Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pół godziny temu, chciałem kupić coś na Allegro a tu BLIK zniknął z opcji płatności.
Wybrałem więc przelew a potem już w banku BLIK. Zapłaciłem, wszystko poszło ok. Zdjęło z konta bankowego pieniądze, a w Allegro cały czas "płatność rozpoczęta".
Gratulujemy Allegro.
Mam tak samo. Pytanie, co teraz zrobić, bo z konta pieniądze ściągnięte, ale do odbiorcy nie dotarły i jak zawsze dostaję informację o opłaconym zakupie, tak teraz nic....
Mam dokładnie to samo, na razie czekam, może pieniądze wrócą, a jeśli nie - ewentualnie będę musiałam skontaktować się z obsługą Allegro...
A wiesz może, jak można skontaktować się z obsługą? Szukałam już takiej opcji, ale nigdzie nie znalazłam 😞
Pierwszy raz coś takiego mi się przydarzyło...
Dlaczego moja transakcja wciąż ma status "w toku"? - zapłaciłem kartą, z banku mam potwierdzenie ze transakcja została zarejestrowana w systemie
Zdaje się, że ogólnie jest jakiś problem, mam tą samą sytucję. Kiedyś miałm problem z blikiem, to pieniądze wróciły na konto, przy płatności kartą też pewnie tak będzie. Trzeba czekać cierpliwie
dzieki za info
Pamietasz jak dlugo czekales na zwrot pieniedzy?
@smorawinski @Magdalene86 @Client:45622556 @mariusz1973pl @malaga_78 @moloko77 dziękuję za Wasze zgłoszenia! W pewnym momencie BLIK był niedostępny jako metoda płatności. Widzę już, że ten sposób płatności jest już dostępny, jednak płatności nie zostały jeszcze zaksięgowane. Dowiaduję się czy konieczne będzie powtórzenie płatności w Waszych przypadkach, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź.
AKTUALIZACJA 27.01.2022 14:55
Docierają do nas zgłoszenia dotyczące płatności BLIKIEM oraz płatności za zakupy metodą Allegro Pay. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Będziemy Was informować na bieżąco. Przepraszamy z trudności i dziękujemy za cierpliwość.
AKTUALIZACJA 27.01.2022 16:16
Bieżące płatności powinny już się poprawnie rozliczać. Pracujemy nad udrożnieniem tych które zawisły na statusie "płatność w toku". Docelowo powinny zostać rozliczone i nie będzie potrzeby ponawiania płatności.
Z PayU są takie same problemy.
Bardzo dziękujemy za informacje. Mamy nadzieję, że szybko uda się naprawić problem i pobrane z kont pieniądze do nas wrócą. Czekamy.
A co z płatnościami anulowanymi?
Spodziewam się, że te nie zostaną zaksięgowane.
Zakupy opłacone metoda blik pieniądze z konta zniknęły a na allegro widnieje że zakup nie opłacony. Potworzylem zakup jest wszystko ok. ,tylko tyle że powtórnie zabrało mi pieniądze co robić???
@andrys22d W takiej sytuacji ponów proszę płatność, a środki z tej pierwszej, nieudanej próby wrócą automatycznie na Twoje konto.
Zakupilem towar, za ktory zaplacilem Blikiem i standardowo zostalo obciazone moje konto. Niestety pieniadze nie trafily do sprzedawcy ,a w statusie Allegro widnieje informacja płatność w toku...
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry, ponad godzinę temu dokonałam płatności za zakup przez PayU. Moje konto w banku zostało obciążone, ale płatność za towar jest ciągle "w toku". Co mam teraz zrobić?
Mam dokładnie taką samą sytuację.
Czekać, może trwać do końca następnego dnia roboczego, możesz anulować płatność, wróci w ciągu 3 dni na konto i ponowić.
Właśnie nie da się anulować płatności. Jest status płatności "w toku" i tyle. Pieniądze z konta zostały pobrane.
Obawiam się, ze nie bo Pieniądze z mojego konta zeszły, ale do sprzedającego nie trafiły więc na jakiej podstawie by miał je zwrócić?