anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem konsolę Playstation 5, konto Sprzedającego zostało zawieszone, co teraz?

CzarnySprzedaz
#9 Pomysłodawca#

Witam

Kupiłem dzisiaj konsole od użytkownika [edycja] sprzedał 70 sztuk Playstation 5 konsole bardzo szybko mu zeszły po moim zakupie zostało 7 konsol a 10minut później nie było juz żadnej 

 

Mowa o aukcji numer 9923855920

 

Pisze gdyż użytkownikowi po tym jak sprzedał 70 sztuk zawieszono konto nie odpowiada na maila telefon to skrzynka glosowa się odzywa

Chce zobaczyć czy jest tutaj jeszcze ktoś kto kupił z tej aukcji i jak się  zapatrujecie na ta ofertę czy to był scam? przelałem 2411,99 dzisiaj cena byla 100zl wyższa od regularnej czyli 2399 - normalna to 2299 wiec nie można powiedzieć ze to była jakaś okazja 

Gosc nie odpisuje, kasa przelana, ma na aukcji czas wysyłki 23dni i teraz jest 23dni czekania czy zostanie wysłane czy jednak Program ochrony kupujących 

 

Ktoś ma jakieś zdanie dlaczego zaraz po wyprzedaniu aukcji zawieszono mu konto ? mial jeszcze inne konsole ale aukcje wszystkie znikły z chwilą zawieszenia konta teraz nie wiem co myśleć o tym

oznacz moderatorów
246 ODPOWIEDZI 246

AleksWys
#9 Pomysłodawca#

Kontaktowałam się z Allegro, odpisali ze dział bezpieczeństwa rozpatruje sprawe i w przeciągu kilku dni podejmą kroki w rozwiązaniu sytuacji, po rozpatrzeniu dokumentów powinni odblokować konto. Wyglada na to jakby było wszystko na dobrej drodze, lecz trochę mamy tu sprzeczne informacje, bo co innego pisze tu moderator, co innego allegro w mailu ale miejmy nadzieje ze się do końca tygodnia wyjaśni. 

oznacz moderatorów

CzarnySprzedaz
#9 Pomysłodawca#
  1. @AleksWys  To już ja sam nie wiem odblokują konto czy odesla środki bo to różnica, ja się szykuję na pojutrze kupić konsolę może się uda na premierę gdzieś dostać bo podobno różne sklepy będą mieli niedużo ale będą mieli na premierę więc nie wiem teraz co robić

Najlepiej jakby w tej dyskusji udzieliła się osoba decyzyjna z Allegro w tej sprawie niż Moderator który przekazuje nie do końca pewne wiadomości i ogólnikowe
wystarczyłoby mi tylko info o tym czy sprawa jest na dobrej drodze ze względu na zwrot środków kupującym czy jednak odblokowanie konta i realizację zamówień..

z tego co widać sprzedający jest uczciwy i wiarygodny więc byłbym gotów skorzystać z finalizacji transakcji z nim

oznacz moderatorów

mollyswallaz
#9 Pomysłodawca#

Allegro proszę was odblokujcie mu konta! Nie chce mówić za wszystkich ale śledzę temat od początku i każdy jest za odblokowaniem @SeniorDeLaVega 

wtedy każdy będzie zadowolony - my dostaniemy konsole, inni zwroty, sprzedający odzyska pieniądze a wy prowizje od sprzedaży 

sprzedajacy dostarczył wam wystarczająco dużo dowodów, zdjęcie wszystkich konsol na premierę to również dla was za mało? 

oznacz moderatorów

mollyswallaz
#9 Pomysłodawca#

ja tylko przypominam, że po godzinie 24 będzie premiera ps5 wiec fajnie jakbyście to dziś rozstrzygnęli i powiedzieli nam czy dostaniemy konsole czy zwroty, sprzedający jak widać chce nam je wysłać ale Allegro (PayU) musi trzymać pieniądze 

nie wierze tylko, ze kontakt pomiędzy tak dużymi platformami trwa tak długo 

oznacz moderatorów

BanksDetal89
#8 Zapaleniec#

Podbijam temat

Allegro proszę o pilną informacje co z zamówieniami lub zwrotem środków co będzie realizowane 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mollyswallaz @BanksDetal89 Nie mam dla Was żadnych, nowych informacji w tej sprawie. Kwestia możliwości wykonania zwrotów przez Sprzedającego jest wciąż wyjaśniania zarówno w PayU jak i w Przelewach24. Natomiast konto Sprzedającego w Allegro pozostanie zablokowane do czasu realizacji dotychczasowych zamówień. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mollyswallaz
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ jak on niby ma zrealizować zamówienia skoro opłać je za pieniądze które mu zablokowaliscie? przecież to się mija z logika 

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@_HolaOla_  Świetnie. Cała sprawa zawieszona między światami i szukacie jakiegoś magika, do otwarcia portalu. Oby się to nie okazało otwarciem portalu do czarnej dziury. Tylu specjalistów, tylko teraz żaden nie ma uprawnień do podjęcia ostatecznej decyzji.

oznacz moderatorów

Sandman_84
#9 Pomysłodawca#

Wiem, że to nie Panu wina i jest tutaj Pani poniekąd mediatorem. 

Uważam jednak, że to już jest robienie z ludzi **piiip**ów prze w/w podmioty, jak i samo allegro.

Sytuacja powinna być prosta:

Zapłaciłem - otrzymam towar

Towaru brak lub nie będzie wysłany - zwrot gotówki.

Dzięki uprzejmości tego portalu niedługo będę płacił raty za samą konsole, a nie będę jej miał. 

Kłania się tutaj nieśmiertelny Bareja 😂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Czyli nie oddadzą mu pieniędzy, dopóki nie zwróci wpłat z innych środków, jeśli ich nie ma, musi pożyczyć 🙂 Oni wiedzą, że jeśli oddadzą mu pieniądze, on może ich nie zwrócić kupującym i nie wysłać towaru, a wtedy sami będą musieli oddać z POK. Jeśli oddadzą z POK, trudno będzie je odzyskać od sprzedawcy, nawet sądownie 🙂

oznacz moderatorów

Damian1380
#9 Pomysłodawca#

@xyz96 Dokladnie jak mówisz tez mysle ze tak to jest 

oznacz moderatorów

LukeMar
#8 Zapaleniec#

Nie ma sie co nakrecac, oni jeszcze przez tydzien beda walkowac ten temat a ich odpowiedzi to nic innego jak bełkot z ktorego nic nie wynika. Trzeba sie pogodzic ze zaczekamy pewnie ze 2 tygodnie na zwrot kasy jak nie dluzej....

oznacz moderatorów

artur198613
#11 Animator#

Przecież jak by tak było, to można zablokować możliwość wypłaty, a udostępnić możliwość dokonania zwrotu kupującym. Co to za problem?

oznacz moderatorów

BanksDetal89
#8 Zapaleniec#

Xyz96 

nic nie musza mu zwracać jeżeli uważają ze transakcja nie może dojść do skutku bo jest niewiarygodny to powinni zgłosić do PayU zwrot wszystkich środków kupującym, zreszta sam sprzedawca zgłosił się do niech o zwrot nam wpłat jak pisał  

wiec ja nie wiem o jakim wyjaśnianiu przez Allegro i PayU  mowa jak mówi moderator, sprawa jest wyjaśniona każą mu realizować zamówienia bez odblokowania środków on mówi ze nie zrealizuje tych zamówień bez pieniędzy wiec ja się pytam co oni dalej wyjaśniają bo sprawa jest prosta niezwłoczny zwrot środków kupującym 

oznacz moderatorów

LukeMar
#8 Zapaleniec#

Moze licza ze sprzedajacy sie zapozyczy tym samym doplaci do interesu a oni zgarna prowizje?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AleksWys Prześlij mi proszę numer tej korespondencji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AleksWys
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ nie mam żadnego numeru sprawy, rozmowa była na whatsapp, mogę zacytować słowa konsultanta do których się odwołałam wyżej "Konto Sprzedającego zostanie natychmiastowo odblokowane w momencie, kiedy Sprzedający prześle nam wymagane dokumenty." 

oznacz moderatorów

SeniorDeLaVega
#9 Pomysłodawca#

 

Moderator
 
Prośba do Pani Moderator, bo szanowny "Dział bezpieczeństwa"  nie odpisuje, nie mam z nimi kontaktu
i nie jestem w stanie go nawiązać. Składam oficjalny wniosek o zwrot środków wszystkim kupującym
poprzez moje konto ( nie licząc oczywiście zakupów zrealizowanych, które Klienci dostali) i nie wprowadzanie
zamętu oraz zamieszania oraz ukrywania sprawy, że to tyle osób się tym zajmuje. Chcieliście tak naprawdę
otrzymać pieniądze z prowizji, jest to tak duża kwota, że Wam po prostu zależy, jednak dla Was i w waszym mniemaniu
nie wiedzieć czemu patrząc na mój profil i ilość transakcji przeprowadzonych i ilość osób
zadowolonych z zakupów już przed jakimikolwiek terminami, ba przed wogóle zaczęciem
transakcji zablokowaliście mi wypłaty. Dlatego też transakcje NIE ZOSTANĄ ZREALIZOWANE, gdyż
nie będę ich pokrywał ze swoich środków a później potulnie czekał, czy łaskawie
szanowny dział bezpieczeństwa mi konto odblokuje i czy odblokuje, bo tu też nie ma pewności.
Więc proszę zwrócić Ludziom pieniądze, kupujących przepraszam za zaistniałą sytuację, uwierzcie mi, że kosztowała
mnie mnóstwo nerwów i moją rodzinę, ale to serwis powinien przeprosić po pierwsze Państwa, a po drugie mnie
za to wszystko, co się tu wydarzyło. Nie będę już korzystał z tego serwisu.
oznacz moderatorów

Sandman_84
#9 Pomysłodawca#

@SeniorDeLaVega 

Dziękuję za odpowiedź.

Przykro mi, że sprawa przybrała taki kierunek nie inny.

Gratuluję i tak dużej ilości cierpliwości i spokoju. 

Życzę mniej problemów. 

Co do allegro, mam bardzo podobne odczucia co Pan po tym zdarzeniu. 

Pozdrawiam

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SeniorDeLaVega Wypłaty zwrotów przez Przelewy24 są zablokowane z dokładnie tego samego powodu, co w przypadku PayU. Tak jak już pisałam, nie jestem upoważniona do przekazywania tutaj wszelkich szczegółów dotyczących prowadzonych spraw. Nawet gdybym bardzo chciała, po prostu nie mogę podawać do publicznej wiadomości takich informacji.

Jestem w stałym kontakcie z osobami, które są zaangażowane w Twoją sprawę, więc jak tylko wyjaśniona zostanie kwestia zwrotów na Twoim koncie, od razu Cię o tym poinformujemy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów