anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier uciekł brak wzrotu za wysyłke i samodzielnie autem zawożenie paczki

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam miałem akcje z kurierem który przyjechał odłożył paczkę i zamiast wziąść tą która jeszcze mial zgłoszoną do odebrania to już w aucie był. Na własny koszt musiałem jechac do sprzedawcy aby zwrócić. I jak to mogę rozwiązać kurier opłacony 200 zł na paliwo poszło żeby rzucić paczke sprzedającemu plus kurier nie odbierał telefonu ani nie raczył oddzwaniać.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114710289 którego zamówienia dotyczy sprawa? W jaki sposób został umówiony odbiór przesyłki?

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

0000037970135T numer przesyłki

Numer zwrotu 2PRN/2025

Przez kuriera mial być w poniedziałek miedzy 9-17

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114710289 niekoniecznie kurier, który doręcza Ci przesyłkę, będzie tym samym, który ma paczkę odebrać. Taka dyspozycja jest zazwyczaj wydawana wraz z nadawaniem przesyłki (doręczanej). Z tego co widzę, opłaciłeś podjazd kuriera DPD, najprawdopodobniej więc to nie ten sam kurier miał zrealizować dostawę i odbiór. W poniedziałek (16.06) kurier zaznaczył "przesyłka nieprzygotowana do odbioru". Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z przewoźnikiem? Rozumiem, że paczkę już samodzielnie zwróciłeś do sprzedawcy i ponawianie podjazdu kuriera nie jest potrzebne? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

Dzwoniłem 4 razy do kuriera w ciągu różnych godzin i nie raczył oddzwonić, odebrać nic a paczka byla przygotowana do odbioru.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114710289 zleciliśmy do Ciebie zwrot kosztów za zamówienie kuriera 🙂

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

No niewiele to rozwiązuje będąc stratnym 200 zł bo jednak czas stacony i to dosyć duży jak i pieniądze a jednak nie raczył oddzwaniac ani przyjechać następnego dnia... więc zwrot kosztów nie załatwia sprawy

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:114710289 Tak przy okazji > DPD to chyba najgorsza firma kurierska > kurierzy nie musza obierać telefonu ani dzwonić do klienta > taką informację dostałem od Pani na infolinii > telefony noszą jako gadżety lub do rozmów służbowych

oznacz moderatorów

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

Właśnie DPD miało odebrać hah

oznacz moderatorów