Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A w aukcji nie było, że uszkodzony?
Jak nie było - to złóż reklamację. W szczegółach zakupu masz ZGLOS REKLAMACJE LUB PROBLEM.
Niech sprzedawca się ustosunkuje. Jeżeli poprosi o odesłanie - dla Ciebie lepiej, żeby odebrał na swój koszt. Jeżeli się nie odezwie - to po 24h możesz poprosić Allegro o pomoc.
@Client:40705395, kiedy dokładnie dokonałeś zakupu? W ciągu pierwszych 14 dni możesz zwrócić przedmiot bez podawania przyczyny. Możesz również złożyć reklamację i ustalić szczegóły ze sprzedawcą bądź poprosić Doradcę Allegro o wypowiedź w dyskusji.
@julienail
to jest ryzykowne.
Jeżeli kupił pełnowartościowy, przysłano mu uszkodzony i ten uszkodzony odeśle to sprzedawca może go oskarżyć, że sam popsuł i potrącić mu ze zwrotu. Lepiej nie proponować zwracania towaru, który powinien być reklamowany.
@Client:35386082, oczywiście, masz rację. Kwestia tutaj jest taka, czy w ofercie było zaznaczone, że produkt jest uszkodzony, a kupujący nie zauważył, czy też przedmiot został uszkodzony w transporcie bądź w inny sposób. Mogłam doprecyzować, co mam na myśli, także przepraszam.
@Client:40705395 teraz wchodzisz TUTAJ
a później SZCZEGÓŁY ZAKUPU, a na koniec ZGŁOŚ REKLAMACJĘ LUB PROBLEM