Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot za 112 zł, a blik ściągnął mi 161 zł w ramach tej transakcji. Sprzedający twierdzi, że oni otrzymali tylko 112 zł. Czy mógłbym prosić o pomoc osoby z Allgero, żeby to sprawdziły ? Nie widzę, żadnych innych zakupów, które mogłby by zostać dodane przez przypadek do koszyka i opłacone w ramach jednej płatności.
@Geother nie Allegro proś, tylko z bankiem się skontaktuj. Bank ma wgląd w twoje konto i najszybciej wyjaśni gdzie są te pieniądze.
@Agent051 Jesteś pewien że jakieś zakupy nie zostały połączone, albo koszty przesyłki, z pewnością pytanie do kontakt@blik.com
@Geother Różnica to 49 zł. Kupiłeś Smart? Jeśli tak, to musisz widzieć inny zakup.
Racja, dziękuję bardzo za pomoc !
Czy to aby nie @nat_not powinna otrzymać rozwiązanie? To ona naprowadziła INNYCH na ten trop.
@Client:47314381 A dlaczego ci tak zależy na tym, aby zabrać mi rozwiązanie? Gdzie, komu jeszcze próbowałaś zabrać? Nikomu? Szkoda, bo okazji jest wiele.
@xyz96To było wczoraj, a ty ciągle jeszcze to przeżywasz? 🙄
@Client:47314381 Ja to przeżywam? Zastanawia mnie jedynie twoja zawiść, bunny 🙂