
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:104132971 regulamin tej promocji jest dostępny tutaj.
Trwała ona od 7 maja 2024 roku do dnia 12 maja 2024 roku, a warunkiem otrzymania kuponu za instalacje było posiadanie aktywnego Konto na Allegro i Konto nie jest zawieszone, b) brak zakupów w Aplikacji Mobilnej Allegro na 12 miesięcy przed Okresem Trwania Promocji.
Natomiast Ty robiłeś zakupy w aplikacji np. 20 kwietnia, więc ten warunek nie został spełniony.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Fakty są takie że: a) konto aktywne na Allegro posiadam ponad dwa lata, b) zakupy przez aplikację jeszcze nie robiłem. Wszystkie zakupy robiłem i robię przez stronę internetową Allegro. c) 20 kwietnia kupiłem toster również przez stronę internetową i przed zarówno jak i po tej dacie kupowałem przez stronę internetową Allegro. Uważam że warunki spełniłem ale jeśli Allegro uważa inaczej to trudno nie ma sprawy. Przeżyję i to...🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:104132971 przepraszam, że czekałeś. Rzeczywiście spełniłeś warunki tej promocji, mój błąd! Przyznaliśmy kupon na Twoje konto, możesz z niego skorzystać do 4 czerwca 2024 roku 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej! Zainstalowałam wczoraj aplikacje Allegro, nie otrzymałam jednak kuponu na 15 zł. Czy można prosić o pomoc?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kama_1990 Konsultuję kwestię braku kuponu i wrócę z informacją. 😊
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, również nie otrzymałam kuponu 15 zł za zainstalowanie aplikacji, proszę o sprawdzenie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej, mam ten sam problem, pobrałem aplikacje i nie mam kuponu w zakładce z kuponami, możecie sprawdzić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @dacian666 i @natalka2258. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Was z informacjami.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dacian666, @natalka2258. Kupony już są na Waszych kontach. Możecie je wykorzystać w ciągu 2 tygodni.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @golymbiorz0120. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Okej dziękuję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W zakladce kupony ani w konto nie mam kuponu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To dlaczego mialabym informacje o odebraniu kuponu przy instalacji apki bedac zalogowanym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bo może trzeba szukać w innym miejscu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Allegro prosze o sprawdzenie
szukam w miejscach w ktorych innym zalecono sprawdzenie i tez nie mieli

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @Client:89956675. Której dokładnie promocji kuponowej to dotyczy? Podeślij zrzut ekranu z komunikatem o tej promocji. Sprawdzę to.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, @Client:89956675. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z informacjami.
Moderatorka