anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier uciekł brak wzrotu za wysyłke i samodzielnie autem zawożenie paczki

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam miałem akcje z kurierem który przyjechał odłożył paczkę i zamiast wziąść tą która jeszcze mial zgłoszoną do odebrania to już w aucie był. Na własny koszt musiałem jechac do sprzedawcy aby zwrócić. I jak to mogę rozwiązać kurier opłacony 200 zł na paliwo poszło żeby rzucić paczke sprzedającemu plus kurier nie odbierał telefonu ani nie raczył oddzwaniać.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114710289 którego zamówienia dotyczy sprawa? W jaki sposób został umówiony odbiór przesyłki?

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

0000037970135T numer przesyłki

Numer zwrotu 2PRN/2025

Przez kuriera mial być w poniedziałek miedzy 9-17

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114710289 niekoniecznie kurier, który doręcza Ci przesyłkę, będzie tym samym, który ma paczkę odebrać. Taka dyspozycja jest zazwyczaj wydawana wraz z nadawaniem przesyłki (doręczanej). Z tego co widzę, opłaciłeś podjazd kuriera DPD, najprawdopodobniej więc to nie ten sam kurier miał zrealizować dostawę i odbiór. W poniedziałek (16.06) kurier zaznaczył "przesyłka nieprzygotowana do odbioru". Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z przewoźnikiem? Rozumiem, że paczkę już samodzielnie zwróciłeś do sprzedawcy i ponawianie podjazdu kuriera nie jest potrzebne? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

Dzwoniłem 4 razy do kuriera w ciągu różnych godzin i nie raczył oddzwonić, odebrać nic a paczka byla przygotowana do odbioru.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114710289 zleciliśmy do Ciebie zwrot kosztów za zamówienie kuriera 🙂

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

No niewiele to rozwiązuje będąc stratnym 200 zł bo jednak czas stacony i to dosyć duży jak i pieniądze a jednak nie raczył oddzwaniac ani przyjechać następnego dnia... więc zwrot kosztów nie załatwia sprawy

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:114710289 Tak przy okazji > DPD to chyba najgorsza firma kurierska > kurierzy nie musza obierać telefonu ani dzwonić do klienta > taką informację dostałem od Pani na infolinii > telefony noszą jako gadżety lub do rozmów służbowych

oznacz moderatorów

Client:114710289
#7 Wielbiciel#

Właśnie DPD miało odebrać hah

oznacz moderatorów

Client:134710564
#8 Zapaleniec#

masakra... to ja z DPD jestem właśnie najbardziej zadowolony. Najgorsi są uważam z DHL, ostatnio kobieta zadzwoniła, że mam zejść na dół po paczkę bo ona nie będzie wchodzić na górę xD spoko, że zrobili Ci zwrot za zamówienie kuriera ,ale co sie człowiek nadenerwuje i straci czas...

oznacz moderatorów