anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłasza problem: dostał uszkodzony towar i chce 100% odszkodowania ale nie chce go zwracać

artbib
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, proszę o pomoc. Kupujący otworzył dyskusję, powód otwarcia: produkt i paczka uszkodzona (w transporcie). Poprosiliśmy o potwierdzenie zgłoszenia szkody i wtedy okazuje się, że karton bez uszkodzeń, a sama zawartość uszkodzona. Zdjęć całego kartonu nie ma. To jest Zestaw walentynkowy, chyli miś z róż w pudełku oraz box-serce - one są całe, uszkodzone jest tylko przezroczyste pudełko i nie ma dowodów na to, że jest to nasza wina. Kupujący chce o 100% zwrot pieniędzy. Poprosiliśmy o zwrot całego zamówienia, na co dostaliśmy odpowiedź: "Myślicie że ja mam czas to odsyłać??"
Co powinniśmy zrobić w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg#

@artbib wydałeś decyzję więc  ją podtrzymuj .

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@artbib Patologia wyhodowana przez Allegro robi się coraz bardziej bezczelna

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Odrzuć reklamację powod opakowanie produktu nie jest jego integralną częścią i jego uszkodzenie nie uprawnia do uzyskania rekompensaty skoro zawartość opakowania jest cała. Opakowanie sluży wylącznie zapewnieniu doręczenia towaru w stanie niezmienionym bez uszkodzeń w tym przypadku spełniło swoją nadrzędną funkcję zabezpieczając zawartość. Na użytek allegro napisz że kupujaca nie zgłasza uszkodzenia zawartości opakowania a samo opakowanie w takim przypadku owszem przyjmiesz zgodnie z prawem zwrot w terminie 14dni po odesłaniu towaru na adres do zwrotów. Reklamację odrzucasz.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael tu chodzi o zestaw walentynkowy 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria wiem sam taki kupowałem z 2 lata temu ale albo odsyła i wymieniasz / oddajesz kasę albo figa 100% zwrotu bo ma wgniecenie pudełka... chyba komuś ten zestaw na głowę upadł i głowa ucierpiała bardziej niż opakowanie, że takie roszczenia

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria A to zestawy walentynkowe podlegają innym przepisom ? 😎

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@TomBanknoter stan opakowania jest istotny 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria Z tym się można nawet zgodzić, ale gdyby mu na tym zależało, to kupujący powinien zwyczajnie odesłać, pewnie bez problemu dostałby drugi w zamian

oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

Skoro nie możesz ocenić zasadności reklamacji z powodu braku towaru, który masz ocenić, to odrzuć reklamację z powodu braku zwrotu towaru do reklamacji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@artbib  Kupujący skalda reklamację a Ty chcesz żeby Poprosiliśmy o zwrot całego zamówienia  sam odbierz jak chcesz sprawdzić w celu reklamacji.

oznacz moderatorów