Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłam dzisiaj zawartość w grze, mianowicie jest to waluta wirtualna. Sprzedający nie chce przekazać waluty i mówi, że odbiór dostępny tylko na żywo, co jest absurdalne. Nawet jeśli tak pisze to nie podaje dokładnego adresu do odbioru ani nie chce zwrócić pieniędzy.
Jak nie da, na Allegro nic innego nie zrobisz, moderacja także każe Ci otworzyć dyskusje. To kolejny przypadek więc będą musieli coś z tym zrobić.
W dodatku pragnie otrzymać moje dane do weryfikacji
Ale pragne pojechać i faktycznie odebrać ten przedmiot. Mam 10 dni na odbiór a sprzedający mówi że zaprasza po urlopie...
Czyli zasponsorowałeś mu urlop?
To dosyć oczywiste że wymyślił urlop abym nie mogła odebrać przedmiotu, to oszust.
@HeavensTear Kurde ciężko to ugryźć 🤔
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dobrym pomysłem byłoby całkowicie usunięcie możliwości odbioru osobistego w przypadku treści cyfrowych, niefizycznych.
@HeavensTear W jaki sposób kontaktujesz się ze sprzedającym? Rozpoczęłaś dyskusję, zgodnie z wcześniejszymi sugestiami?
Nie rozpoczynałam, kontaktuje się poprzez wiadomości na allegro lokalnie @nat_not