anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moje konto zostało obciążone, dlaczego płatność na Allegro ma wciąż status w toku?

MAMY ROZWIĄZANIE!
smorawinski
#1 Nowicjusz#

Pół godziny temu, chciałem kupić coś na Allegro a tu BLIK zniknął z opcji płatności.

Wybrałem więc przelew a potem już w banku BLIK. Zapłaciłem, wszystko poszło ok. Zdjęło z konta bankowego pieniądze, a w Allegro cały czas "płatność rozpoczęta".

Gratulujemy Allegro.

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40
Magdalene86
#8 Zapaleniec#

Mam tak samo. Pytanie, co teraz zrobić, bo z konta pieniądze ściągnięte, ale do odbiorcy nie dotarły i jak zawsze dostaję informację o opłaconym zakupie, tak teraz nic....

oznacz moderatorów
Client:45622556
#3 Debiutant#

Mam dokładnie to samo, na razie czekam, może pieniądze wrócą, a jeśli nie - ewentualnie będę musiałam skontaktować się z obsługą Allegro...

oznacz moderatorów
Magdalene86
#8 Zapaleniec#

A wiesz może, jak można skontaktować się z obsługą? Szukałam już takiej opcji, ale nigdzie nie znalazłam 😞 

Pierwszy raz coś takiego mi się przydarzyło...

oznacz moderatorów
mariusz1973pl
#1 Nowicjusz#

Dlaczego moja transakcja wciąż ma status "w toku"? - zapłaciłem kartą, z banku mam potwierdzenie ze transakcja została zarejestrowana w systemie

oznacz moderatorów
malaga_78
#8 Zapaleniec#

Zdaje się, że ogólnie jest jakiś problem, mam tą samą sytucję. Kiedyś miałm problem z blikiem, to pieniądze wróciły na konto, przy płatności kartą też pewnie tak będzie. Trzeba czekać cierpliwie

oznacz moderatorów
mariusz1973pl
#1 Nowicjusz#

 

dzieki za info

oznacz moderatorów
moloko77
#7 Wielbiciel#

Pamietasz jak dlugo czekales na zwrot pieniedzy?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@smorawinski @Magdalene86 @Client:45622556 @mariusz1973pl @malaga_78 @moloko77 dziękuję za Wasze zgłoszenia! W pewnym momencie BLIK był niedostępny jako metoda płatności. Widzę już, że ten sposób płatności jest już dostępny, jednak płatności nie zostały jeszcze zaksięgowane. Dowiaduję się czy konieczne będzie powtórzenie płatności w Waszych przypadkach, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

AKTUALIZACJA 27.01.2022 14:55
Docierają do nas zgłoszenia dotyczące płatności BLIKIEM oraz płatności za zakupy metodą Allegro Pay. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Będziemy Was informować na bieżąco. Przepraszamy z trudności i dziękujemy za cierpliwość. 

AKTUALIZACJA 27.01.2022 16:16
Bieżące płatności powinny już się poprawnie rozliczać. Pracujemy nad udrożnieniem tych które zawisły na statusie "płatność w toku". Docelowo powinny zostać rozliczone i nie będzie potrzeby ponawiania płatności. 

 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
d_kicun
#7 Wielbiciel#

Z PayU są takie same problemy.

oznacz moderatorów
Magdalene86
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękujemy za informacje. Mamy nadzieję, że szybko uda się naprawić problem i pobrane z kont pieniądze do nas wrócą. Czekamy. 

oznacz moderatorów
kURISSU
#7 Wielbiciel#

A co z płatnościami anulowanymi?

Spodziewam się, że te nie zostaną zaksięgowane.

oznacz moderatorów
andrys22d
#2 Obserwator#

Zakupy opłacone metoda blik pieniądze z konta zniknęły a na allegro widnieje że zakup nie opłacony. Potworzylem zakup jest wszystko ok. ,tylko tyle że powtórnie zabrało mi pieniądze co robić???

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@andrys22d W takiej sytuacji ponów proszę płatność, a środki z tej pierwszej, nieudanej próby wrócą automatycznie na Twoje konto. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
moloko77
#7 Wielbiciel#

Zakupilem towar, za ktory zaplacilem Blikiem i standardowo zostalo obciazone moje konto. Niestety pieniadze nie trafily do sprzedawcy ,a w statusie Allegro widnieje informacja płatność w toku... 

oznacz moderatorów
89aaanulkaaa89
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry, ponad godzinę temu dokonałam płatności za zakup przez PayU. Moje konto w banku zostało obciążone, ale płatność za towar jest ciągle "w toku". Co mam teraz zrobić? 

oznacz moderatorów
d_kicun
#7 Wielbiciel#

Mam dokładnie taką samą sytuację. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Czekać, może trwać do końca następnego dnia roboczego, możesz anulować płatność, wróci w ciągu 3 dni na konto i ponowić.

oznacz moderatorów
d_kicun
#7 Wielbiciel#

Właśnie nie da się anulować płatności. Jest status płatności "w toku" i tyle. Pieniądze z konta zostały pobrane.

oznacz moderatorów
89aaanulkaaa89
#7 Wielbiciel#

Obawiam się, ze nie bo Pieniądze z mojego konta zeszły, ale do sprzedającego nie trafiły więc na jakiej podstawie by miał je zwrócić? 

oznacz moderatorów