Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jw, zakup jest opłacony a okazało sie, ze nie zmieści sie do paczkomatu, dostawa jest możliwa tylko kurierem. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nic nie zrobisz, musi kupic jeszcze raz i opłacić z nową metodą a za ten zakup zrobic zwrot
@godar456 Najlepiej będzie, jeśli klient dokona zakupu jeszcze raz i wybierze metodę dostawy kurierem.
Nie widzę opcji anulowania zakupu...
@godar456 Anulować zakup musi kupujący.
Ja właśnie jestem kupującym i nie widze u siebie takiej opcji anulowania zakupu
A co widzisz>zwrot?
Przedmiot jest jeszcze nie wysłany, tak widze "zwróć zakup " , nie ma takiej opcji " anuluj zakup ".
Sprzedający nie anuluje zakupu, może zwrócić środki, skontaktuj się więc z kupującym i wyjaśnicie sobie.
Ja jestem kupującym i okazało sie, ze zakupiona rzecz nie zmieści się do paczkomatu, chcialam zmienić opcje dostawy.
Sprzedawca musi dodać opcje kurier a Ty musisz kupic i ZAPŁĄCIC jeszcze raz wybierajac opcje kurierem.
Od pierwszego zakupu odstap od umowy i sprzedawca zwróci Ci kasę. Ewentualnie jesli jeszcze nie wygenerował etykiety niech zamówienie (status) zmieni na NOWE (a pewnie ma już w realizacji i dlatego teraz nie możesz anulować), wtedy Ty możesz anulowac zakup (jeśli on zmieni status zamówienia na nowe)
LEW433 Autorka postu jest kupujacą a nie sprzedawcą, a zadała pytanie w kategorii dla sprzedawców. Może anulować zakup jesli sprzedawca nie wygenerował jeszcze etykiety i cofnie zamówienie tzn. zmieni status np. z "w realizacji" na "nowe"
Wiem i dlatego zapytałem co widzi, może kliknąć zwrot>zadziała podobnie.🙂
LEW433 No tak, ale jak widać to kupujaca się tym zajmuje a nie sprzedawca, a to on zrobił błąd że dał wysyłkę do paczkomatu a sie nie zmieści i to on powinien się tym zajmowac a nie kupujący
Tak ale najlepiej się dogadać, oczywiście jak sprzedajacy popełnił błąd to powinien zrealizować wysyłkę, na swój koszt.
Sugeruję bezpośredni kontakt ze sprzedającym.
A raczej odwrotnie - kupujący wybrał dostępna opcje dostawy, jaką oferował sprzedawca. Więc to raczej sprzedawca powinien skontaktować się z kupującym i wyjaśnić problem - a następnie odpowiednio zdefiniować cenniki dostaw.
Jako sprzedający - bardzo rzadko zdarza mi się taka sytuacja, 1-2 razy w roku, ale wtedy nawet wstyd mi dzwonić do kupującego i prosić o 10 zł na kolejną paczkę (bo źle ustawiłem sobie cenniki dostaw) - tylko wysyłam na swój koszt.