anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z dostarczeniem zamowienia

Client:46838262
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry

Dnia 17.08.21 złożyłam  zamówienie przez allegro. Pomyłkowo zaznaczyłam adres odbioru Warszawa.  Za chwilę o godz 15.25 tego dnia zadzwoniłam z monitem i Pan powiedział że wszystko przekierował na Pabianice. Okazało się niestety że paczki sa do odbioru w Warszawie. Proszę o wyjasnienie sprawy. Pozdrawiam.

Beata [edycja]

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

kolekcjoner608
#18 Luminarz#

Zapytaj sprzedawcę dlaczego przesyłka mimo ustaleń między wami trafiła do Warszawy a nie do Pabianic.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:46838262 To jest dostawa paczkomatem? Jeśli tak, nie odbieraj przesyłki, która wróci bezpłatnie do sprzedającego. Jednocześnie zrób zwrot w zakładce Moje zakupy - kliknij tam Szczegóły zakupu, a potem Zwróć zakup. Sprzedawca odda Ci całą wpłatę, a Ty potem kup to samo, podając prawidłowy adres.

oznacz moderatorów

Agent051
#14 Krzewiciel#

@Client:46838262 Może warto sprawdzić co oznacza słowo „monit”. Twoja wypowiedź zabrzmiała bardzo hmm…..  roszczeniowo. Ty popełniłaś błąd, a wszelką winą obarczasz sprzedawcę.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#18 Luminarz#

@Agent051 Może trochę poczytała lektury nie tych autorów co trzeba .Niektórzy próbują wmówić że za wszystko odpowiada sprzedawca i tu tacy też są a potem taki zmieszany klient jest rozczarowany że sprzedawca nie przewidział że on chce coś innego niż to co zamówił.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@Agent051 napisał: "Ty popełniłaś błąd, a wszelką winą obarczasz sprzedawcę.", a @kolekcjoner608 zarezonował: "Niektórzy próbują wmówić że za wszystko odpowiada sprzedawca..."

Chyba coś przeoczyłem. W którym miejscu @Client:46838262 obarczyła sprzedawcę wszelką winą? W tym zdaniu, które zaczyna się od "Pomyłkowo zaznaczyłam...", czy w tym z prośbą o wyjaśnienie sprawy?

"tu tacy też są a potem taki zmieszany klient jest rozczarowany że sprzedawca nie przewidział że on chce coś innego niż to co zamówił."

Beata jest tu po raz pierwszy i nie ma pojęcia, że pisze na forum, a nie do Allegro. W dodatku nie wie, że chociaż wybrała zakładkę pt. "Dyskusje kupujących", to tak naprawdę pisze na forum sprzedawców. Gdyby wiedziała, co Ją tu czeka, to nigdy by się nie odezwała.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

krejzole
#13 Ambasador#

Sprzedawca powinien prewencyjnie umieścić takiego klienta na CL, kupując drugi raz też może się pomylić.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@krejzole napisał: "Sprzedawca powinien prewencyjnie umieścić takiego klienta na CL, kupując drugi raz też może się pomylić."

Zaznaczaj sarkazm trochę wyraźniej, bo jeszcze ktoś pomyśli, że pisałeś to na serio.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

Agent051
#14 Krzewiciel#

@Client:98572120 

Beata jest tu po raz pierwszy i nie ma pojęcia, że pisze na forum, a nie do Allegro.

Poważnie, Beata nie wie że jest na forum? No tak, to wszystko wyjaśnia. Nie wie nawet gdzie mieszka i to też wina sprzedawcy.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@Agent051 Tak, poważnie. Ona nie wie, że ktoś odpowiada na jej wpis i cały czas myśli, że wysłała pismo do Allegro. Z treści i formy pisma jednoznacznie to wynika.

Ktoś z moderacji ( @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  ) powinien się bezpośrednio odezwać do @Client:46838262 i wskazać Jej właściwą ścieżkę kontaktu.

"Nie wie nawet gdzie mieszka i to też wina sprzedawcy."

Nikt poza Tobą nie widzi tu niczyjej winy i nikt poza Tobą nie obarcza tu nikogo winą za cokolwiek.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#18 Luminarz#

@Client:98572120 Nie miałem na myśli autorki wątku tylko takich co tu na forum grzmią naokoło że sprzedawca jest za wszystko winien i za wszystko odpowiada i tak ukierunkowują myślenie nowych użytkowników .Autorka wątku popełniła błąd za który według regulaminu może subiektywnie oczernić sprzedawcę .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 I całe szczęście, że nie jest to jeszcze w 100% forum sprzedawców, bo wtedy wszyscy by tu grzmieli w dziale dla kupujących, że wszystkiemu, w każdym przypadku jest winien kupujący, że ma się pokłonić w pas Panu sprzedawcy, przeprosić, usunąć oszczerczy komentarz, zamknąć Dyskusję jako rozwiązaną i najlepiej samemu się wpisać na czarną listę.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#18 Luminarz#

@xyz96 Pamiętaj że każdy sprzedawca tu na tym forum jest również kupującym i jako klient też wymaga szacunku i uczciwego traktowania ,najgorzej jest to pojąć tym którzy tylko siedzą po jednej stronie .Zgadzam się że dobrze jest to forum nie tylko dla sprzedawców bo wszystkim należny jest taki sam szacunek jak i fala krytyki kiedy zajdzie potrzeba.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 

Pamiętaj że każdy sprzedawca tu na tym forum jest również kupującym

Po pierwsze, to nieprawda.

Po drugie, gdyby nawet tak było, to przede wszystkim liczy się interes, czyli to, na czym zarabiam, więc tak sobie ustawiam kupujących, aby mi nie przeszkadzali robić interesu. Przecież to wyraźnie widać w "poradach" sprzedawców udzielnych kupującym. Gdy już w 100% zawłaszczycie to forum, kupujący bez przeszkód będą wysłani "na drzewo". Nie zauważyłeś, że od początku istnienia tego forum trwa walka o zawłaszczenie? Serio?

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@xyz96  Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją opinią. Wszyscy tutaj przyjęliśmy ją do wiadomości , ale chciałabym zaznaczyć, że Allegro Gadane jest otwartym miejscem zarówno dla Sprzedających jak i Kupujących. Nie ma tutaj możliwości zawłaszczenia czegokolwiek przez kogokolwiek. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Proszę uprzejmie. Możliwości zawłaszczenia nie ma, na szczęście, ale walka o zawłaszczenie od samego początku trwa.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ napisała: "Nie ma tutaj możliwości zawłaszczenia czegokolwiek przez kogokolwiek."

*Nie dotyczy animowanych awatarów. Animowany awatar można zawłaszczyć i wstawić w jego miejsce firmowy koszmarek: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/user/viewprofilepage/user-id/2983

**Oczywiście zawłaszczać cudze awatary mogą tylko administratorzy forum.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Client:46838262 Według danych z naszego systemu, zakupy z 17.08.2021 zamówiłaś na adres w Pabianicach, więc czy jesteś pewna, że ta sytuacja dotyczy zamówienia z Allegro? 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

sssssie narobiło XD

oznacz moderatorów