anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto lub co wykasowało mi koszyk?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Fabio60
#7 Wielbiciel#

Miałem kilka pozycji w koszyku a dzisiaj znalazłem pusty koszyk.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@D_Morgan wpisy ko_alki w tym wątku niczego nie zmieniają. 
Wtedy mogła podać numery usuniętych ofert, ponieważ usunięcie ofert powstało w wyniku błędu technicznego. Nie mamy możliwości przywrócenia ofert do Twojego koszyka.
Oferty z koszyka widzisz do momentu ich zakończenia lub zakupu. Usuwamy oferty, które zostały dodane 30 dni temu, jeśli nie zaglądałeś do koszyka w tym czasie.  Jeśli w koszyku były produkt z oferty, która się zakończyła, usuwamy ją z koszyka i wyświetlamy Ci informację na ten temat.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
dark-bull
#7 Wielbiciel#

Cześć, po raz kolejny skasowało mi koszyk. Sporo czasu zajmie odnalezienie produktów. Może dział przywrócić.. Chcę dokonać zakupu.

 

oznacz moderatorów
dark-bull
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@Client:110944380@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Cześć, po raz kolejny skasowało mi koszyk. Sporo czasu zajmie odnalezienie produktów. Może dział przywrócić.. Chcę dokonać zakupów. Ciśnienie szybko podnosicie 😁

oznacz moderatorów