anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak założyć dyskusję ze sprzedającym?

MAMY ROZWIĄZANIE!
sally11_2009
#10 Popularyzator#

Po raz pierwszy zwróciłam towar do sprzedawcy,jako uszkodzony,musze otworzyc z nim dyskusje,bo nie chce juztego towaru...jak to zrobic? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sally11_2009 zrobisz to przy konkretnym zamówieniu, w zakładce Moje zakupy. Przy zamówieniu, którego to dotyczy kliknij "zgłoś problem z zakupem". 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
sally11_2009
#10 Popularyzator#

dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@sally11_2009 Zakup od firmy czy od osoby prywatnej?
Jeśli od firmy to sprzedający może ale nie musi zwracać pieniędzy.
Obecnie przepisy stanowią, że to sprzedający wybiera formę rozwiązania reklamacji - naprawa / wymiana.

oznacz moderatorów
sally11_2009
#10 Popularyzator#

od firmy,towar uszkodzony,a ja nie mam ochoty czekac na załatwienie reklamacji,od kiedy takie absurdy weszły w zycie? sprzedajacy wysyłajac towar,ma obowiazek sprawdzic ,co wysyła...tak to bedziemy bujac sie z zakupami nie wiem jak długo.

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@sally11_2009 

W takim razie jeszcze do nas wrócisz po porady 🙂

oznacz moderatorów
sally11_2009
#10 Popularyzator#

pewnie tak.. :/.. Mogłąm zwrócic towar bez podania przyczyny,tylko,jak znam życie,wcisneli by mi,ze sama uszkodziąłm towar...jak sie nie obrócisz plecy z tyłu 😕

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@sally11_2009 Oczekujesz, że sprzedający ma rozpakowywać każdy sprzedawany towar i go sprawdzać? Telefony, laptopy itd.?
Przecież to nierealne i tworzyłoby masę pretensji od kupujących o rozpakowany towar 🙂
Wadliwe towary się zdarzają - przecież to oczywiste. Od tego są prawa konsumenta aby ich używać - tutaj masz prawo do złożenia reklamacji.

Poza tym - napisałem tylko, że sprzedający może ale nie musi się zgadzać od razu na zwrot.
W większości przypadków nie ma z tym większego problemu.


"Mogłąm zwrócic towar bez podania przyczyny,tylko,jak znam życie,wcisneli by mi,ze sama uszkodziąłm towar"

Konsument ma nie tylko prawa ale ma też obowiązki - warto znać jedne i drugie i z nich umiejętnie korzystać 🙂

oznacz moderatorów
sally11_2009
#10 Popularyzator#

też mam zwroty ciuchów..nie dyskutuje,ze moze zaceruje dziurke,albo wypiore..i odesle... zwracam kase i nie robie z tego aj waj... klient ma prawo odesłac towar,czasami cwaniaki pójda na impreze i odeslą ciuch..znam to wszystko az do bólu..

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Od kiedy trzeba otwierać dyskusje aby oddać przedmiot.

oznacz moderatorów
sally11_2009
#10 Popularyzator#

kiedy proponuja reklamacje ,naprawe,etc..mnie to nie interesuje 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@sally11_2009 Czyli dyskusją chcesz wymusić na sprzedającym działanie którego nie ma obowiązku podejmować.

oznacz moderatorów
sally11_2009
#10 Popularyzator#

ciekawa odpowiedz,dam w ramki,kolego...

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@sally11_2009 Ja jedynie stwierdzam fakty.

oznacz moderatorów
sally11_2009
#10 Popularyzator#

czyli,zwrot towaru z podaniem powodu jest dyskusyjny,natomiast zwrot bez podania przyczyny ok i obliguje sprzedawce do zwrotu kasy?

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@sally11_2009 Jeśli towar jest wadliwy to należy składać reklamację.
Odstąpienie od umowy (z powodem czy bez) to zupełnie inna czynność wywołująca zupełnie inne skutki prawne.

oznacz moderatorów