Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz pierwszy zwróciłam towar do sprzedawcy,jako uszkodzony,musze otworzyc z nim dyskusje,bo nie chce juztego towaru...jak to zrobic? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@sally11_2009 zrobisz to przy konkretnym zamówieniu, w zakładce Moje zakupy. Przy zamówieniu, którego to dotyczy kliknij "zgłoś problem z zakupem".
dziękuję 🙂
@sally11_2009 Zakup od firmy czy od osoby prywatnej?
Jeśli od firmy to sprzedający może ale nie musi zwracać pieniędzy.
Obecnie przepisy stanowią, że to sprzedający wybiera formę rozwiązania reklamacji - naprawa / wymiana.
od firmy,towar uszkodzony,a ja nie mam ochoty czekac na załatwienie reklamacji,od kiedy takie absurdy weszły w zycie? sprzedajacy wysyłajac towar,ma obowiazek sprawdzic ,co wysyła...tak to bedziemy bujac sie z zakupami nie wiem jak długo.
W takim razie jeszcze do nas wrócisz po porady 🙂
pewnie tak.. :/.. Mogłąm zwrócic towar bez podania przyczyny,tylko,jak znam życie,wcisneli by mi,ze sama uszkodziąłm towar...jak sie nie obrócisz plecy z tyłu 😕
@sally11_2009 Oczekujesz, że sprzedający ma rozpakowywać każdy sprzedawany towar i go sprawdzać? Telefony, laptopy itd.?
Przecież to nierealne i tworzyłoby masę pretensji od kupujących o rozpakowany towar 🙂
Wadliwe towary się zdarzają - przecież to oczywiste. Od tego są prawa konsumenta aby ich używać - tutaj masz prawo do złożenia reklamacji.
Poza tym - napisałem tylko, że sprzedający może ale nie musi się zgadzać od razu na zwrot.
W większości przypadków nie ma z tym większego problemu.
"Mogłąm zwrócic towar bez podania przyczyny,tylko,jak znam życie,wcisneli by mi,ze sama uszkodziąłm towar"
Konsument ma nie tylko prawa ale ma też obowiązki - warto znać jedne i drugie i z nich umiejętnie korzystać 🙂
też mam zwroty ciuchów..nie dyskutuje,ze moze zaceruje dziurke,albo wypiore..i odesle... zwracam kase i nie robie z tego aj waj... klient ma prawo odesłac towar,czasami cwaniaki pójda na impreze i odeslą ciuch..znam to wszystko az do bólu..
Od kiedy trzeba otwierać dyskusje aby oddać przedmiot.
kiedy proponuja reklamacje ,naprawe,etc..mnie to nie interesuje
@sally11_2009 Czyli dyskusją chcesz wymusić na sprzedającym działanie którego nie ma obowiązku podejmować.
ciekawa odpowiedz,dam w ramki,kolego...
@sally11_2009 Ja jedynie stwierdzam fakty.
czyli,zwrot towaru z podaniem powodu jest dyskusyjny,natomiast zwrot bez podania przyczyny ok i obliguje sprzedawce do zwrotu kasy?
@sally11_2009 Jeśli towar jest wadliwy to należy składać reklamację.
Odstąpienie od umowy (z powodem czy bez) to zupełnie inna czynność wywołująca zupełnie inne skutki prawne.