Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem dzisiaj konsole od użytkownika [edycja] sprzedał 70 sztuk Playstation 5 konsole bardzo szybko mu zeszły po moim zakupie zostało 7 konsol a 10minut później nie było juz żadnej
Mowa o aukcji numer 9923855920
Pisze gdyż użytkownikowi po tym jak sprzedał 70 sztuk zawieszono konto nie odpowiada na maila telefon to skrzynka glosowa się odzywa
Chce zobaczyć czy jest tutaj jeszcze ktoś kto kupił z tej aukcji i jak się zapatrujecie na ta ofertę czy to był scam? przelałem 2411,99 dzisiaj cena byla 100zl wyższa od regularnej czyli 2399 - normalna to 2299 wiec nie można powiedzieć ze to była jakaś okazja
Gosc nie odpisuje, kasa przelana, ma na aukcji czas wysyłki 23dni i teraz jest 23dni czekania czy zostanie wysłane czy jednak Program ochrony kupujących
Ktoś ma jakieś zdanie dlaczego zaraz po wyprzedaniu aukcji zawieszono mu konto ? mial jeszcze inne konsole ale aukcje wszystkie znikły z chwilą zawieszenia konta teraz nie wiem co myśleć o tym
Tu już nie chodzi nawet o pana @SeniorDeLaVega który może chciał dobrze może nie . Ja osobiście domagam się zwortu
i już nie chce owej konsoli bo zamówię sobie ja z innego zrodla. Po prostu nie zaufałbym już tak jak to pisałem w wiadomościach prywatnych . Problem największy jest w tym ze same Allegro przycięło jest to 135 tys zł i w dodatku 60-70 osób które nie wie o co tak naprawdę chodzi . Czy wielmożne państwo nie może dać oświadczenia osobom którzy zakupili owe konsole że np wstrzymali środki i aukcja zakończy się zwrotem pieniędzy czy coś w ten deseń ? By po prostu każdy z nas był dobrze poinformowany ? A teraz każdy nie wie co jest grane ..... kpina .ostatni raz coś tutaj kupiłem .
Wie ktoś co trzeba zrobić teraz? Niby zwróciłem się o zwrot środków do sprzedającego (choć moim zdaniem to nie on zawinił) ale jak on ma je zwrócić skoro trzyma je allegro o on ma zablokowane konto?
@Dagon100 Wlasnie pisałem przy kawie z rana w tej sprawie do Allegro podałem nawet linka z nasza dyskusja ze ludzie się burza bo sami są zdezorientowani bo nic nie wiedza i ze wychodzi na to ze bardziej oni są za to odpowiedzialny niż sam sprzedawca . No zobaczymy .
@Dagon100 To jest pazerność allegro chcą mieć Ciastko i zjeść Ciastko bo chcą żeby ta transakcja doszła do skutku aby zatrzymać prowizję ale z drugiej strony nie dają mu opłacić zamówienia to jest totalna porażka według mnie tego serwisu
Niestety są monopolistą na rynku więc to że odejdzie parę osób im w ogóle nie zaszkodzi Ale postępowanie ich jest karygodne
Gdyby nie ich pazerność na prowizję od sprzedaży to pieniądze moglibyśmy mieć już na koncie
Czyli czekamy na rozwój wypadków? Wysłałem do sprzedającego 2 maile jednego wczoraj drugiego dziś ale na żadnego mi nie odpisał.
Szkoda, że jest taka olewka ze strony allegro. Do transakcji i tak nie dojdzie, sprzedający towaru nie wysle, a my chcemy odzyskać pieniądze.
Napisałam maila do allegro w tej sprawie, być może szybciej ustosunkują się do całej sytuacji jak zobaczą, że nie tylko sprzedawca uważa sprawę za absurdalną. Póki co cała sytuacja wygląda na świetną zabawę dla nich. Zablokowali konto bez większego powodu i siedzą cicho.
Drodzy Kupujący,
blokada konta tego Sprzedającego oraz jego dalszej działalności w naszym serwisie to jedno, natomiast kwestia zwrotu środków za złożone dotychczas zamówienia to drugie.
Aktualnie przedsprzedaż konsol na rynku obarczona jest wysokim ryzykiem opóźnień i braku towaru nawet u największych dostawców. Na tej podstawie oraz dokładnej weryfikacji podjęliśmy decyzję o zawieszeniu tego konta do czasu upewnienia się, że realizacja zamówień przebiega bez problemów.
Konto Sprzedającego jest zablokowane na Allegro, ale nie powinno to mieć wpływu na wykonanie zwrotów dla wszystkich Kupujących za pośrednictwem Allegro Finanse. Niestety, pojawiły się w tej sprawie dodatkowe okoliczności związane z kontem Sprzedającego, które jesteśmy zobowiązani wyjaśnić z operatorem płatności, firmą PayU. Środki z transakcji nie leżą na rachunku Allegro (jak wielu tutaj wskazywało), tylko znajdują się na zablokowanym saldzie Sprzedającego, dlatego też wyjaśniamy tę sprawę z operatorem.
Chciałabym jednak zapewnić uczestników tego wątku, że robimy wszystko by jak najszybciej rozwiązać tę niekomfortową dla wszystkich stron sytuację. Oczywiście w przypadku braku otrzymania zwrotu, zgodnie z zasadami, po 14 dniach od zakupu, Kupujący mogą złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
Nie rozumiem, nie możecie mu zwyczajnie odblokować konta skoro 19 prześle wam wszystkie potrzebne papiery wraz ze zdjęciami wszystkich konsol? Przecież to oczywiste, że w takim razie posiada je wszystkie fizycznie a pieniądze zgromadzone z aukcji dopiero będą używane do opłacenia zamówień. Sprzedający ponadto jest od dwóch lat na Allegro i ma ponad 300 pozytywów a żadnego negatywnego komentarza. Skoro zapewnia, ze wszystko będzie fizycznie u niego 19 to dlaczego tego 19 nie możecie odblokować mu konta?
@mollyswallaz przeczytaj na spokojnie jeszcze raz, to PayU ma kasę. Starają się wyjaśnić dlaczego, skoro moderator odpisał to znaczy że sprawa może się nawet do jutra wyjaśnić. Trochę pokory, jak bardzo chcesz zwrot to złóż o niego wniosek i do 14 dni go otrzymasz. Jeżeli chcesz konsole to poczekaj cierpliwie może się uda to zorganizować
Zalezy mi bardziej na tym by dostać konsole niż ten zwrot no ale zobaczymy jak to będzie, fajnie jakby ogarneli ta cała sytuacje i zwolnili mu te środki, każdy dostał by zamawiany produkt i wszyscy będą zadowoleni. No cóż pozostaje czekać, dwa dni do premiery zobaczymy czy coś się uda zrobić w tej sprawie.
Wiele osób chce odzyskać pieniądze w tym ja, niektórzy tutaj kupują z innych źródeł, ja chcę spróbować w dzień premiery.. ale moje środki są zamrożone. Chyba najlepiej jakby każdy dostał zwrot a sprzedający może wystawić aukcje ponownie. Lub poprostu dogadywać się co i jak z każdym z osobna.
Dokładnie, zgadzam się z mollyswallaz. Teraz Allegro tłumaczy się payu, ale gdyby nie oni to tej sytuacji w ogóle by nie było. Rozumiem, żeby blokowali konto np kilka dni po zadeklarowanym czasie wysyłki gdyby tej wysyłki nie było - wtedy mogliby mieć wątpliwości. Ale w przypadku gdy nawet nie rozpoczął się czas w którym sprzedający zadeklarował wysyłkę + przesłał wszystkie wymagane dokumenty dot. zakupu konsol to ja nie rozumiem ich postępowania. Mam nadzieję, że niedługo się sprawa wyjaśni, bo wolałabym jednak otrzymać zakupiony przedmiot.
ja już czekam tylko na zwrot kasy, w tej sytuacji zakupiłem już od kogoś innego konsole, drożej trudno ale zależy mi żeby ją na pewno mieć.
W takim razie teraz każdy kto chce zwrotu niech po prostu wyślę wniosek o zwrot pieniędzy a reszta powinna dostać konsole tj było to pierwotnie ustalone. Skoro dostaliście potwierdzenia na to, że sprzedający je dostanie 19 a do 23 zrealizuje wysyłki to nie widzę przeciwwskazań.
Myślisz, że sprzedający wyśle konsole nie otrzymując za nie wcześniej zapłaty?. Co jeżeli sprzedawca chciał zakupić tę konsole za pieniądze z aukcji których nie dostał. Myślisz że sprzedający weźmie 150 tys zł kredytu i będzie wysyłał konsole?. Wątpię. Jakby sprzedawca napisał że mimo wszystko zamówienia zrealizuje pod warunkiem że allegro potem mu zapłaci to okey. Ale sprzedawca sam napisał że chce oddać pieniądze
@Claudya1 mysle, że @mollyswallaz chodzilo o sytuację w której Allegro odblokuje konto, bo dostało dokumenty których wymagało.
Ciekawe podejście allegro, kazali dla PayU zablokować środki po czym piszą nam w tłumaczeniu że PayU zablokowało środki 😄
@CzarnySprzedaz Przeczytaj dokładnie jeszcze raz moją wypowiedź. Blokada konta Allegro to jedna sprawa, a blokada wypłaty środków to druga kwestia. Sytuacja jest w trakcie wyjaśniania, ale ja nie jestem upoważniona, do przekazywania tutaj informacji o koncie tego Sprzedającego, a już na pewno nie o szczegółach z jego rozliczeń.
Wie pani co? To nie jest tłumaczenie przekonujące, każdy tutaj z nas wpłacił 2400 zł + przesyłka nie mówimy tu o 200/300zl
dodatkowo jak samo allegro wie my potrzebujemy pieniędzy do zakupu konsoli JUŻ bo jak sami Żeście odpowiedzieli dla sprzedającego że macie wiedzę o słabej dostępności sprzętu
więc pytam dlaczego blokujecie nam nasze środki jak wiecie że Jak nie kupimy na premierę to zmuszeni będziemy albo przepłacić albo czekać a mówi się o nowych dostawach w 2021 roku dopiero
no o czym my tu mówimy ? powinniesie powiedzieć nam: ten sprzedający jest dla nas nie wiarygodny zwracamy wam pieniądze w trosce o wasze bezpieczeństwo i koniec historii
a sprzedawca wysłał wam dokumenty a ktoś u was dalej kręci nosem paląc przy tym soczystego blanta i mowi - no nie no to mnie nie przekonuje zacznij wysyłać konsole ludziom to wtedy porozmawiamy jeszcze raz