Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam.Mam problem ,ponieważ zakupiłem kajak stan nowy nie używany, gdy go odebrałem okazał się dziurawy. Wypełniłem formularz zwrotny i kurier DPD miał dzisiaj przyjechać odebrać ten zwrot, lecz się nie pojawił i kurier nie zadzwonił ani nie mamy do niego numeru, oraz pisało że jest zły adres podany, ale jest dobry bo jak zamawiałem kajak to normalnie przyszedł bez żadnych komplikacji. Więc proszę o pomoc. Pozdrawiam.
@Client:119306315 pewnie stwierdził, że z powrotem go nie będzie dźwigał.
Podaj numer zamówienia
Cześć, @Client:119306315. Skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby ustalić źródło problemu. Przepraszam za utrudnienia.