anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
581 ODPOWIEDZI 581
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@eustachowicz czy po zalogowaniu do aplikacji pojawiła się możliwość odbioru kuponu?

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
eustachowicz
#7 Wielbiciel#

Niestety nie, w kuponach widnieje informacja: „Nie masz aktywnych kuponów w tym momencie. Wyczekuj promocji i informacji o przyznanym kuponie.”

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@eustachowicz kupon powinien być już widoczny na Twoim koncie 🙂 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
eustachowicz
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
Client:130501920
#7 Wielbiciel#

U mnie również nie ma kuponu za zalogowanie w aplikacji. a wszędzie sprawdzałam 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:130501920. Już to sprawdzam, daj mi chwilę.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:130501920, już otrzymałaś kupon. Powinnaś go zobaczyć po zalogowaniu do aplikacji, na stronie głównej, pod pomarańczowym przyciskiem ''Odbierz''. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
riwana007
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
Client:28608103
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, po zainstalowaniu aplikacji również nie otrzymałem kuponu, mogę prosić o pomoc? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28608103 wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Witam

Czy promocja z kuponem 15zl za zainstalowanie aplikacji jest nadal aktywna?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte tak, ale kupon 15 złotych za instalację aplikacji i 15 złotych za pierwszy zakup może otrzymać wyłącznie nowy użytkownik aplikacji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Czy moge dostać link do regulaminu tej akcji?

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte obecnie obowiązujący regulamin dostępny jest TUTAJ.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kamil_sadowski84
#8 Zapaleniec#

Witam, również posiadam problem z kodem, jeden otrzymałem po zainstalowaniu aplikacji mobilnej i już go zrealizowałem, natomiast otrzymałem powiadomienie o drugim kuponie którego dostanę po wspomnianym już zakupie. Lecz kuponu nie ma na moim koncie?kupon.PNG

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kamil_sadowski84 Podaj mi numer tego drugiego zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kamil_sadowski84
#8 Zapaleniec#

Dobrze, to znaczy pierwszego jakiego dokonałem w aplikacji mobilnej, bo na razie tylko jedno zrobiłem, aby otrzymać drugi kupon którego nie mam

c925dd90-a5cf-11ef-b27b-b743153064e7

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kamil_sadowski84 Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kamil_sadowski84
#8 Zapaleniec#

Dobrze, w takim razie czekam na odpowiedź.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kamil_sadowski84 Przyznaliśmy Ci kupon. Jest ważny do 27 listopada.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów