anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

poprosić o późniejszą dostawę?

Client:72217948
#1 Nowicjusz#

Czy dostawa kurierska może być późniejsza niż data dostawy zapisana na zamówieniu, jeśli poprosisz o to w polu uwagi?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:72217948    Zależy na kogo trafisz. Opóźnienie wysyłki ujemnie wpływa na jakość sprzedaży sprzedającego. Dostaje od Allegro po nosie. Pisz do niego, może ma na te oceny wywalone 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@msniezek @nat_not @cloudcloud No i kolejny kamień ( nie kamyczek) do systemu jakości sprzedaży.

Mamy teraz dylemat : wysłać jak chce klient ( zadowolenie klienta najważniejsze)

CZY

Wysłać np w ciągu 24h jak zadeklarowaliśmy na Allegro bo dostaniemy po Jakości sprzedaży za późniejszą wysyłkę

Ciekawy jestem odpowiedzi....

@WREDZIA-W1 @TomBanknoter

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

W innym temacie wspomniałem o tym problemie i że może przydałoby się narzędzie do zaznaczenia, że klient poprosił o późniejszą wysyłkę ( z e-mailem potwierdzającym dla klienta żeby wyeliminować nadużycia ).

Ale dopóki nie ma takiej opcji ja wysyłam zgodnie z prośbą klienta - ostatecznie chodzi żeby dostał paczkę i był zadowolony. A to, że Allegro za takie podejście da po łapie... no cóż, życie - nie pierwszy i nie ostatni raz człowiek robi jak należy i na tym traci.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Xard86  Mnie klientka poprosiła w FODzie o wysyłkę za tydzień. Mam to w wiadomości od niej, więc widzą, a i tak ocena mocno w dół!

Ula

Ula
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Ile macie takich przypadków? Znowu odwołam się do tego, że wymagamy tu od Was 80% wydajności. Pamiętajcie, że kupujący akceptuje zasady oferty, kupując w niej. Także nie widzę tu powodu do zastanawiania się. Deklarujecie 24h - wysyłacie w 24h, a jeśli macie ochotę to wysyłacie później 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Xard86
#10 Popularyzator#

@WREDZIA-W1  Rozumiem i miewam tak samo, a przy małej ilości transakcji każdy taki przypadek mocniej odbija nam się w statystykach. Ale rozumiem też klienta - w weekend zamawia bo ma czas, pomyślał o tym, że potrzebuje czegoś i chce załatwić sprawę od razu, a z drugiej strony wie, że spokojnie będzie mógł odebrać paczkę dopiero w czwartek i prosi o opóźnienie. I dobrze, że myśli o takich rzeczach - wolę takich niż tych co to zamawiają a potem dziwią się, że kurier nie dowiózł im paczki o 19:15 bo oni kończą pracę o 18. 

@cloudcloudPoniżej procenta, natomiast jeżeli czasem z innych przyczyn trafią się problemy z wysyłką to te kilka transakcji może mieć znaczenie. Nie widzę też powodu dla którego system miałby karać sprzedawców którzy robią to do czego Allegro zachęca - wzorowo obsługują klienta. I"Deklarujecie 24h - wysyłacie w 24h, a jeśli macie ochotę to wysyłacie później" mimo notatki, że klient prosi o wysyłkę za 5 dni? Usuniesz mi negatywa lub urwane gwiazdki za takie podejście? 😛

 

 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Obsługę klienta i decyzje, które w jej ramach podejmujecie, zostawiamy Wam - sprzedającym. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

dolina_ksiazki
#10 Popularyzator#

cytuje mam na aukcji czas wysyłki 48- 72h lub mam opis "jestem na urlopie wyślę za tydzień" - to klient kupując na mojej aukcji akceptuje warunki oferty ale nie przeszkadza mu to w wystawieniu negatywnej opinii za brak przesyłki ,czas dostawy 1 gwiazda oraz napisanie do allegro że został oszukany ponieważ nie ma przedmiotu. Allegro też udostępnia opcje wpisania urlopu - akceptuje urlop ale czasu na wysyłkę nie wstrzymuje tylko liczy ujemne punty. Po co tworzyć / udostępniać regulamin skoro klienci oraz allegro na to gdzieś 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

czas dostawy pokazywany przez allegro to patologia pisałem o tym tutaj:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-%C5%82amie-polskie-prawo/m-p/2782 

przy obecnym systemie prezentowania czasu wysyłki sprzedawca powinien wysłac towar jak mu odpowiada bez dogadywania sie z Kupującym

sam mam 2 negatywy od "dziwnych" Kupujących, którzy albo nie chcieli towaru lub go chcieli później - umowa to umowa

sprzedaż późniejsza to gorsze statystyki i gorsza prezentacja ofert w serwisie

 

Ja mam pytanie a co gdy sprzedawca piszę że wysyła towar w 14 dni a kupuję go i jadę następnego dnia na urlop na 7dni, a sprzedawca wysyła towar następnego dnia od zakupu paczkomatem?

oznacz moderatorów

goliatt
#9 Pomysłodawca#

Dla mnie informacja że ktoś wysyła w 3 dni robocze oznacza, że jest to maksymalny zadeklarowany termin, który może być krótszy.

Nikt nie będzie odkładał wysyłki o kolejne dni jeżeli coś już jest na magazynie i można wydać - logiczne.

oznacz moderatorów