Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@eustachowicz czy po zalogowaniu do aplikacji pojawiła się możliwość odbioru kuponu?
Niestety nie, w kuponach widnieje informacja: „Nie masz aktywnych kuponów w tym momencie. Wyczekuj promocji i informacji o przyznanym kuponie.”
@eustachowicz kupon powinien być już widoczny na Twoim koncie 🙂
Dziękuję 🙂
U mnie również nie ma kuponu za zalogowanie w aplikacji. a wszędzie sprawdzałam
Cześć, @Client:130501920. Już to sprawdzam, daj mi chwilę.
@Client:130501920, już otrzymałaś kupon. Powinnaś go zobaczyć po zalogowaniu do aplikacji, na stronie głównej, pod pomarańczowym przyciskiem ''Odbierz''.
Dzień dobry, po zainstalowaniu aplikacji również nie otrzymałem kuponu, mogę prosić o pomoc?
@Client:28608103 wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Witam
Czy promocja z kuponem 15zl za zainstalowanie aplikacji jest nadal aktywna?
@konto zamknięte tak, ale kupon 15 złotych za instalację aplikacji i 15 złotych za pierwszy zakup może otrzymać wyłącznie nowy użytkownik aplikacji.
Czy moge dostać link do regulaminu tej akcji?
@konto zamknięte obecnie obowiązujący regulamin dostępny jest TUTAJ.
Witam, również posiadam problem z kodem, jeden otrzymałem po zainstalowaniu aplikacji mobilnej i już go zrealizowałem, natomiast otrzymałem powiadomienie o drugim kuponie którego dostanę po wspomnianym już zakupie. Lecz kuponu nie ma na moim koncie?
@kamil_sadowski84 Podaj mi numer tego drugiego zamówienia.
Dobrze, to znaczy pierwszego jakiego dokonałem w aplikacji mobilnej, bo na razie tylko jedno zrobiłem, aby otrzymać drugi kupon którego nie mam
c925dd90-a5cf-11ef-b27b-b743153064e7
@kamil_sadowski84 Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.
Dobrze, w takim razie czekam na odpowiedź.
@kamil_sadowski84 Przyznaliśmy Ci kupon. Jest ważny do 27 listopada.