Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, jakis czas temu kupilem przedmiot, po jakims czasie dotarl, jako ze czas byl dluzszy niz zalozony (ale nie dramatycznie) stwierdzilem ze nie wystawie zadnego komentarza...
teraz po ponad 2 miesiacach dostaje SMSy od sprzedajacego z placzliwymi prosbami (w tym podjazdy emocjonalne) o komentarz wraz z proba przekupstwa (wystaw dobry komentarz to dostaniesz produkty do wartosci X)... uwazam to za zenujace, niestety allegro nie ma opcji aby cos takiego zglosic... ani opcji jak skontaktowac sie z allegro... tylko "porozmawiaj ze spolecznoscia" - drogie allegro rozumiem ze nie chcecie miec nic wspolnego ze stronami a tylko sciagac prowizje, jednak to na was spoczywa odpowiedzialnosc za "sprawiedliwe" traktowanie sprzedajacych co pozwoli mi kupujacemu czasem cos kupic na platormie (choc po takich akcjach ciesze sie ze sa juz alternatywy dla was)
i tu moje pytania:
numer telefonu podalem w profilu i w czasie zakupu, natomiast jest on w celu zakonczenia transakcji, czy allegro wplywa jakos na sprzedajacych aby tych danych potem nie przetwarzali ? (transakcja zakonczona... to po co sprzedajacemu dalej moje dane)
Jak allegro widzi takie praktyki jak nabijanie sobie komentarzy za pieniadze
jak taki temat zglosci formalnie do allegro
@grisha0 Zgłoś nam tę sprawę przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=ad72cbbb-fdaf-464c-8e73-b594ab339c50&subjectId=739f3471-a... Postaramy się pomóc.
Sprzedawca pisemnie proponuje mi 40 zł za usunięcie komentarza negatywnego Przyznał się do tego bez obaw w otwartej dyskusji, w której także zabiera głos pracownik Allegro, i nic. Nie poniósł żadnych konsekwencji. Pretensje są tylko do mnie, że nie zmieniam statusu dyskusji „nierozwiązana” na „zakończ jak rozwiązana”, bo przecież sprzedawca chciał zrekompensować nieudany zakup 🙂
Sprzedawca mógł stracić status super sprzedawcy lub próg komentarzy pozytywnych zmniejszył się poniżej 98% i stracił możliwość gratisowego wysyłania towarów smartem
co może się w jego przypadku byc wymierną strata finansową
i to mogą być powody jego działania
gdyż z reguły zadowoleni Kupujący nie wystawiają komentarzy a niezadowoleni prawie zawsze to robią
@RED faktycznie widzę sama po swoim przykładzie, że transakcje, które przebiegły pomyślnie oceniam z mniejszym entuzjazmem 😉 natomiast, zawsze grzecznie przypominamy, aby zakupione przedmioty oraz obsługę klienta ocenić.
Wspomniane wyżej sytuacje (dotyczące proponowania gratyfikacji finansowej za kasowanie komentarzy, nawet jeśli idzie o status SS) nie są dla nas dopuszczalne i zawsze będę wdzięczna jeśli dacie mi, czy pozostałym adminom znać o takich ciekawostkach.
"Wspomniane wyżej sytuacje (dotyczące proponowania gratyfikacji finansowej za kasowanie komentarzy, nawet jeśli idzie o status SS) nie są dla nas dopuszczalne..."
@cloudcloud Czyli kiedy kupujący po transakcji zażąda zwrotu przykładowych 40zł pod groźbą wystawienia negatywa (bo zawsze jakiś powód sobie znajdzie), to takie sytuacje są jak najbardziej dopuszczalne i tego typu szantaże nazywane są przez allegro "propozycjami", ale kiedy to sprzedający rzeczywiście popełni jakiś błąd i zaoferuje kupującemu taki pieniężny rabat w ramach rekompensaty, to już jest to dla allegro niedopuszczalne?
@mmwsx upraszam się o czytanie ze zrozumieniem, rozmawialiśmy o szantażowaniu i kupowaniu komentarzy.
Twoje pytanie jest nie na temat. Odsyłam do wątków dotyczących zwrotów i reklamacji: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji
Zapewniam Cię, że potrafię czytać ze zrozumieniem, a zadane pytanie pośrednio dotyczy wspomnianego tematu. I proszę - nie odsyłaj mnie do regulaminów, bo wiesz że tam nie znajdę odpowiedzi. Zasady zasadami, a rzeczywistość rzeczywistością, dlatego zadałem pytanie tutaj - myślałem że do tego służy to miejsce...
Uzasadnione wątpliwości budzi wasze podejście, które jest diametralnie różne w zależności od tego, czy ta sytuacja dotyczy kupującego czy sprzedającego. Wyjaśnij mi proszę dlaczego tak jest:
Jeśli sprzedawca zaproponuje zwrot pewnej kwoty i poprosi o usunięcie komentarza, to jest to niedopuszczalne - ale jeśli sytuacja jest odwrotna i to kupujący zaproponuje żeby sprzedawca zwrócił mu daną kwotę, obiecując usunięcie komentarza, to jest wszystko w porządku?
@mmwsx jeśli sytuacja odbywa się na zasadach reklamacji? To jaki widzisz tu kłopot? Skasowanie komentarza jest uzależnione od subiektywnego odczucia klienta. W razie problemu sugerujemy zawsze polemizować w ramach dyskusji na lini kupujący - sprzedający. Wtedy sytuacja jest czysta.
Nie będę sugerować Ci w jaki sposób należy postąpić, ponieważ zawsze ostateczna decyzja należy do sprzedającego - niezależnie od tego czy postępuje zgodnie z regulaminem, czy też nie. Oczywiście w takiej sytuacji należy po prostu liczyć się z konsekwencjami, jakie możemy nałożyć.
Miłego dnia!
Podtrzymam temat cyt. "z reguły zadowoleni Kupujący nie wystawiają komentarzy a niezadowoleni prawie zawsze to robią" pisałem o ty w osobnym wątku.
Czy przy kwalifikacji do S.S. allegro brało pod uwagę że klient zadowolony nie ocenia transakcji a niezadowolony zawsze? Jaki macie współczynnik: Ilość ocen/ilość pozycji sprzedanych?