anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klucz aktywacyjny niezgdony z opisem.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Patryk9799
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie. 

Piszę tutaj z zapytaniem w kwestii niezgodności towaru oferowanego przez sprzedawcę. Kupiłem klucz aktywacyjny od sprzedającego do usługi na 90 dni. Sprzedawca zawarł informację, że klucz otrzymam w formie 1 lub 6 kodów to wiedziałem. Natomiast sprzedający nie poinformował mnie, że ilość dni subskrypcji wyniesie 86 dni, a nie dokładne 90 tak jak w opisie aukcji. Największym problemem jest natomiast, że klucze które otrzymałem to wersję próbne i po aktywowaniu jednego na 14 dni pozostałych nie mogę aktywować, ponieważ widnieje informacja, że "tylko dla nowych użytkowników", a na aukcji sprzedającego nie było takiej informacji, że klucze są tylko dla nowych użytkowników, a według niego działają na wszystkich kontach. Czy w takiej sytuacji mimo po zużyciu 1 kodu, mogę zgłosić ten towar jako niezgdony z opisem? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Patryk9799 Tak, w pierwszej kolejności skontaktuj się ze sprzedającym w tej sprawie. Powinien się ustosunkować do reklamacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Patryk9799
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za odpowiedź! Dzisiaj przed chwilą dopiero zgłosiłem problem i mam jeszcze pytanie. Zauważyłem, że po wczorajszej wiadomości do sprzedającego w której poprosiłem o wyjaśnienia dlaczego są to 14 dniowe kody wersji próbnej, dziś zmienił opis, że są to 14 dniowe kody, a wcześniej nie było takiej informacji. Czy w momencie dochodzenia przez allegro, administratorzy będą mieli wgląd z jakim opisem kupiłem towar przed zmianą? Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Patryk9799 Tak, mamy dostęp do tych informacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Patryk9799
#8 Zapaleniec#

Ślicznie Pani dziękuję za wyjaśnienia i życzę miłego dnia. Temat rozwiązany i można zamknąć. 🙂 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Możesz, najlepiej zrób to tutaj; https://allegro.pl/dyskusje/nowa. Wsparcia udzieli Ci tam pracownik Allegro, którego możesz o to poprosić po 24 godzinach. Domagaj się zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów