Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Anulowałam zakup od sprzedającego bo okazało się, że nie ma towaru ma stanie. Sprzedający zwrócił pieniądze, ale daje ich nie mam na koncie. Przesłał mi maila treści:
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam screen obrazujący problem z księgowaniem płatności. Proszę o załączenie wątku i kliknięcie opcji zwrotu przez Allegro Protect, wpisując w uzasadnieniu: "Zgodnie z ustaleniami ze sprzedającym wnoszę o zwrot środków z Allegro Protect." Po dokonaniu zwrotu środki zostaną przyznane na Pani saldo przez Allegro bezpośrednio, co pozwoli nam poprawnie się rozliczyć.
Jak próbuję odzyskać pieniądze ą drogą, to niestety nie mam możliwości załączenia żadnego screena tylko allegro informuje mnie, że płatność została zlecona... powyzszy mail jest z 11 września. Płatność byłą przez mbank szybkim przelewem.
@stynaju1 podaj numer zamówienia
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @gdvorek
.
@stynaju1 już to sprawdzam. Wrócę do Ciebie z informacją.
czy coś wiadomo w mojej sprawie?
@stynaju1 tak, przepraszam Cię za późną wiadomość. Przejdź do szczegółów zamówienia i załóż dyskusję ze sprzedającym. Po założeniu dyskusji będziesz miała możliwość złożenia wniosku Allegro Protect.
juz to robiłam. Wchodze w zgłoś reklamację lub problem. Wybieram inne/ brak zwrotu wpłaty/ brak zwrotu wpłaty po anulowaniu zamówienia. pojawia się infromacja:
Sprzedający zlecił zwrot pieniędzy za zakup. Szczegóły zwrotu znajdziesz w emailu lub w Szczegółach zakupu.
Po kontakcie mailowym ze sprzedawcą odpisał mi maila, który jest załączony w jednej z powyższej mojej wypowiedzi. Pieniedzy dalej nie otrzymałam.
@stynaju1 Czy próbowałaś dzisiaj rozpocząć dyskusję?
Sprzedający kilka razy zlecał zwrot, ale ta operacja nie została poprawnie zakończona. Jeśli próboałaś rozpocząć dyskusję, gdy proces po stronie sprzedawcy był w toku, mógł się pojawiać cytowany przez Ciebie komunikat.
tak, informacja zwrotna jest ta sama
@stynaju1 Konsultuję tę sprawę.
Dzień dobry. I jak konsultacje? Dalej nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Założyłam dyskusję, jest nierozwiązana i cisza. Z kim mam się skontaktować żeby rozwiązać sprawę.
@stynaju1 oczywiście do allegro nie złożyłaś nadal reklamacji bo i po co
dlaczego winny jest sprzedawca, że używa allegro
bo kiego diabła zakładasz dyskusję ze sprzedawcą - jeżeli to allegro przetrzymuje pieniądze?
co mówi na ten temat ustawa konsumencka? - sprzedawca ma zwrócić wpłatę tymi samymi metodami co ją otrzymał
Jako sprzedawca mamy obecnie 3 takie sytuacje
w jednej kupująca twierdzi dokładnie co ty - z tym, że my mamy od allegro potwierdzenie, że oddaliśmy wpłatę
w drugiej allegro twierdzi, że rozwiązali umowę z operatorem i nie możemy zwrócić środków
w trzeciej już 5 razy próbowaliśmy zwrócić wpłatę - serwis twierdzi, że ciągle jest nieudana
tu winne jest allegro i tylko allegro
zobacz wątek obok o reklamacjach konsumentów - co wyprawia serwis
Ja nie osądzam kto jest winny, kto nie, nie napisałam również że winny jest sprzedawca. Nie wiem kto przetrzymuje pieniądze, bo niby skąd mam wiedzieć. Ja pytam co mam robić dalej. Proszę przeczytać ze zrozumieniem jeszcze raz moją wypowiedź. Dyskusję ze sprzedawcą założyłam, bo tak mnie poinstruowano i taki jest schemat postępowania w takich sytuacjach. Rozumiem że w tym momencie mam złożyć reklamacje do allegro, pozdrawiam.
@stynaju1 Przepraszam za długi czas oczekiwania. Nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi.
Jeśli udało Ci się rozpocząć dyskusję, powinnaś mieć również możliwość wypełnienia wniosku o rekompensatę.