Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka @MiMary @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @_HolaOla_ Nęka mnie sprzedający z chin o kupno jakiegoś sigilu Lucyfera.Piszę Mu że się rozmyśliłem z kupnem.Trwa to już parę dni i bardzo mnie to już denerwuje.Atłumaczę sprzedającemu ,że się rozmyśliłem ,bo mam takie prawo i nie kupuję niczego od niego a żadnej umowy nie podpisywałem z Nim ,że kupię .To jest poprostu "nękanie " mojej osoby ,natrętne i skieruje sprawe do sądu jak trzeba będzie albo nawet na Policję...Jeszcze chce do mnie numer telefonu 🤣
skieruje sprawę do sądu a jak będzie wyglądała taka rozprawa w sądzie?
Jeszcze nie była ,ale opisze jak będzie po rozprawie 🙂
Tak się składa ,że jestem akurat prawnikiem :)Coś niecoś się orientuję w temacie Panie Lwie ""🦁 🙂
Jakieś pytania jeszcze ???? Bo to kosztuje ...Taka porada :)))) I to sporo 💰💲
Proszę na przyszłość uważać,zanim komuś Pan zada niestosowne pytanie 🙂 Pozdrawiam
Przepraszam to było wszystko pisane do Pana Lwa ...nie do Pana.Przepraszam
Jeszcze nie była ,ale opisze jak będzie po rozprawie
@konto zamknięte wyślij mu jeszcze polecony z sądu na swój koszt na Chiny
Sam to zrób !!!!!!
Cześć @konto zamknięte. Napisz do nas na czacie Allegro albo przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i podaj nam nazwę konta tego sprzedającego. Zajmiemy się tym.
Po spłacie Allegro Pay likwiduję Allegro ...Szkoda nerwów ....
Biedni są u nas prawnicy, akurat autor wątku musi korzystać z rat Allegro Pay... do pierwszego nie starcza...
Po co spłacać? Wal prosto na Białoruś...
To pytanie to stek nie łączących się ze sobą słów.💩
Pan lew jest pracownikiem allegro w każdym wątku musi się wypowiedzieć , daje dziennie około 50 wpisów lub ponad 50
🤣