Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Mimixianton podaj numer zamówienia. Jaka metoda płatności? Sprzedawcy się pytałeś czy zwrócił?
Płacone było przez Apple Pay
@Mimixianton Jeśli sprzedający poprawnie zlecił zwrot to:
Zwrócone pieniądze trafią na Twoje konto bankowe. W przypadku większości banków informację o zwrocie zobaczysz na wyciągu lub w historii konta obok daty zakupu zwróconego produktu. Gdy zamówienie zostało opłacone:
Zwrócone pieniądze trafią na Twoją kartę. W przypadku:
W większości banków informację o zwrocie zobaczysz na wyciągu lub w historii transakcji obok daty zakupu zwróconego produktu. W niektórych przypadkach informacji tej nie zobaczysz jednak od razu po zwrocie. Może być ona widoczna dopiero po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
@Mimixianton Za mało wezwań moderatorów wkleiłeś. Ja, gdyby to mnie dotyczyło na pewno bym nie przyszedł.
Ustawowo sprzedawca firma ma 14 dni na zwrot kasy insza rzecz czy mozna bylo anulować zamówienie bo np towar był wyłączony ze zwrotów ustawowo
@Mimixianton a dobrze sprawdzałeś konto. Bywało, że zwroty księgowały się w dniu płatności.
@Mimixianton Proszę, napisz, o które dokładnie zamówienie chodzi. Numer zamówienia to długi ciąg alfanumeryczny.