anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zmienic rodzaj dostawy jezeli zakup juz jest oplacony?

godar456
#11 Animator#

Jw,  zakup jest opłacony a okazało sie,  ze nie zmieści sie do paczkomatu,  dostawa jest możliwa tylko kurierem.  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

__DAM__
#9 Pomysłodawca#

Nic nie zrobisz, musi kupic jeszcze raz i opłacić z nową metodą a za ten zakup zrobic zwrot

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@godar456 Najlepiej będzie, jeśli klient dokona zakupu jeszcze raz i wybierze metodę dostawy kurierem. 

oznacz moderatorów

godar456
#11 Animator#

Nie widzę opcji anulowania zakupu... 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@godar456 Anulować zakup musi kupujący. 

oznacz moderatorów

godar456
#11 Animator#

Ja właśnie jestem kupującym i nie widze u siebie takiej opcji anulowania zakupu 

oznacz moderatorów

godar456
#11 Animator#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co widzisz>zwrot?

oznacz moderatorów

godar456
#11 Animator#

Przedmiot jest jeszcze nie wysłany,  tak widze "zwróć zakup " ,  nie ma takiej opcji " anuluj zakup ". 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający nie anuluje zakupu, może zwrócić środki, skontaktuj się więc z kupującym i wyjaśnicie sobie.

oznacz moderatorów

godar456
#11 Animator#

Ja jestem kupującym i okazało sie,  ze zakupiona rzecz nie zmieści się do paczkomatu,  chcialam zmienić opcje dostawy. 

oznacz moderatorów

Pszczola2013
#12 Orędownik#

Sprzedawca musi dodać opcje kurier a Ty musisz kupic i ZAPŁĄCIC jeszcze raz wybierajac opcje kurierem.

Od pierwszego zakupu odstap od umowy i sprzedawca zwróci Ci kasę. Ewentualnie jesli jeszcze nie wygenerował etykiety niech zamówienie (status) zmieni na NOWE (a pewnie ma już w realizacji i dlatego teraz nie możesz anulować), wtedy Ty możesz anulowac zakup (jeśli on zmieni status zamówienia na nowe)

oznacz moderatorów

Pszczola2013
#12 Orędownik#

LEW433   Autorka postu jest kupujacą a nie sprzedawcą, a zadała pytanie w kategorii dla sprzedawców. Może anulować zakup jesli sprzedawca nie wygenerował jeszcze etykiety i cofnie zamówienie tzn. zmieni status np. z "w realizacji" na "nowe"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wiem i dlatego zapytałem co widzi, może kliknąć zwrot>zadziała podobnie.🙂

oznacz moderatorów

Pszczola2013
#12 Orędownik#

LEW433  No tak, ale jak widać to kupujaca się tym zajmuje a nie sprzedawca, a to on zrobił błąd że dał wysyłkę do paczkomatu a sie nie zmieści i to on powinien się tym zajmowac a nie kupujący

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak ale najlepiej się dogadać, oczywiście jak sprzedajacy popełnił błąd to powinien zrealizować wysyłkę, na swój koszt.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Sugeruję bezpośredni kontakt ze sprzedającym.

A raczej odwrotnie - kupujący wybrał dostępna opcje dostawy, jaką oferował sprzedawca. Więc to raczej sprzedawca powinien skontaktować się z kupującym i wyjaśnić problem - a następnie odpowiednio zdefiniować cenniki dostaw.

Jako sprzedający - bardzo rzadko zdarza mi się taka sytuacja, 1-2 razy w roku, ale wtedy nawet wstyd mi dzwonić do kupującego i prosić o 10 zł na kolejną paczkę (bo źle ustawiłem sobie cenniki dostaw) - tylko wysyłam na swój koszt.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów