Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem dzisiaj konsole od użytkownika [edycja] sprzedał 70 sztuk Playstation 5 konsole bardzo szybko mu zeszły po moim zakupie zostało 7 konsol a 10minut później nie było juz żadnej
Mowa o aukcji numer 9923855920
Pisze gdyż użytkownikowi po tym jak sprzedał 70 sztuk zawieszono konto nie odpowiada na maila telefon to skrzynka glosowa się odzywa
Chce zobaczyć czy jest tutaj jeszcze ktoś kto kupił z tej aukcji i jak się zapatrujecie na ta ofertę czy to był scam? przelałem 2411,99 dzisiaj cena byla 100zl wyższa od regularnej czyli 2399 - normalna to 2299 wiec nie można powiedzieć ze to była jakaś okazja
Gosc nie odpisuje, kasa przelana, ma na aukcji czas wysyłki 23dni i teraz jest 23dni czekania czy zostanie wysłane czy jednak Program ochrony kupujących
Ktoś ma jakieś zdanie dlaczego zaraz po wyprzedaniu aukcji zawieszono mu konto ? mial jeszcze inne konsole ale aukcje wszystkie znikły z chwilą zawieszenia konta teraz nie wiem co myśleć o tym
Kontaktowałam się z Allegro, odpisali ze dział bezpieczeństwa rozpatruje sprawe i w przeciągu kilku dni podejmą kroki w rozwiązaniu sytuacji, po rozpatrzeniu dokumentów powinni odblokować konto. Wyglada na to jakby było wszystko na dobrej drodze, lecz trochę mamy tu sprzeczne informacje, bo co innego pisze tu moderator, co innego allegro w mailu ale miejmy nadzieje ze się do końca tygodnia wyjaśni.
Najlepiej jakby w tej dyskusji udzieliła się osoba decyzyjna z Allegro w tej sprawie niż Moderator który przekazuje nie do końca pewne wiadomości i ogólnikowe
wystarczyłoby mi tylko info o tym czy sprawa jest na dobrej drodze ze względu na zwrot środków kupującym czy jednak odblokowanie konta i realizację zamówień..
z tego co widać sprzedający jest uczciwy i wiarygodny więc byłbym gotów skorzystać z finalizacji transakcji z nim
Allegro proszę was odblokujcie mu konta! Nie chce mówić za wszystkich ale śledzę temat od początku i każdy jest za odblokowaniem @SeniorDeLaVega
wtedy każdy będzie zadowolony - my dostaniemy konsole, inni zwroty, sprzedający odzyska pieniądze a wy prowizje od sprzedaży
sprzedajacy dostarczył wam wystarczająco dużo dowodów, zdjęcie wszystkich konsol na premierę to również dla was za mało?
ja tylko przypominam, że po godzinie 24 będzie premiera ps5 wiec fajnie jakbyście to dziś rozstrzygnęli i powiedzieli nam czy dostaniemy konsole czy zwroty, sprzedający jak widać chce nam je wysłać ale Allegro (PayU) musi trzymać pieniądze
nie wierze tylko, ze kontakt pomiędzy tak dużymi platformami trwa tak długo
Podbijam temat
Allegro proszę o pilną informacje co z zamówieniami lub zwrotem środków co będzie realizowane
@mollyswallaz @BanksDetal89 Nie mam dla Was żadnych, nowych informacji w tej sprawie. Kwestia możliwości wykonania zwrotów przez Sprzedającego jest wciąż wyjaśniania zarówno w PayU jak i w Przelewach24. Natomiast konto Sprzedającego w Allegro pozostanie zablokowane do czasu realizacji dotychczasowych zamówień.
@_HolaOla_ jak on niby ma zrealizować zamówienia skoro opłać je za pieniądze które mu zablokowaliscie? przecież to się mija z logika
@_HolaOla_ Świetnie. Cała sprawa zawieszona między światami i szukacie jakiegoś magika, do otwarcia portalu. Oby się to nie okazało otwarciem portalu do czarnej dziury. Tylu specjalistów, tylko teraz żaden nie ma uprawnień do podjęcia ostatecznej decyzji.
Wiem, że to nie Panu wina i jest tutaj Pani poniekąd mediatorem.
Uważam jednak, że to już jest robienie z ludzi **piiip**ów prze w/w podmioty, jak i samo allegro.
Sytuacja powinna być prosta:
Zapłaciłem - otrzymam towar
Towaru brak lub nie będzie wysłany - zwrot gotówki.
Dzięki uprzejmości tego portalu niedługo będę płacił raty za samą konsole, a nie będę jej miał.
Kłania się tutaj nieśmiertelny Bareja 😂.
Czyli nie oddadzą mu pieniędzy, dopóki nie zwróci wpłat z innych środków, jeśli ich nie ma, musi pożyczyć 🙂 Oni wiedzą, że jeśli oddadzą mu pieniądze, on może ich nie zwrócić kupującym i nie wysłać towaru, a wtedy sami będą musieli oddać z POK. Jeśli oddadzą z POK, trudno będzie je odzyskać od sprzedawcy, nawet sądownie 🙂
@xyz96 Dokladnie jak mówisz tez mysle ze tak to jest
Nie ma sie co nakrecac, oni jeszcze przez tydzien beda walkowac ten temat a ich odpowiedzi to nic innego jak bełkot z ktorego nic nie wynika. Trzeba sie pogodzic ze zaczekamy pewnie ze 2 tygodnie na zwrot kasy jak nie dluzej....
Przecież jak by tak było, to można zablokować możliwość wypłaty, a udostępnić możliwość dokonania zwrotu kupującym. Co to za problem?
Xyz96
nic nie musza mu zwracać jeżeli uważają ze transakcja nie może dojść do skutku bo jest niewiarygodny to powinni zgłosić do PayU zwrot wszystkich środków kupującym, zreszta sam sprzedawca zgłosił się do niech o zwrot nam wpłat jak pisał
wiec ja nie wiem o jakim wyjaśnianiu przez Allegro i PayU mowa jak mówi moderator, sprawa jest wyjaśniona każą mu realizować zamówienia bez odblokowania środków on mówi ze nie zrealizuje tych zamówień bez pieniędzy wiec ja się pytam co oni dalej wyjaśniają bo sprawa jest prosta niezwłoczny zwrot środków kupującym
Moze licza ze sprzedajacy sie zapozyczy tym samym doplaci do interesu a oni zgarna prowizje?
@AleksWys Prześlij mi proszę numer tej korespondencji.
@_HolaOla_ nie mam żadnego numeru sprawy, rozmowa była na whatsapp, mogę zacytować słowa konsultanta do których się odwołałam wyżej "Konto Sprzedającego zostanie natychmiastowo odblokowane w momencie, kiedy Sprzedający prześle nam wymagane dokumenty."
_HolaOla_
Dziękuję za odpowiedź.
Przykro mi, że sprawa przybrała taki kierunek nie inny.
Gratuluję i tak dużej ilości cierpliwości i spokoju.
Życzę mniej problemów.
Co do allegro, mam bardzo podobne odczucia co Pan po tym zdarzeniu.
Pozdrawiam
@SeniorDeLaVega Wypłaty zwrotów przez Przelewy24 są zablokowane z dokładnie tego samego powodu, co w przypadku PayU. Tak jak już pisałam, nie jestem upoważniona do przekazywania tutaj wszelkich szczegółów dotyczących prowadzonych spraw. Nawet gdybym bardzo chciała, po prostu nie mogę podawać do publicznej wiadomości takich informacji.
Jestem w stałym kontakcie z osobami, które są zaangażowane w Twoją sprawę, więc jak tylko wyjaśniona zostanie kwestia zwrotów na Twoim koncie, od razu Cię o tym poinformujemy.