Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam towary od kilku sprzedawców, poprosiłam o faktury, opłaciłam zbiorczo online, wszelkie potwierdzenia płatności mam, jednak jest to suma zbiorcza. Jeden ze sprzedawców owszem wysłał towar i wystawił fakturę, ale ze statusem 'nieopłacone'. Pisałam do niego o poprawienie faktury, on twierdzi, że faktura jest poprawna, bo nie ma zaksięgowanego przelewu z Allegro. A ja potrzebuję dokumentu dla mojej księgowości, aby odzyskać prywatne środki. Sprzedawca twierdzi, że mogę potwierdzenie z konta wykorzystać, ale niestety jak wspomniałam jest to suma zbiorcza dla kilku sprzedawców. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:115928008 Twoje ostatnie zakupy są poprawnie opłacone, miałaś też zaznaczoną opcję faktury i podane dane do jej wystawienia. Sprzedający powinni wystawić faktury. Jeżeli nie możesz się z nimi porozumieć w tej sprawie rozpocznij dyskusję ze sprzedawcą przez opcję zgłoś problem. Polecam też sprawdzenie centrum wiadomości, sprzedawcy często przesyłają przez nie wystawione faktury.
@Syrena_zT przecież @Client:115928008 napisał, że dostał fakturę, tylko nie taką jak trzeba, to po co masz szukać w centrum wiadomości 🤔
W tym właśnie rzecz, że faktura jest ale wynika z niej, że zamówiony towar jest nieopłacony. Zastanawia mnie, dlaczego z innymi sprzedawcami nie było problemu i wystawili faktury ze statusem opłacone. Ten jeden sprzedawca twierdzi, że potwierdzenie dokonania wpłaty, które otrzymał z Allegro Finanse nie daje mu podstaw do wystawienia faktury ze statusem "zapłacono".