Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Chciałbym zgłosić kradzież konta na Allegro. Wczoraj otrzymałem informację o zmianie adresu mail i numeru telefonu na moim koncie Allegro, mimo że nie dokonywałem żadnych zmian. Użyto w tym celu adresu sunsaudie@gmail.com, który do mnie nie należy. Zauważyłem tą wiadomość dopiero wieczorem.
Niestety od wczoraj zacząłem otrzymywać wiadomość od różnych kupujących (użytkowników Allegro) z pytaniami o oferty, których nigdy nie wystawiałem na Allegro (nigdy nic nie wystawiałem na Allegro). Obawiam się, że ktoś może wykorzystywać moje konto do oszukania ludzi.
Prosiłem już Allegro o zablokowanie konta ale wiadomości od kupujących nadal do mnie przychodzą. Proszę o pomoc żeby nikt nie został oszukany przez osobę, która wykradła moje konto.
Proszę również o wskazówkę czy powinienem sam zgłosić to zdarzenie na policję.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Dzień dobry @smoothaz! Dziękuję za wiadomość. Twoje konto zostało już zablokowane i zabezpieczone, a oferty usunięte.
Mam też kolejne pytania od sprzedawców (jakby ktoś na moje dane próbował robić zakupy). Ostatnie z godziny temu. Nie mogę i napisać że to oszustwo i żeby nic nie wysyłali (wyskakuje informacja że mam ograniczenia konta).
@smoothaz rozumiem, że to stresujące, ale muszę poprosić Cię o ignorowanie tych wiadomości.
Z Twojego konta nie zostały zrobione żadne zakupy, a obecnie wysyłanie wiadomości i jakiekolwiek działania na nim są zablokowane. Najprawdopodobniej to, co otrzymujesz teraz to odpowiedzi na wcześniej wysłane pytania.
Bardzo dziękuję za szybką pomoc!!
Przepraszam, że tak dopytuję ale czy mogę poprosić jeszcze o informację jak dalej korzystać z Allegro? Udało mi się zalogować na konto (ustawiłem nowe hasło) - bez tego nie mogłem zgłosić poprzedniego pytania w Społeczności Allegro ani skontaktować się z Allegro. I faktycznie widzę, że konto jest zablokowane. Czy będę mógł je odblokować? W jaki sposób?
Jeszcze raz dziękuję bardzo za pomoc!
@smoothaz nie ma za co! Ciesze się, ze mogłam pomoc. Zmień też proszę dane do logowania na pocztę e-mail. W sprawie zdjecia blokady, poczekaj proszę na naszą odpowiedz w wiadomości e-mail. Widzę, że została już włączona dwuetapowa weryfikacja, wiec taka sytuacja nie powtórzy się w przyszłości.