To musisz poszukać na mailu a jak nie masz tej rozmowy to tu masz kontakt: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów
shareit
#9 Pomysłodawca#

Zadałem konkretne pytania i załączyłem dokumenty.

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Nie ma możliwości wznowić czatu. Musisz jeszcze raz spróbować pisać z doradcą na czacie.

 

Jeśli konsultant zamknął czat jak napisałeś i zrobił być może to celowo możesz składać na doradcę reklamacje 

oznacz moderatorów
shareit
#9 Pomysłodawca#

Po tym, jak przedstawiciel Allegro zamknął czat, podjąłem wiele prób otwarcia nowego czatu bez powodzenia. W poczcie nie ma wiadomości e-mail dla konkretnego czatu. To takie skomplikowane, nie wiem dlaczego? W przypadku dokumentów jestem pewien, że są one zapisywane jako ślad, ale tutaj problem polega na tym, że otwarcie nowego czatu jest całkowicie niemożliwe i trzeba będzie zrobić wszystko od nowa z niejasnym skutkiem. Dlatego poprosiłem Was o radę w sprawie ewentualnego wznowienia rozpoczętego już czatu. Dzięki za odpowiedzi i uwagę.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jest jeszcze jeden sposób: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
shareit
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za wskazówkę dotyczącą kontaktu z Moderatorem. Myślę, że tak będzie najszybciej i najefektywniej. Jak mam do niej napisać? Z podanego linku nie mam takiej opcji.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@shareit Cześć. 🙂 Na tym koncie nie widzę czatu, o którym mówisz. W jakiej sprawie chcesz się z nami skontaktować. Opisz proszę problem tutaj i postaram się pomóc. 🙂 

oznacz moderatorów
shareit
#9 Pomysłodawca#

Cześć ko_alka. 11.2021 wykonaliśmy przelew z naszego oficjalnego konta, na którym jesteśmy zarejestrowani w Allgro i wpłaciliśmy według kursu bankowego za dany dzień kwotę 1,01 zł, czyli równowartość 0,44 BGN. Zrobiliśmy to zgodnie z wymaganiami Allegro, aby zweryfikować nasze konto, a przede wszystkim dać nam możliwość oceny sprzedawców, z którymi współpracujemy. Uważamy, że jest to niezbędne do poprawy jakości obsługi. W dniu 22.11.2021 wpłacona przez nas kwota została zwrócona na nasze konto. Niestety do tej pory nie mamy jeszcze niezbędnej weryfikacji i możliwości wystawienia pozytywnej oceny w przypadku dobrego wykonania naszych zamówień i jednocześnie rekomendacji w przypadku niezadowalającej realizacji przez sprzedawcę. Proszę pamiętać, że za wykonanie odpowiedniego przelewu zapłaciliśmy również wysokie opłaty bankowe w wysokości 39,12 BGN (~90 PLN), co świadczy o naszej chęci udziału w procesie oceny. Prosimy o pomoc, biorąc pod uwagę, że spełniliśmy wymagania Allegro, abyśmy jako duży kupujący na Państwa platformie mieli możliwość oceniania naszych zakupów. W załączeniu przesyłamy zrzut ekranu z dokonanej płatności i późniejszego zwrotu pieniędzy. Dziękuję za uwagę.

Screenshot_2022-12-10-15-44-33-856_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-12-10-15-45-24-634_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-12-11-17-14-00-351_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@shareit Skonsultuję Twoją sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów
shareit
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za uwagę. Czekam na Twoją odpowiedź.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@shareit Wygląda na to, że robisz przelew błędnie starym procesem. Powinieneś zweryfikować swoje konto za pośrednictwem poniższego linku: https://allegro.pl/rejestracja/konto-firmowe/ustaw-wyplaty 

Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/rejestracja-dla-firm-zagranicznych/rejestracja-dla-sprzed... 

oznacz moderatorów
shareit
#9 Pomysłodawca#

Cześć. Nie chcemy specjalnie spr

Screenshot_2022-12-13-16-45-29-167_com.android.chrome.jpg

zedawać na Allegro, tylko oceniać nasze zakupy. Zapoznaliśmy się z warunkami z linku, który przesłałeś i ponownie są warunki przelewu bankowego, który już zrobiliśmy na wcześniejszym etapie, a mimo to nie mamy dostępu do żądanej funkcji. Prosimy o pomoc w dostępie do możliwości wystawienia oceny lub szczegółowe instrukcje dotyczące dostępu do tej opcji. Załączamy zrzut ekranu wysłanych przez Ciebie warunków, w którym ponownie pojawia się warunek przelewu bankowego, który spełniliśmy, ale nie mogliśmy uzyskać dostępu do funkcji.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@shareit Rozumiem. Twoje konto właśnie zostało aktywowane. 🙂 

oznacz moderatorów
shareit
#9 Pomysłodawca#

ko_alka, dziękujemy za profesjonalne podejście i uwagę, z jaką podeszliście do naszej sprawy. Nasza sprawa została rozwiązana i jesteśmy bardzo zadowoleni. Dziękuję!

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

To się nie skończy , jak doradcy nie znają odpowiedźi na pytanie, lub nie chcą pisać to są zamykane czaty . Tak było, jest i będzie 

Nie pisze o wszystkich konsultantach. Niektórzy doradcy tak robią 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dokumenty nie zginą jak je złożyłeś.

oznacz moderatorów
shareit
#9 Pomysłodawca#

Jak obejść „numer oferty”? Co to jest?

Screenshot_2022-12-11-00-01-13-262_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów