Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem dzisiaj konsole od użytkownika [edycja] sprzedał 70 sztuk Playstation 5 konsole bardzo szybko mu zeszły po moim zakupie zostało 7 konsol a 10minut później nie było juz żadnej
Mowa o aukcji numer 9923855920
Pisze gdyż użytkownikowi po tym jak sprzedał 70 sztuk zawieszono konto nie odpowiada na maila telefon to skrzynka glosowa się odzywa
Chce zobaczyć czy jest tutaj jeszcze ktoś kto kupił z tej aukcji i jak się zapatrujecie na ta ofertę czy to był scam? przelałem 2411,99 dzisiaj cena byla 100zl wyższa od regularnej czyli 2399 - normalna to 2299 wiec nie można powiedzieć ze to była jakaś okazja
Gosc nie odpisuje, kasa przelana, ma na aukcji czas wysyłki 23dni i teraz jest 23dni czekania czy zostanie wysłane czy jednak Program ochrony kupujących
Ktoś ma jakieś zdanie dlaczego zaraz po wyprzedaniu aukcji zawieszono mu konto ? mial jeszcze inne konsole ale aukcje wszystkie znikły z chwilą zawieszenia konta teraz nie wiem co myśleć o tym
Mi zaś wgl nie odpisuje, ktoś z ekipy allegro mógłby dać znać dlaczego konto zostało zawieszone. Oszustem go nie nazwę ale jak narazie wszystko na to wskazuje.
Właśnie dostałem odpowiedz o anulowaniu zamówień u ciebie to samo ?
Też dostałem wiadomość od sprzedającego, że środki zostaną zwrócone. Jednak, że on ma dalej konto zablokowane to musi to zrobić allegro. Mam nadzieję, że pieniądze szybko wrócą na konto bo chciałbym kupić konsole w dzień premiery.
@CzarnySprzedaz jak chcesz kogoś przywołać, lub masz konkretny nick na myśli to przed wpisaniem Naciśnij Shift i @ a pokażą ci się osoby i wybierasz.
Myślicie ze każdy z nas odzyska pieniądze ? Ciekawe jak zareaguje Allegro . No i kwestia kto te pieniądze teraz ma czy Allegro czy sam on . No i jak długo to potrwa ...
Tez nie uważam ze ten Pan jest oszustem ale jak można mu wierzyć skoro nawet nie można z nim słowa zamienić poprzez kontakt telefoniczny ...
Ktoś z was już rozmawiał z włodarzami allegro o tej sprawie? Wgl rozmawiamy o tym samym użytkowniku i jego nick zaczyna się na Se...?
Claudya1
[edycja] tak, dodzwonić się do gościa tez niesposob nie wiem dlaczego allegro edytowało moje nazwanie tematu i nazwę użytkownika które wpisałem
@CzarnySprzedaz "nie wiem dlaczego allegro edytowało moje nazwanie tematu i nazwę użytkownika które wpisałem" - dlatego, że podając jego nick złamałeś regulamin AG (po raz kolejny).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Witam też kupiłem konsole i tego sprzedawcy.
Co do kontaktu, pisałem z tym sprzedawcą tzw. Senior...
Dzwoniłem też na infolinię allegro.
Wiem, że ma zablokowane środki do momentu zakończenia sporu z allegro.
Tak czy inaczej środki odzyskamy.
Albo od sprzedawcy ( choć wolałbym konsolę).
Lub od samego allegro.
Widzicie jestem w troszkę gorszej sytuacji bo pokusiłem się na raty 0%.
Ale jeszcze cierpliwie czekam.
Proto jest gwarancja allegro.
Co do uczciwości, ja możnaby dopiero określić po terminie 23 dni.
@Damian1380 Nie wiem ile osób kupiło od niego te konsole, ale zakładając że kilkadziesiąt (w pierwszym poście była mowa o 70 sztukach) i choć połowa z nich próbuje do niego dzwonić, to może zwyczajnie typ nie wytrzymał i z uwagi na weekend wyłączył telefon.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@CzarnySprzedaz "nie nazwałem go oszustem tylko zapytałem w poście czy to może być scam i co o tym myślicie to raz" - ale zapytałeś w dość jednoznaczny sposób "śmierdzi na 100 kilometrów sprawa oszustwem a ja mam co czekać 23dni bo tak pisał prawdopodobny oszust?", więc jakiejś specjalnej różnicy nie ma między jednym a drugim.
Zaczekajcie choć do jutra z tym kamienowaniem, bo w weekend załatwić cokolwiek na allegro (czy to z obsługą, czy ze sprzedającymi), graniczy z cudem.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Tak @Claudya1 tak ten nick się zaczyna .
@Claudya1 Blokada konta, ale towar powinien wysłać.
O czym Wy tu deliberujecie? Ktoś został oszukany? Nie. Pracownik Allegro wypowiedział się w tym wątku jasno:
"Owszem, konto sprzedającego jest zablokowane, ale między Tobą, a Sprzedającym została zawarta wiążąca umowa, więc poczekaj proszę na informacje w sprawie realizacji tego zamówienia od Sprzedającego."
Z tego, co widać, Allegro profilaktycznie zablokowało mu sprzedaż, zapewne z uwagi na kwotę. Wtedy wymagają dowodu osobistego oraz jakiegoś potwierdzenia faktu dysponowania danym towarem. Wy zaś panikujecie, jęczycie i domyślacie się Bóg wie czego. I po chorellę? Facet ma ponad 300 pozytywów. Zapewne nieźle na tym zarabia. Podaje swoje dane, każde z Was dostało jego namiary. Serio, uważacie, że ktoś jest na tyle durny, by handlując tu od dawna, nagle zacząć kantować i w efekcie iść do pudła?
Czekajcie spokojnie na datę dostawy plus załóżmy kilka dni. Jeśli faktycznie nie dostaniecie towaru - Allegro ma POK. Płakanie w tej chwili na forum niczego nie zmienia. Zawarliście prawnie wiążące umowy, z datą która jeszcze nie nastąpiła. To siedźcie na de i spokojnie czekajcie. Dodam na sam koniec, że w przypadku wałka, Allegro bez wątpienia poinformowało by Was o tym. Mieliście taką informację? Nie. To j/w.
A ja spróbuję zaprosić sprzedawcę do tego wątku. Może przyjdzie i powie ocb.
Witam. Ktoś z Państwa podesłał mi na maila adres tej dyskusji. Moje konto zostało zawieszone, przesłałem wymagane dokumenty do allegro oraz wyjaśnienia i po prostu czekam. jestem z serwisem w kontakcie ale jest bardzo utrudniony. Jak do tej pory nie ma jednoznacznego powodu, dlaczego moje konto zostało zawieszone i kiedy je Allegro odwiesi. Jestem już na Allegro bardzo długo, nigdy nie miałem większych problemu z serwisem, mam nadzieję, że sprawa się szybko wyjaśni. Zapewniam Państwa, że nie jestem żadnym oszustem, a wszystkie zamówienia zostaną zrealizowane, lub zostaną zwrócone pieniądze. Nie mam żadnego negatywnego komentarza, nigdy nie miałem sytuacji niedostarczenia zamówionego towaru do Klienta, także proszę o trochę cierpliwości, mam nadzieję, że jutro ta sytuacja się rozwiąże, bo do Działu Bezpieczeństwa Allegro ja piszę kilka maili dziennie chcąc jak najszybciej załatwić sprawę a dostaję odpowiedź po kilku godzinach i do końca dnia jest cisza, także wszystko leży głównie po stronie Allegro. Ja wszystkie potrzebne dokumenty i potwierdzenia chcę przesłać i jak najszybciej odblokować swoje konto. Bardzo mi przykro, że tak wygląda sytuacja i że Serwis nie poprosił o dokumenty przed blokowaniem, jednak błąd ani wina nie leży po mojej stronie.
Podpowiem Ci, żebyś nie pisał za często jednak, bo wtedy sprawą zajmie się pięciu pracowników, zamiast jednego i wszystko się przedłuży. Prowadź jedną korespondencję. Myślę, że jutro Ci odpiszą. Czasem blokują profilaktycznie konta, to bardzo stressująca sytuacja, więc spokojnie i powoli wszystko ogarniaj. I powodzenia życzę.
Allegro twierdzi ze nic takiego nie zgłoszono bo pisałem kiedy planują zwrot ... wiec ciekawa sytuacja .