Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Powitanie . Zostałem obrażony SMS-em, a także zastraszany telefonem od jednego ze sprzedawców na platformie Allegro za to, że zostawiłem negatywny komentarz pod jednym z produktów. Jak skontaktować się z Allegro w celu złożenia reklamacji?
@Client:106973900 Masz zgranego tego sms-a > bo jak nie to ciężko Ci będzie cokolwiek udowodnić > bez tego to będzie słowo przeciwko słowu
Tak, mam obraz SMS
@Client:106973900 Po[prośmy o pomoc > @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ > albo skorzystaj z podpowiedzi LWA
Dziękuję bardzo za pomoc🙂🙂🙂
a ty co robiłeś zakup dla możliwości wystawienia komentarza?
czujesz się przez to ważniejszy?
szkodzisz sprzedawcy, polecam art 24 kc
A kiedy sprzedawca przeklina i grozi, czy uważasz to za normalne?
(ART.257)
Groźby i bluzgi nigdy dobrze nie świadczą ale zwykle są powodem innego niewłaściwego zachowania. Zamiast rujnować komuś wizerunek negatywną opinią warto z nim najpierw porozmawiać i spróbować wypracować kompromis.
@Client:106973900 w tej sytuacji skontaktuj się z nami przez formularz.
Prześlij nam zrzuty ekranu z korespondencji ze sprzedającym i jego login.