
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pół godziny temu, chciałem kupić coś na Allegro a tu BLIK zniknął z opcji płatności.
Wybrałem więc przelew a potem już w banku BLIK. Zapłaciłem, wszystko poszło ok. Zdjęło z konta bankowego pieniądze, a w Allegro cały czas "płatność rozpoczęta".
Gratulujemy Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam tak samo. Pytanie, co teraz zrobić, bo z konta pieniądze ściągnięte, ale do odbiorcy nie dotarły i jak zawsze dostaję informację o opłaconym zakupie, tak teraz nic....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam dokładnie to samo, na razie czekam, może pieniądze wrócą, a jeśli nie - ewentualnie będę musiałam skontaktować się z obsługą Allegro...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A wiesz może, jak można skontaktować się z obsługą? Szukałam już takiej opcji, ale nigdzie nie znalazłam 😞
Pierwszy raz coś takiego mi się przydarzyło...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlaczego moja transakcja wciąż ma status "w toku"? - zapłaciłem kartą, z banku mam potwierdzenie ze transakcja została zarejestrowana w systemie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zdaje się, że ogólnie jest jakiś problem, mam tą samą sytucję. Kiedyś miałm problem z blikiem, to pieniądze wróciły na konto, przy płatności kartą też pewnie tak będzie. Trzeba czekać cierpliwie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzieki za info

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pamietasz jak dlugo czekales na zwrot pieniedzy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@smorawinski @Magdalene86 @Client:45622556 @mariusz1973pl @malaga_78 @moloko77 dziękuję za Wasze zgłoszenia! W pewnym momencie BLIK był niedostępny jako metoda płatności. Widzę już, że ten sposób płatności jest już dostępny, jednak płatności nie zostały jeszcze zaksięgowane. Dowiaduję się czy konieczne będzie powtórzenie płatności w Waszych przypadkach, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź.
AKTUALIZACJA 27.01.2022 14:55
Docierają do nas zgłoszenia dotyczące płatności BLIKIEM oraz płatności za zakupy metodą Allegro Pay. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Będziemy Was informować na bieżąco. Przepraszamy z trudności i dziękujemy za cierpliwość.
AKTUALIZACJA 27.01.2022 16:16
Bieżące płatności powinny już się poprawnie rozliczać. Pracujemy nad udrożnieniem tych które zawisły na statusie "płatność w toku". Docelowo powinny zostać rozliczone i nie będzie potrzeby ponawiania płatności.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z PayU są takie same problemy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękujemy za informacje. Mamy nadzieję, że szybko uda się naprawić problem i pobrane z kont pieniądze do nas wrócą. Czekamy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co z płatnościami anulowanymi?
Spodziewam się, że te nie zostaną zaksięgowane.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupy opłacone metoda blik pieniądze z konta zniknęły a na allegro widnieje że zakup nie opłacony. Potworzylem zakup jest wszystko ok. ,tylko tyle że powtórnie zabrało mi pieniądze co robić???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@andrys22d W takiej sytuacji ponów proszę płatność, a środki z tej pierwszej, nieudanej próby wrócą automatycznie na Twoje konto.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupilem towar, za ktory zaplacilem Blikiem i standardowo zostalo obciazone moje konto. Niestety pieniadze nie trafily do sprzedawcy ,a w statusie Allegro widnieje informacja płatność w toku...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry, ponad godzinę temu dokonałam płatności za zakup przez PayU. Moje konto w banku zostało obciążone, ale płatność za towar jest ciągle "w toku". Co mam teraz zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam dokładnie taką samą sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekać, może trwać do końca następnego dnia roboczego, możesz anulować płatność, wróci w ciągu 3 dni na konto i ponowić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie nie da się anulować płatności. Jest status płatności "w toku" i tyle. Pieniądze z konta zostały pobrane.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Obawiam się, ze nie bo Pieniądze z mojego konta zeszły, ale do sprzedającego nie trafiły więc na jakiej podstawie by miał je zwrócić?
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »