Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chcę się podzielić moimi bardzo negatywnymi, wręcz żenującymi doświadczeniami z jakością obsługi pomocy w serwisie Allegro. Poniżej przedstawiam fakty opisujące sytuację i chciałem zapytać czy Państwo jako klienci Allegro również mają takie problemy z obsługą.
Dnia 7 maja 2022 wysłałem taką wiadomość w formularzu pomocy Allegro:
"Dzień dobry, istnieje na Allegro taka funkcja jak powiadomienie SMS o końcu obserwowane licytacji. Chciałem zapytać czy ta opcja jest płatna (czy jest naliczana opłata za powiadomienie SMS) oraz czy da się z niej skorzystać również na Allegro Lokalnie. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam"
Otrzymałem od konsultanta Allegro taką, błędną i ignorancką wiadomość (zapewne skopiowaną z szablonu gotowych odpowiedzi):
"Dzień dobry, dziękuję za wiadomość i za Pana uwagi dotyczące braku powiadomienia SMS odnośnie obserwowanych licytacji, które dobiegają końca.
Na chwilę obecną może Pan obserwować oferty tylko z poziomu konta Allegro/Allegro Lokalnie i tam otrzymywać powiadomienia o wszystkich licytacjach.
Ponieważ jako nasz Klient ma Pan duże doświadczenie w korzystaniu z Allegro, Pana pomysł jest dla mnie bardzo cenny. Dlatego niezwłocznie przekazałem go do odpowiedniego działu. Sprawdzimy możliwość wdrożenia Pana propozycji. Proszę pamiętać, że swoje pomysły może Pan również zgłaszać na forum Allegro Gadane.
Dodam, że to przede wszystkim na sugestiach naszych klientów opieramy tempo i kierunek wprowadzanych na Allegro zmian. Jeszcze raz dziękuję za Pana wiadomość i mam nadzieję, że Pana pomysł pomoże nam usprawnić działanie zakładki Obserwowane.
Jeśli będzie miał Pan dodatkowe uwagi – proszę o kontakt, chętnie przekażę je do odpowiedniego zespołu.
Życzę miłego dnia!
Pozdrawiam
// Maciej [edycja]
Zespół Allegro"
Najwyraźniej ten pan źle zrozumiał o co pytam bo zrozumieć nie chciał! Napisałem więc ponownie z załączeniem screena na dowód, że funkcja powiadomienia o kończącej się licytacji na Allegro jednak istnieje i jako wyjaśnienie o co pytam:
"Nie wiem czy Pan w ogóle przeczytał dokładnie moją wiadomość ale na pewno jej Pan nie zrozumiał. I niestety nie zna Pan w ogóle funkcji serwisu Allegro, który Pan reprezentuje. W załączniku przesyłam screen w celu uświadomienia, że taka funkcja owszem istnieje na Allegro. Pan się w ogóle do niej nie odniósł i nie odpowiedział Pan na moje pytania. Jestem zażenowany takim poziomem obsługi i nie bardzo chce mi się tracić czas i wysiłek na wielokrotne tłumaczenie o co pytam.
W dalszym ciągu oczekuję odpowiedzi ponieważ nie otrzymałem tak na prawdę żadnej odpowiedzi na moje pytania."
Po czym dzisiaj otrzymałem dwie kolejne odpowiedzi - bezsensowne, błędne, ignoranckie i bezczelnie skopiowane z szablonów gotowych odpowiedzi:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość. Zależy mi, aby mógł Pan bez przeszkód przeglądać swoje Obserwowane oferty, dlatego chętnie pomogę. Jeśli korzysta Pan z przeglądarki, to poniżej znajdzie Pan wskazówki:
1 - Proszę, aby sprawdził Pan czy korzysta z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli nie, proszę, aby Pan ją zaktualizował.
2 - Jeśli jest ona aktualna, możliwe, że jedna z zainstalowanych wtyczek blokuje prawidłowe działanie naszej strony. Proszę więc, aby sprawdził Pan działanie zakładki Obserwowane strony w nowej karcie lub nowej przeglądarce, w trybie prywatnym (incognito). Jeżeli w trybie incognito zakładka Obserwowane wyświetla się i działa poprawnie, zachęcam Pana, aby zaktualizował Pan wtyczki lub zweryfikował, która blokuje Allegro.
3 - Problem może leżeć również po stronie przeglądarki internetowej. Proszę więc, aby wyczyścił Pan dane przeglądarki, z której Pan korzysta. Najszybciej zrobi to Pan poprzez wciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE.
Jeśli używa Pan aplikacji, to wysyłam Panu instrukcję:
1 - Proszę, aby sprawdził Pan, czy używa jej najnowszej wersji. Jeśli nie, proszę, aby Pan ją zaktualizował.
2 - Proszę również, aby wyczyścił Pan jej dane – wystarczy, że w aplikacji zainstalowanej na systemie operacyjnym Android, w zakładce Konto, Ustawienia, wybierze Pan [wyczyść dane aplikacji]. W przypadku systemu iOS proszę, aby kliknął Pan w zakładkę Konto, a następnie [wyczyść historię aplikacji].
3 - Jeśli to nie rozwiąże problemu, to proszę, aby Pan odinstalował i zainstalował aplikację jeszcze raz.
Rozumiem, że wykonanie tych czynności może być nieco czasochłonne, natomiast liczę, że dzięki temu problem zostanie rozwiązany. Jeśli nie, to proszę, aby Pan do mnie napisał i podał:
> z jakiego urządzenia Pan korzysta,
> jaką wersję systemu posiada Pan na komputerze / w telefonie,
> jaka jest wersja przeglądarki / aplikacji,
> proszę, aby przesłał Pan zrzuty ekranu lub film obrazujące problem i kolejno wykonywane czynności, krok po kroku.
Mam nadzieję, że dzięki moim wskazówkom problem z zakładką Obserwowane nie będzie już występował. Gdyby jednak tak się nie stało, proszę o ponowny kontakt.
Pozdrawiam// [edycja] Zespół Allegro"
oraz ponownie bezczelnie wysłano do mnie znowu pierwszą błędną odpowiedź:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wczesną wiadomość. Na chwilę obecną na Allegro nie ma takiej funkcji jak powiadomienie SMS o końcu obserwowane licytacji. Ponieważ jako nasz Klient ma Pan duże doświadczenie w korzystaniu z Allegro, Pana pomysł jest dla mnie bardzo cenny. Dlatego niezwłocznie przekazałem go do działu zajmującego się dostosowywaniem zakładki Obserwowane do Państwa potrzeb. Sprawdzimy możliwość wdrożenia Pana propozycji. Proszę pamiętać, że swoje pomysły może Pan również zgłaszać na forum Allegro Gadane. Dodam, że to przede wszystkim na sugestiach naszych klientów opieramy tempo i kierunek wprowadzanych na Allegro zmian. Jeszcze raz dziękuję za Pana wiadomość i mam nadzieję, że Pana pomysł pomoże nam usprawnić działanie zakładki Obserwowane. Jeśli będzie miał Pan dodatkowe uwagi – proszę o kontakt, chętnie przekażę je do odpowiedniego zespołu.
Pozdrawiam // [edycja] Zespół Allegro"
Podsumowując: Pytam o to czy SMSy wysyłane do mnie przez Allegro w ramach funkcji "powiadomienie SMS o końcu licytacji" są płatne oraz czy taka funkcja jest dostępna na Allegro Lokalnie a jeden facet mi pisze, że taka funkcja w ogóle nie istnieje a drugi mi pisze, żebym se przeglądarkę zaktualizował!!! Mojego screena z dowodem, że owszem taka funkcja istnieje zignorowali całkowicie!
I teraz mam poważne szczere pytanie do przedstawicieli Allegro @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ - Czy Allegro jako firma i jej pracownicy próbują celowo ze mnie i z innych klientów robić wariatów? (poważnie pytam). Czy uważacie Państwo, że takie traktowanie klientów jest profesjonalne i uczciwe? Czy chcecie się podpisywać pod taką jakością obsługi jako firma i jako jej przedstawiciele ? Co zamierzacie z tym zrobić? To nie pierwsze takie moje doświadczenia z obsługą Allegro. Czy macie świadomość tego jak bardzo wpływa to na wizerunek firmy i relacje z klientami? I czy w ogóle kopiowanie gotowych odpowiedzi z szablonów - co najgorsze błędnych i bezsensownych, narażanie klienta na dodatkową stratę czasu (zbędne aktualizowanie przeglądarki, pisanie wiadomości po kilka razy z próbą wytłumaczenia) i na stres jest fair? Jakie na ten temat macie zdanie? Szkoda też, że Allegro nie prowadzi systemu oceny jakości obsługi klientów i nie publikuje tych statystyk go do wiadomości klientów. Co ciekawe wobec oceny jakości sprzedaży dla sprzedawców firma ma bardzo surową politykę.
Proszę nie tłumaczyć tego zwykłą pomyłką, błędem ludzkim bo to już poszło za daleko, to jest już przesada - problem jest SYSTEMOWY - problem leży w całej waszej firmie Allegro a nie w błędzie pojedynczego człowieka. W moim odczuciu to jest po prostu totalny brak profesjonalizmu, nieskrywana bezczelność i ignorowanie klienta, na którym przecież firma zarabia! Przypuszczam, że jako konsultantów zatrudniacie osoby niekompetentne i każecie im odpisywać na pytania bezsensownymi odpowiedziami z szablonu byleby tylko cokolwiek wysłać. Te osobo nawet być może nie rozumieją o co klient pyta i nie znają serwisu Allegro - ale to nie jest głównie ich wina, to jest wina firmy Allegro! Powstrzymam się od dosadniejszych określeń, które w tym wypadku jednak najlepiej by pasowały. To jest po prostu skandal!
SMS nie ma są maile i wszystkie zgody ustawiasz tu: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia te odpowiedzi są z BOTów, niestety.
@LEW433 oczywiście, że są powiadomienia SMS dla kupującego o tym, że licytacja, którą obserwujesz niebawem się kończy. Proszę screen:
@wicekdw Bardzo mi przykro, że masz takie doświadczenia i nie jesteś zadowolony z korespondencji z naszymi pracownikami. Oczywiście przekażę Twoją opinię do osoby odpowiedzialnej za pracę naszych doradców, ale czy mógłbyś podać mi dokładną wersję aplikacji, z której korzystasz?
Odpowiadając natomiast na Twoje pytanie, te SMSy nie są płatne, ale ta forma powiadomień nie jest dostępna na Allegro Lokalnie.
@_HolaOla_ : "te SMSy nie są płatne, ale ta forma powiadomień nie jest dostępna na Allegro Lokalnie." - I właśnie tego chciałem się dowiedzieć. Dziękuję za informację. Szkoda, że konsultanci nie byli mnie w stanie ani zrozumieć ani odpowiedzieć, niestety jest to żenujące. Korzystam z Allegro i Allegro Lokalnie poprzez przeglądarkę internetową zarówno w smartfonie jak i przez komputer. Proszę zwrócić uwagę na poziom jakości "pomocy Allegro" bo jeśli tak ma to wyglądać jak w mojej sytuacji to istnienie tej pomocy w ogóle mija się z celem. Moim zdaniem problem jest systemowy bo to nie jest odosobniona sytuacja.
Haha dobre. Ale nie przejmuj się bo to nic w porównaniu z tym co tu przechodzą sprzedający. Suport tak kuleje od czasu kiedy sobie wymyślili, że najważniejszy jest czas odpowiedzi. Skończyło się to wklejaniem gotowych szablonów odpowiedzi i to za każdym razem przez innego konsultanta. Żaden kolejny nie czyta co było we wcześniejszych wiadomościach oprócz ostatniej. Jedynym wyjątkiem od tej reguły jest chyba tylko kontaktowanie się przez moderatora z tego forum, wtedy czasem są odpowiedzi z sensem.
Każdemu może zdarzyć się pomyłka jesteśmy tylko ludźmi, kazdy ma prawo się pomylić.Moim zdaniem pracownicy allegro są w porządku, pomagają nam użytkownikom tego portalu jak tylko mogą i potrafią.
Być może po tym wpisie, inni użytkownicy tego forum, będą pisać nieprzyjemne wiadomości w moim kierunku.
Ale takie jest moje zdanie, i go nie zmienię.
Błąd ludzki może zdarzyć się raz, góra dwa... ale tutaj jest on konsekwentnie i notorycznie powielany a nie jest to moja pierwsza sytuacja tego typu, więc trudno nie mieć wrażenia, że ktoś próbuje z nas mówiąc delikatnie robić wariata. Nie czytanie pytania klienta, ignorowanie i odpowiadanie błędnymi szablonami raczej świadczy o całkowitym lekceważeniu i braku chęci udzielenia pomocy. Firma Allegro to nie jest jakieś tam małe stowarzyszenie wzajemnej pomocy, które radzi sobie jak może, tylko to jest wielka, komercyjna firma, pobierająca za swoje usługi kolosalne pieniądze i niestety nie mogę mieć tolerancji dla tak rażących i notorycznych błędów. Pan @Agent555 chyba naprawdę jest agentem Allegro.
Za pomyłkę to można uznać jak ktoś się sam wypowiada i strzela gafę a nietrafione odpowiedzi udzielane przez BOT-y to jest lekceważenie użytkowników a nie pomaganie.
@Agent555 powiedział pracownik infolinii ....