Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
W dniu 22.10.2024 wysłałam do sprzedawcy informację, że Blue-Phone informacje o wadliwym telefonie, który był kupiony jako NOWY. „Dzień dobry. W dniu 2.09.2023 r. został u Państwa zakupiony telefon „Samsung Galaxy S23 ULTRA 12/512GB dual 5G” telefon miał być nowy i bez obciążeń, ale po roku okazało się inaczej. Okazało się, że telefon został zakupiony z wadą prawną (Art. 556 Kodeksu cywilnego) – jest w kredycie. W dniu 17.10.2024 r. został odłączony od sieci operatora. Myśleliśmy, że to jest wada w telefonie więc próbowaliśmy sprawdzić wszystkie ustawienia, ale na próżno. W dniu 21.10.2024 (tj. w poniedziałek) telefon został zawieziony do serwisu Samsung we Wrocławiu, żeby skorzystać z naprawy na gwarancji, ale po sprawdzeniu przez serwis okazało się, że telefon jest zablokowany przez sieć „Orange” jako niespłacony w kredycie (zdjęcie w załączeniu). Ponieważ produkt jest objęty gwarancją sprzedającego do wt., 2 września 2025 zwracam się z prośbą o szybkie rozwiązanie tego problemu. Cena katalogowa znacznie uległa zmianie wolałabym zwrot pieniędzy, ponieważ telefon został zakupiony na raty, które są systematycznie spłacane. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam”
Próbowałam się również skontaktować telefonicznie ze sprzedawcą, ale bezskutecznie. W dniu 23.10.2024 odesłałam paczkę z telefonem do sprzedawcy za potwierdzeniem nr. (00)3 5900773 3 77125013 9, do paczki dołączyłam kartkę z informacją oraz dopisanym numerem PIN.
Niestety nie mogłam telefonu zresetować i przywrócić do ustawień fabrycznych, poświęciłam na to kilka dni, próbowałam sama i za pomocą internetu nic to nie dało cały czas wyświetlała się informacja „brak dostępu do sieci”, w serwisie Samsung też nic nie mogli zrobić. Co mogłam to zrobiłam, ale niestety nie wszystko, po prostu nie byłam w stanie. Szkoda, że sieć Orange nie uprzedziła wcześniej, że telefon zostanie wyłączony przez niespłacony kredyt, jak uprzedzają inne sieci. Do dnia dzisiejszego sprzedawca milczy i już nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Zostałam bez telefonu i bez zwrotu pieniędzy. Dlatego bardzo proszę o pomoc co w tej sytuacji mogę lub powinnam zrobić. Pozdrawiam
@Ewa_Ch1 sprawdziłam, że prowadzisz już dyskusję ze sprzedającym, w której poprosiłaś o naszą pomoc. Sprzedający ma czas na decyzję reklamacyjną do jutra. Poczekajmy więc na jego odpowiedź. W każdej chwili możesz ponownie poprosić o naszą pomoc w dyskusji.
Przepraszam, że długo czekałaś na odpowiedź, Twoja wiadomość trafiła automatycznie do SPAMU, czasami tak się dzieje, jeśli przekleja się wiadomość z innego źródła.
Bardzo dziękuję za informację, nie wiedziałam o tym kopiowaniu tekstu. Oczywiście czekam na kolejny krok ze strony sprzedawcy. Pozdrawiam
Dostałam dzisiaj wymieniony telefon i jestem w szoku. Otworzyłam paczkę i zobaczyłam, pudełko niezaplombowane, brak czarnych foli ochronnych, które powinny być naklejone z przodu i tyłu aparatu, brak kabla USB Typu-C, brak gwarancji czy paragonu, telefon ma ślady użytkowania. Do pudełka została zapakowany tylko w zwykłą przezroczystą folię i włożony do pudełka. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy mogę w tym przypadku odesłać telefon do sprzedawcy? Proszę o pomoc.
Nie odsyłać, tylko odstąpić od umowy zakupu, powtórnie reklamować.
Jeżeli nie odeślę to nie uzna mi kolejnej reklamacji?
Ale wg prawa kupujący (konsument) nie odsyła towaru na reklamację tylko musi go udostępnić, a towar odbiera sprzedający.
@Ewa_Ch1 zgłoś proszę swoje zastrzeżenia odnośnie do otrzymanego towaru w prowadzonej dyskusji. W razie potrzeby, poproś o pomoc pracownika Allegro.
A mogę prosić o podpowiedź w jaki sposób mogę poprosić o pomoc pracownika Allegro. Kiedyś bardzo długo szukałam takiej możliwości ale to było bardzo dawno, że już nie pamiętam
Zamówiłam rozmowę z Allegro ale dopiero na niedzielę (pierwszy wolny termin)
Spokojnie.
Sorry ale trudno o spokój w tej sytuacji. Wolałabym nie popełnić błędu. Kupiłam telefon jako NOWY za 5699 zł. z pełnym wyposażeniem, miał być cytuje "brak obciążeń ratalnych i innych blokad" a teraz ręce mi opadły.
@Ewa_Ch1 Przy pierwszej reklamacji-Wyraź nie odstąpiłam od umowy a sprzedający mógł to interpretować tak jak mu wygodnie. nie mógł ponieważ taki telefon nie może być sprzedawany bez cesji, jest on własnością operatora do czasu spłaty rat.
Czy w tej sytuacji mogę ponownie otworzyć dyskusję z Allegro, wyraźnie odstąpić od umowy i ponownie zażądać zwrotu pieniędzy za telefon?
@Ewa_Ch1 nie widzisz w dyskusji przycisku wywołującego pracownika Allegro?
@Ewa_Ch1 Poproś o ponowną dyskusje, reklamuj ponownie.
Jeszcze dzisiaj powtórnie złożę reklamację i zgłoszę odstąpienie od umowy. Dziękuję
@Ewa_Ch1 zacznijmy od tego co było zgłoszone wcześniej czy odstąpienie z powodu wady prawnej czy reklamacja. Jak reklamacja za niezgodność z umową to niestety ale wg prawa
1 sprzedawca decyduje jak rozpatrzy czyli wymieni, naprawi, odda kasę
2 nie musi ci zapewnić nowego fabrycznie telefonu z foliami ma ci zapewnić działający bez wady prawnej, ma być to ten sam model lub lepszy i to samo wyposażenie jak czegoś brak to ma ci dosłać / dać rabat za braki
3 jeśli p 1 i 2 się zgadzają to on jest na prawie i nic nie ugrasz bo tel działa i jest to przynajmniej ten sam model
Zacznij od sprawdzenia nr imei na stronach internetowych operatorów czy telefon jest pozbawiony wady prawnej
Chyba popełniłam błąd, powołałam się na Art. 556 Kodeksu cywilnego i chyba poległa. Zwróciłam się tylko o zwrot pieniędzy
Jaki błąd, dlaczego?