anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupony

Client:106876844
#7 Wielbiciel

Witam, ostatnio wymieniłem smart monety na kupon lecz anulowałem zamowienie bo nie miałem czasu na jego finalizacje. Pokazuje mi ze mam dwa kupony lecz nie mogę ich użyć nie wiem dlaczego ktos pomoże 

Client106876844_0-1757931325613.pngClient106876844_1-1757931339942.png

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:106876844, czy pojawia się komunikat gdy chcesz użyć kuponów? W jaki sposób objawia się brak możliwości ich użycia?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:106876844
#7 Wielbiciel

problem jest taki że nie mogę w ogóle ich użyć jedyne co to kliknąć szczegóły w koszyku

oznacz moderatorów