anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mój tygodniowy limit punktów jest wyzerowany, mimo rozpoczęcia kolejnego tygodnia w akcji Gamexp

Quazarrus
#1 Nowicjusz
Dzisiaj po zalogowaniu na Allegro gamexp, nie mam możliwości podjęcia nowych zadań na nowy tydzień. Mam je zablokowane z informacją o konieczności czekania kolejnego tygodnia. Dodatkowo mój tygodniowy limit jest wyzerowany, mimo że nie zdążyłem nic zrobić do tej pory. Co powinienem w takim wypadku zrobić by móc wykonywać dalej zadania. Z góry dziękuje za informację​

 

Quazarrus_1-1756754337406.png

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Quazarrus napisz proszę na dedykowany adres: gamexp.@instreamly.com. Kwestią techniczną aplikacji opiekuje się support gamExp 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Quazarrus
#1 Nowicjusz

Niestety podczas próby wysłania tego przez pocztę gmail, dostaję informację:

"Błąd

Adres „gamexp.@instreamly.com” w polu „Do” nie został rozpoznany. Upewnij się, że wszystkie adresy mają prawidłowy format."

Jak można w takim razie to naprawić?
Z góry dziękuje za informację
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Quazarrus prawidłowy mail to gamexp@instreamly.com.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów