Jesli sprzedajacy twierdzi ze zrobił przelew to niech pokaze ze byly zaksięgowane na koncie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak nie pokaże cwaniak jeden.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie musi Tobie nic pokazywać, jeżeli zwrócił przez AF to Ty dostajesz maila od Allegro o zwrocie przez sprzedawcę, nie masz maila nie zwrócił, otwórz dyskusję ze sprzedawcą i wszystko się wyjaśni, na zwykłym allegro:https://allegro.pl/dyskusje/nowa , na AL:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86537971 pisałeś do sprzedawcy? Najlepiej pisać po przez dyskusje jak radzi @LEW433

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86537971 potrzebuję więcej szczegółów, aby pomóc Ci rozwiązać problem. Ale jeśli chodzi o zamówienie nr. 7b439b91-0a81-11ec-a804-e7a8a8ee35d2, w którym nie została wysłana 1 sztuka zamawianego towaru (i w sobotę założyłaś z tego powodu dyskusję), to sprzedający zwrócił wpłatę za ten produkt 1.09.2021r. Powinnaś go już otrzymać na konto przypisane do BLIKa, którym opłaciłaś zakupy (kwota to 26,62 zł).
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86537971 Załóż mu dyskusję odświeża pamięć , pomaga szybciej myśleć i pieniądze szybciej wracają .