Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Podczas płatności otrzymałem komunikat błędu i ponowiłem płatność, obecnie zostały mi dwukrotnie pobrane środki i nie wiem kiedy nastąpi ich zwrot. Prośba o wsparcie minęły już 3 dni
@Client:35316433 Możesz napisać której transakcji dotyczył ten problem?
8cd0bb61-72cb-11ec-ac7e-f7b0c5f9ef6d Identyfikor płatności
@Client:35316433 Dziękuję. W tym przypadku prześlij nam proszę potwierdzenia obu przelewów przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...
Tak też zrobiłem, czekam na wsparcie
@Client:35316433 Powinny wrócić w ciągu 3 dni roboczych.