Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający nie może anulować zakupu, może zwrócić środki!
@wojciech30_2009 to co napisał @LEW433 sprzedawca nie ma możliwości samodzielnego anulowania zamówienia.
Anulowanie może nastąpić na skutek działania kupującego lub automatycznie przez system w określonych sytuacjach. Jeśli realizacja zamówienia jest niemożliwa, powinieneś skontaktować się z kupującym w celu rozwiązania problemu.
To ja jestem kupującym,sam ze sobą mam się kontaktować?W jaki sposób mogę anulować zakup?
Tak, tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
musisz wiedzieć że są sytuacje że nie da się, zakup od prywatnego sprzedającego, zakup nie podlegający zwrotowi i jak zmieni się status zakupu, ale wówczas zaznaczasz zwrot towaru, ale oczywiście fizycznie nie odsyłasz bo go nie masz.
@wojciech30_2009 jest to forum dla sprzedających, stąd nasze założenie, że pytasz jako sprzedajacy.
@wojciech30_2009 jeśli w zakładce jakiej podesłał @LEW433 nie będzie opcji anulowania, możesz skorzystać z odstąpienia od zakupu - działa na tej samej podstawie.