anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem konsolę Playstation 5, konto Sprzedającego zostało zawieszone, co teraz?

CzarnySprzedaz
#9 Pomysłodawca#

Witam

Kupiłem dzisiaj konsole od użytkownika [edycja] sprzedał 70 sztuk Playstation 5 konsole bardzo szybko mu zeszły po moim zakupie zostało 7 konsol a 10minut później nie było juz żadnej 

 

Mowa o aukcji numer 9923855920

 

Pisze gdyż użytkownikowi po tym jak sprzedał 70 sztuk zawieszono konto nie odpowiada na maila telefon to skrzynka glosowa się odzywa

Chce zobaczyć czy jest tutaj jeszcze ktoś kto kupił z tej aukcji i jak się  zapatrujecie na ta ofertę czy to był scam? przelałem 2411,99 dzisiaj cena byla 100zl wyższa od regularnej czyli 2399 - normalna to 2299 wiec nie można powiedzieć ze to była jakaś okazja 

Gosc nie odpisuje, kasa przelana, ma na aukcji czas wysyłki 23dni i teraz jest 23dni czekania czy zostanie wysłane czy jednak Program ochrony kupujących 

 

Ktoś ma jakieś zdanie dlaczego zaraz po wyprzedaniu aukcji zawieszono mu konto ? mial jeszcze inne konsole ale aukcje wszystkie znikły z chwilą zawieszenia konta teraz nie wiem co myśleć o tym

oznacz moderatorów
246 ODPOWIEDZI 246

SeniorDeLaVega
#9 Pomysłodawca#

_HolaOla_ Droga Pani Moderator, proszę zatem wytłumaczyć Kupującym, czemu pieniądze z Przelewy24 również są zablokowane ? I te pieniądze również wyjaśniacie z PayU ? Ja nie mam tu nic do ukrycia, może Pani bezpośrednio poruszać moją kwestię publicznie, bo ja nic nie zawiniłem i nie mam sobie nic do zarzucenia, a przez Was mam zszarganą opinię, mnóstwo zaznaczonych zwrotów(których nie mogę dokonać, bo mi to zablokowaliście) i przede wszystkim mnóstwo nerwów i utratę zarobku. Załączam kolejną wiadomość od Waszego Wspaniałego działu na 10 wiadomości ode mnie w celu przyspieszenia sprawy :

[edycja] 

Natomiast wiadomość do Kupujących: Drodzy Państwo, nie jestem w stanie na wszystkie wiadomości odpisywać, a co najważniejsze nie jestem w stanie wpłynąć na przyspieszenie zwrotu Waszych pieniędzy, gdyż taką możliwość ma tylko Allegro. Proszę kierować wszelkie wnioski do tego serwisu. Przykro mi, że wygląda ta sytuacja, mam nadzieję, że to będzie dla wielu przestroga przed tym serwisem.

oznacz moderatorów

Client:44029150
#8 Zapaleniec#

@SeniorDeLaVega to po co wystawiłeś tyle konsoli na sprzedaż skoro nie jesteś w stanie skontaktować się z klientem ? Trzeba było wystawić 1 skoro masz problem z porozumieniem się mailowym/telefonicznym. Dwa dni chłopie pisze do Ciebie a Ty masz **piiip**ane. Odezwałem się do Allegro, żeby nawiązać przez nich kontakt z Tobą, jak krew w piach. 

oznacz moderatorów

SeniorDeLaVega
#9 Pomysłodawca#

Każdy Kupujący dostał ode mnie wiadomość w mailu, nie jestem w stanie nic więcej powiedzieć. Tak samo, jak dostał wyjaśnienia całej sytuacji i link do tej dyskusji. Bardzo mi przykro, że tak wygląda obrót tej sytuacji, mam nadzieję, że Allegro jak najszybciej wytłumaczy tą kwestię.

oznacz moderatorów

Client:44029150
#8 Zapaleniec#

@SeniorDeLaVega  Wysłałeś wiadomość zbiorczą, z której nic nie wynika. Napisz jak facet czy wyślesz konsole, czy mamy się rozglądać za inna możliwością nabycia sprzętu. Tak/nie. Jeżeli tak to nie ma tematu, jeżeli nie to  kasa na konto jak najszybciej . 

oznacz moderatorów

SeniorDeLaVega
#9 Pomysłodawca#

Tak jak już wielokrotnie pisałem, jeśli Allegro zwolni moje środki to wszystkie zamówienia będą zrealizowane, tak jak było w ofercie. Jeśli Allegro nie zwolni środków i dalej będzie blokowało moje konto, to zamówienia nie zostaną zrealizowane. Proszę zresztą prześledzić cały ten wątek, zlecenie zwrotu wszystkich środków już ode mnie wyszło w momencie zerowego kontaktu z Allegro i wizją jednak nieodblokowania konta do premiery.

oznacz moderatorów

Sandman_84
#9 Pomysłodawca#

Wiesz, że on też jest człowiekiem, jak ty pewnie ma też rodzinę i inne obowiązki. 

Wszędzie zdarzają się opóźnienia 2 dni to nie tragedia, gdy wysyłka jeszcze się nie rozpoczęła. 

Chyba jesteś zbyt nadpobudliwy?

 

 

 

oznacz moderatorów

mollyswallaz
#9 Pomysłodawca#

@Client:44029150 
a tobie by się chciało odpisywać każdemu z osobna jeszcze do tego w weekend? nie dziwie się, ze gościowi się nie chciało odpisywać jak dostawał groźby, na jego miejscu tez miałbym wyłączony telefon, nic nie zawinił a teraz mu się tylko obrywa 

ten temat jest do ogólnych odpowiedzi dot. zaistniałej sytuacji i sprzedający już wszystko nam wyjaśnił, teraz wszystko leży po stronie Allegro i to z nimi możesz sobie wyjaśnić lecz pewnie nawet za tydzień kasy nie zobaczymy a konto będzie zablokowane
niestety nie każdy ma tutaj kolejne 2400 chociaż wiem, ze cześć osób już zamówiła konsole ale były tu takie osoby jak ja które miały przeznaczone na to środki a teraz nie dostaniemy konsoli na premierę i nie będziemy mogli zamówić za dwa dni bo do tej pory kasa nie wróci

każdy kupujący wraz ze sprzedającym powinien dostać jakas rekompensatę za ta cała sytuacje albo chociaż powinniście mu zwolnić te środki i dać realizować zamówienia a jeśli nie to jak najszybciej ogarnąć sprawę i załatwić zwroty aby każdy miał szanse do jutra do 24 na ponowny zakup

oczywiscie i tak można pomarzyć bo znając życie jeszcze poczekamy dwa tygodnie a konsole kupimy w 2021

oznacz moderatorów

Client:44029150
#8 Zapaleniec#

@mollyswallaz  jeżeli prowadzę biznes i coś się **piiip** i w tym bym nie zawinił to bym bombardował do wszystkich klientow, a przynajmniej odpowiedział na ich wiadomości a nie 3ci dzień mija od rozpoczęcia problemu i jest głucha cisza. Wszyscy nagle chcecie pomoc jemu i jego rodzinie, i jakieś z **piiip** groźby którymi się podpieracie, skoro każdy z was jest samarytaninem biegusiem do schroniska albo do dps. Ja nie dostałem odpowiedzi na żadne pytanie które mnie interesowało, więcej dowiedziałem się od Allegro pisząc i dzwoniąc do nich niż od sprzedającego. To jest kpina, chce zarobić kupę siana na jeden strzał to trzeba **piiip**alac i odpisywać na wiadomości/kombinować aby wywiązać się z transakcji. Jak nie to zwrot siana. To jest proste 

oznacz moderatorów

Dagon100
#8 Zapaleniec#

Nikt się nie bawi w samarytanina tylko ludzie okazują zrozumienie a cała sytuacja nie jest czarno-biała, co do informacji wszystko jest w tym wątku wystarczy przeczytać, moja rada trochę lodu na głowę i nie wydawać pochopnych ocen.

oznacz moderatorów

Sandman_84
#9 Pomysłodawca#

Ciekawe czy taki sam jesteś w realu czy tylko krzykacz w sieci? 

Ja nie miałem żadnego problemu w sprawie kontaktu ze sprzedajacym, przez kontakt z allegro, jak i prywatny, który otrzymałem w momencie wystąpienia tego problemu spowodowanego przez Twoją szanowną osobę. Owszem tel. milczy, jeśli ktoś dostaje x tel. w tym groźby sam też bym tak postąpił. Natomiast na @ otrzymywalem odpowiedzi zawsze. 

Mleko się rozlało i nikt Ci gó...burzy o to nie robi. Chociaż powinni Ci w tym i ja odpowiednio podziękować. 

oznacz moderatorów

Client:44029150
#8 Zapaleniec#

@Sandman_84 jezeli ta wiadomość kierowałeś do mnie to jak najbardziej jak to nazwałeś krzykacz w realu, jeżeli jest problem to bie przymykam oczu i pale Jana tylko brnę aby się dowiedziec czego oczekuje. Napisałem we wcześniejszych wiadomościach ze nie widzę problemu żeby do gościa wybrać osobiście, pomimo kawałka drogi do przejechania, bo po tym co tu się odjaniepawla obawiam się co do sprzętu - @SeniorDeLaVega / oraz zwrotu kasy -Allegro . Ja pomimo prób kontaktu z tym panem nie uzyskałem go, stad wypowiadam się tu bo innymi drogami nie jestem w stanie się porozumieć z mega zabieganym gościem przez drugi dzień @SeniorDeLaVega 

oznacz moderatorów

Sandman_84
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem emocje, rozumiem nerwy. 

Jednak nie rozumiem po co takie zachowanie. 

Ja też nigdy nie zostaje bierny, lecz też jestem po części poszkodowany przez całą tą sytuację.

Jednak nie zapomnij to jest prawdziwe życie, każda akcja wywołuje reakcji.

Skutki takirz rzeczy nie zawsze są do przewidzenia co widzimy na powyższm obrazku.

A mogą też nieść nieprzyjemnie konsekwencje. 

Od tego jest allegro, w razie w policja lub sąd, a nie samosąd. 

To nie średniowiecze, i można uważać ludzi za cywilizowanych, lecz czasami chyba zaczynają dziczeć w bliżej nieokreślonych sytuacjach. 

oznacz moderatorów

Client:44029150
#8 Zapaleniec#

@Sandman_84 Nie miałem nic złego na myśli, i żadne samosądy nie wchodzą w grę. Nie wiem co Cię nakierowalo na ten tor myślenia. 

oznacz moderatorów

Sandman_84
#9 Pomysłodawca#

Już nie drazmy tematu. Bo nie ma sensu jeszcze wzajemnie nakręcać. 

Tak jak pisałem są chwilę, że emocje biorą górę nad rozumem.

Wyjaśniłeś mi twój punkt widzenia. 

Teraz znajdźmy lub cierpliwie czekajmy na rozwiązanie tej sytuacji. 

Każdemu bez wyjątku życzę by rozwiązanie było dla niego korzystne. 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:44029150 "Nie miałem nic złego na myśli, i żadne samosądy nie wchodzą w grę. Nie wiem co Cię nakierowalo na ten tor myślenia." - no nie wiem, może tego typu stwierdzenia "Napisałem we wcześniejszych wiadomościach ze nie widzę problemu żeby do gościa wybrać osobiście"?🤔
Poza tym, jeśli w mejlach prezentujesz taki styl wypowiedzi (pokemon co kilka słów), jak na forum publicznym, to się nie dziwię, że mogłeś nie otrzymać odpowiedzi.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Client:44029150
#8 Zapaleniec#

Nie miałem nic złego na myśli, to co pięknie wyciąłeś to była odpowiedz na Twojego krzykacza internetowego versus realne życie. Odnosiło się to do zakupu kota w worku. @Knowhere jestem daleki od spin z ludźmi którzy nie wchodzą mi drogę, tym bardziej internetowo, a to jest niepotrzebna dyskusja która jest bez celowa, nie polepszy sytuacji a tylko się człowiek bardziej denerwuje,    Bez odbioru, peace 

oznacz moderatorów

mollyswallaz
#9 Pomysłodawca#

Teraz wszystko leży w rękach Allegro, jeśli oni zwolnią mu środki to każdy dostanie konsole (jak ktoś nie będzie chciał to sobie anuluje) i tyle wiec musimy czekać aby oni się tym zajęli. Odblokujcie mu to konto, facet widać, ze jest słowny i uczciwy, świadczą o tym jego opinie i działalność która prowadzi już dwa lata+. Wysłał wam wszystkie potrzebne informacje, ja nie widzę sensu żeby trzymać te środki. Dajcie realizować zamówienia, tyle osób na to czeka i się denerwuje.

oznacz moderatorów

Damian1380
#9 Pomysłodawca#

No ale sami widzicie dużo osób rzuciło zwort produktu w tym ja, jaki jest sens brnięcia w to dalej ? ? ? 
Niech po prostu zwrócą pieniądze a pana @SeniorDeLaVega  odblokują i niech mu pozwolą działać, nowa aukcja i po prostu kto będzie chciał to sobie zamówi i tyle ... 

oznacz moderatorów

mollyswallaz
#9 Pomysłodawca#

Równie dobrze można powiedzieć, ze kto będzie chciał to sobie zrobi zwrot środków i po problemie bo również jest tu dużo osób które chcą dostać konsole tj było ustalone to pierwotnie i tyle. Ja ciagle jestem dobrej myśli, ze są szanse na wysyłkę ale teraz wszystko leży w rękach Allegro.

oznacz moderatorów

Sandman_84
#9 Pomysłodawca#

Owszem dużo, lecz nie wszyscy. 

Sam osobiście mogę trochę poczekać niż przepłacać kilka lub kilkanaście stówek. 

Każdy pewnie zrobi co uważa za słuszne. Chociaż wolałbym by wybór zostawić każdemu indywidualny, każdy ma swój rozum.

Wolę poczekać na konsole tutaj niż znów latać po aukcjach.

Zatem chcesz zwrot ok twój wybór wolna wola, ale proszę nie narzucaj go innym. 

oznacz moderatorów